Μάριος Μπαρκής: Στη Nissan δεν παίζουμε με “κρυφά χαρτιά”

Η επιτυχία είναι συνάρτηση πολλών παραγόντων και σίγουρα δεν έρχεται με “κρυφά χαρτιά”.

Σε συνέχεια της παρουσίας του στο emea.live, o Εμπορικός Διευθυντής της NIssan Ν. Ι. Θεοχαράκης ΑΕ μίλησε στο emea.gr για το παρόν και το μέλλον της εταιρείας, τον δρόμο προς την ηλεκτροκίνηση και την αγορά αυτοκινήτου  όπως αυτή διαμορφώνεται μετά την πανδημία.

emea.gr: Η επόμενη μέρα της αυτοκίνησης είναι η ηλεκτροκίνηση, το φυσικό αέριο και οι εναλλακτικές μορφές ενέργειας. Ποια είναι η θέση της Nissan σε αυτές τις προκλήσεις;

Μάριος Μπαρκής: “Η Nissan είναι μια εταιρεία που πρωτοπορεί στην ηλεκτροκίνηση, έχοντας πολύ νωρίς αντιληφθεί τα πλεονεκτήματά της αλλά και το ότι αποτελεί το μέλλον που έρχεται και μάλιστα πιο γρήγορα από ότι νομίζουμε. Για την Nissan, η ηλεκτροκίνηση είναι το αποτέλεσμα της έρευνας και ανάπτυξης ηλεκτροκίνητων οχημάτων για περισσότερα από 70 χρόνια, καθώς και για πάνω από 25 έτη στην έρευνα, ανάπτυξη και κατασκευή μπαταριών. Από το 2010, με την πρώτη γενιά του Nissan LEAF, του αμιγούς ηλεκτρικού αυτοκινήτου μαζικής παραγωγής, η Nissan συνεχίζει να επενδύει στην βιώσιμη κινητικότητα, τόσο με το δεύτερης γενιάς LEAF αλλά και στα επαγγελματικά οχήματα με τα e-NV200 & e-Evalia, όσο και σε οχήματα υψηλότερων επιδόσεων, όπως το προσφάτως αποκαλυφθέν ηλεκτρικό coupe crossover Nissan Ariya.”

emea.gr: Ποιες είναι οι σκέψεις σας για το γεγονός ότι ενώ η Nissan διαθέτει το πρώτο σε πωλήσεις πανευρωπαϊκά αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο, στη χώρα μας οι σχετικές υποδομές είναι ουσιαστικά ανύπαρκτες

Μάριος Μπαρκής: “Αν θέλουμε να μπούμε πραγματικά στην εποχή της ηλεκτροκίνησης, αποτελεί απαραίτητη προϋπόθεση η διαμόρφωση των κατάλληλων υποδομών για την εξυπηρέτηση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Ευτυχώς, τα συναρμόδια Υπουργεία έχουν αντιληφθεί την σπουδαιότητα αυτού του εγχειρήματος και ήδη προβλέπεται με το προσφάτως κατατεθέν νομοσχέδιο για την Ηλεκτροκίνηση, η δημιουργία ενός ευρύτερου δικτύου για την ανάπτυξη δημοσίως προσβάσιμων υποδομών φόρτισης, σε συνδυασμό με κίνητρα για την εγκατάσταση συστημάτων απλής και ταχείας φόρτισης, τόσο για οικιακή, όσο και για επαγγελματική χρήση.”

emea.gr: Η επόμενη γενιά των αυτοκινήτων της Nissan θα είναι ηλεκτρική;

Μάριος Μπαρκής: “Η Nissan έχει μια συγκροτημένη στρατηγική “εξηλεκτρισμού” της γκάμας των μοντέλων της, σύμφωνα και με το όραμα του Intelligent Mobility για τον τρόπο με τον οποίο τα αυτοκίνητα οδηγούνται, τροφοδοτούνται και ενσωματώνονται στην κοινωνία. Το μεγάλο βήμα προς αυτή την κατεύθυνση έγινε μόλις πρόσφατα, με την παγκόσμια αποκάλυψη του πρωτοποριακού ηλεκτρικού coupe crossover Nissan Ariya, του πρώτου μοντέλου παραγωγής που αντιπροσωπεύει τη νέα “εξηλεκτρισμένη” εταιρική ταυτότητα της Nissan, ανοίγοντας τον δρόμο προς μια νέα εποχή στην αυτοκίνηση, όπου η ηλεκτροκίνηση, η βελτιστοποιημένη μορφοποίηση της πλατφόρμας και η τεχνολογία AI (Τεχνητής Νοημοσύνης) εκτός οχήματος, θα γίνουν στάνταρ.”

emea.gr: Με αυτήν την πορεία της αγοράς τα τελευταία χρόνια η Nissan στην Ελλάδα βρίσκεται σταθερά στην πρώτη πεντάδα των πιο εμπορικών εταιριών. Ποια πολιτική ακολουθείτε;

Μάριος Μπαρκής: “Διαθέτοντας πελατοκεντρική φιλοσοφία και σε συνδυασμό με μια άκρως ανταγωνιστική εμπορική πολιτική, η Nissan μπορεί και ανταποκρίνεται στις ανάγκες των πελατών, τόσο στις λιανικές πωλήσεις, όσο και στις πωλήσεις B2B. Σε αυτό το σημείο θέλω να σημειώσω ότι για εμάς στην Nissan, η σχέση με τον πελάτη μας αρχίζει μετά την αγορά του αυτοκινήτου του. Για τον λόγο αυτό, παρέχουμε υψηλού επιπέδου υπηρεσίες και στο after sales, καλύπτοντας πλήρως τις ανάγκες του.”

emea.gr: Εμπορικά, σε αυτή την δύσκολη περίοδο, υπάρχουν κρυφά χαρτιά για να πετύχει κάποια εταιρεία στο χώρο της αυτοκίνησης; Είστε ικανοποιημένος από την λειτουργία του δικτύου σας;

Μάριος Μπαρκής: “Θα έλεγα ότι η επιτυχία είναι συνάρτηση πολλών παραγόντων και σίγουρα δεν έρχεται με “κρυφά χαρτιά”. Απαιτεί όραμα, στρατηγική, μέθοδο και συστηματική δουλειά με πάθος και πείσμα. Όλοι εμείς στη Nissan, συνεχίζουμε δυναμικά την πορεία μας, με παρακαταθήκη την πολύτιμη ιστορία της εταιρείας, αλλά και με την υπεροχή των προϊόντων και των υπηρεσιών μας, στοχεύοντας πάντα στην κορυφή, με γνώμονα την απόλυτη ικανοποίηση των πελατών και συνεργατών μας.

Σε ότι αφορά την λειτουργικότητα του δικτύου μας, τα τελευταία χρόνια έγινε μια προσεκτική αναδιάρθρωση σε πανελλαδικό επίπεδο, με σκοπό να επιτύχουμε μεγαλύτερη ευελιξία αλλά και καλύτερα αποτελέσματα. Είναι προφανές ότι εκ του αποτελέσματος αισθανόμαστε δικαιωμένοι, ενώ συνεχίζουμε να θέτουμε τον πήχη ψηλά και στο κομμάτι της ποιότητας των υπηρεσιών μας. Για τον λόγο αυτό, εκπαιδεύουμε συνεχώς το προσωπικό και τους συνεργάτες του δικτύου μας, ενώ ταυτόχρονα τους παρέχουμε τα κατάλληλα μέσα για την επίτευξη των τιθέμενων στόχων.”

emea.gr: Τα crossovers έχουν κατακλύσει την αγορά και τις επιμέρους κατηγορίες των μοντέλων. Με δεδομένη την εξειδίκευση και εμπειρία της, πιστεύετε ότι η Nissan έχει το στρατηγικό πλεονέκτημα»;

Μάριος Μπαρκής: “Αναμφίβολα η Nissan έχει το στρατηγικό πλεονέκτημα στα crossovers, καθώς δεν έχει απλώς συνδέσει το όνομά της με την κατηγορία αυτή, αλλά την έχει δημιουργήσει, τόσο με το λανσάρισμα της πρώτης γενιάς του QASHQAI, το 2007, όσο και με το πρώτης γενιάς JUKE το 2010 ! Την παράδοση αυτή συνεχίζει και το νέας γενιάς X-TRAIL, απευθυνόμενο σε όλους όσους επιθυμούν ένα ιδανικό αυτοκίνητο για οικογενειακές εξορμήσεις.

Επιπλέον, με το πρόσφατο λανσάρισμα του ολοκαίνουργιου JUKE, η Nissan ενσωματώνει στο παρόν το όραμα του Nissan Intelligent Mobility, με το νέο μοντέλο να είναι το πιο συνδεδεμένο Nissan από ποτέ, ενισχύοντας ακόμη περισσότερο τον έλεγχο του οδηγού. Το νέο JUKE, έρχεται για να αλλάξει την αντίληψή μας για την κατηγορία των compact crossovers, διαθέτοντας ισχυρή προσωπικότητα και πρωτοποριακές τεχνολογίες

Μιλώντας για στρατηγικό πλεονέκτημα στην κατηγορία, η Nissan εδραιώνει ακόμα περισσότερο την θέση της με την πρόσφατη αποκάλυψη του Ariya, ενός αμιγούς ηλεκτρικού EV crossover με βραβευμένη τεχνολογία υποστήριξης οδηγού και με μια εμφάνιση που σηματοδοτεί την ολική “επανεκκίνηση” στο σχεδιασμό της μάρκας.”

emea.gr: Όλες οι εταιρίες προσπαθούν να περιορίσουν την κατανάλωση και τις εκπομπές ρύπων, υπάρχει χώρος για συναίσθημα τη στιγμή που η λογική επισκιάζει το πάθος για την αυτοκίνηση;

Μάριος Μπαρκής: “Η Νissan υπηρετεί πιστά το σύνθημα «Innovation that Excites», συνδυάζοντας με άριστο τρόπο τρία πράγματα: την υψηλή ποιότητα κατασκευής, την καινοτόμο τεχνολογία και το πολύ καλό value for money. Η Nissan ανέκαθεν ήταν – και είναι – μια οδηγοκεντρική εταιρεία, δίνοντας απόλυτη προτεραιότητα στον οδηγό, προσφέροντάς του ταυτόχρονα καινοτόμες τεχνολογίες για άνετες, απολαυστικές και ασφαλείς μετακινήσεις. Με την τωρινή γκάμα της, η Nissan καταφέρνει και εξισορροπεί την οδηγική απόλαυση με την άνεση, τις επιδόσεις και την ασφάλεια στις μετακινήσεις, χωρίς να “στερεί” την πάθος για την αυτοκίνηση.”

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ