Mojools: Νέες μεγάλες συνεργασίες και ευκαιρίες, μετά την πανδημία

Τι αποκάλυψε ο Περικλής Γαλανάκης στο σημερινό emea.live

Για τη Mojools, τα σχέδια και τις συνεργασίες που ετοιμάζει μετά την πανδημία αλλά και για το 3D Printing και για το πώς αυτό “επιστρατεύτηκε” ενάντια στον κορωνοϊό, μίλησε μεταξύ άλλων στο σημερινό emea.live, ο Περικλής Γαλανάκης, συνιδρυτής και CEO της Startup Mojools.

Για όσους δεν τη γνωρίζουν, η Mojools σχεδιάζει και παράγει κοσμήματα μέσω 3D εκτυπωτών, χρησιμοποιώντας κάποιους πατενταρισμένους μηχανισμούς, ενσωματωμένους σε κάθε κόσμημα, οι οποίοι επιτρέπουν τον συνδυασμό και την εναλλαγή των διακοσμητικών στοιχείων των κοσμημάτων που αποκτά ο πελάτης, προσφέροντας με αυτόν τον τρόπο πολλές παραλλαγές.

Η εταιρεία ιδρύθηκε πριν από λίγα χρόνια με στόχο να κάνει “disrupt” σε μια μεγάλη αγορά, η οποία είχε έλλειψη στη συγκεκριμένη τεχνολογία και κατηγορία προϊόντων. Έχοντας επενδύσει σε μεγάλο βαθμό στην Έρευνα και Ανάπτυξη, κατάφερε σχετικά γρήγορα να “εντυπωσιάσει”, όπως λέει ο κ. Γαλανάκης, την εγχώρια αλλά και διεθνείς αγορές και να αρχίσει να αναπτύσσεται.

Η εταιρεία λειτουργεί ως B2B, απευθύνεται δηλαδή σε εμπόρους και σύμφωνα με τον ιδρυτή της προσφέρει μεγάλη αξία, αλληλεπίδραση και επαναλαμβανόμενες πωλήσεις. Επιπλέον, το προϊόν της είναι πολύ ευέλικτο, μπορεί να χρησιμοποιηθεί δηλαδή με πολλούς τρόπους και να προσαρμοστεί στις ανάγκες του πελάτη ή της αγοράς, και αυτό είναι κάτι το οποίο μπορεί να βοηθήσει τη Mojools και σε αυτή τη δύσκολη περίοδο, μετά την πανδημία.

Όπως αποκάλυψε ο κ. Γαλανάκης, επιβεβαιώνοντας τα παραπάνω, η Mojools αυτή τη στιγμή βρίσκεται σε διάφορες συζητήσεις για τη δημιουργία νέων προϊόντων, παρά το γεγονός ότι οι προοπτικές της αγοράς είναι ακόμα “θολές”. Ένα από αυτά είναι ένα wearable, ένα βραχιόλι το οποίο σχεδιάζει σε συνεργασία με εταιρεία το εξωτερικού. Το βραχιόλι αυτό, θα έχει ενσωματωμένη τεχνολογία NFC, προκειμένου ο πελάτης να μπορεί να κάνει τις πληρωμές του με αυτό. Έτσι θα συνδυάζει το αισθητικό κομμάτι, που προσφέρει η Mojools με κάτι νέο και ιδιαίτερα εύχρηστο αυτή την εποχή, όπως είναι οι ανέπαφες πληρωμές.

Παράλληλα, η εταιρεία βρίσκεται σε συζητήσεις με τον μεγαλύτερο κατασκευαστή τεχνητών διαμαντιών στη Γερμανία, με στόχο τη δημιουργία νέων σειρών προϊόντων. Αποκαλύπτοντας την πληροφορία αυτή, ο founder της Mojools τόνισε τη βιωσιμότητα του εγχειρήματος, τόσο από την άποψη των τεχνητών διαμαντιών όσο και από τη “φύση” των κοσμημάτων της Mojools που μπορούν να συνδυαστούν, μειώνοντας την σπατάλη πολύτιμων μετάλλων. Εξήγησε επίσης ότι αυτό είναι κάτι ιδιαίτερα σημαντικό για τις νέες γενιές, στις οποίες άλλωστε στοχεύει η Startup.

Πριν το τέλος της εκπομπής, ο κ. Γαλανάκης μίλησε και για την προσπάθεια που έγινε σε συλλογικό επίπεδο από τους 3D Makers στην χώρα για την κατασκευή και προσφορά προστατευτικών προσωπίδων για το ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό. Τόνισε ότι ήταν μία μεγάλη προσπάθεια, από μία κοινότητα 2.500 μελών και περίπου 80 επαγγελματιών του χώρου που έχει καταφέρει μέχρι σήμερα να προσφέρει 15.000 “ασπίδες”. Εξήγησε επίσης πως επιχειρηματικά δεν υπάρχει κάποιο όφελος/ αντίκτυπος από αυτό, ωστόσο η ομάδα θα είναι εκεί σε οποιαδήποτε αντίστοιχη ανάγκη.

Κλείνοντας, εκτίμησε ότι ο αντίκτυπος της πανδημίας θα είναι μεγάλος και ο καταναλωτής θα “φοβάται” για αρκετό καιρό ακόμη, τονίζοντας ωστόσο ότι θα δημιουργηθούν και ευκαιρίες για Startups και άλλες επιχειρήσεις.

Μπορείτε να παρακολουθήσετε το emea.live και να ακούσετε ολόκληρη τη συζήτηση με τον Περικλή Γαλανάκη, παρακάτω:

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ