Άλμα – εκ νέου – στο κενό…

“Ο δρόμος προς την κόλαση συχνά-πυκνά είναι… στρωμένος με καλές προθέσεις”

Η ζωή του πολυτάραχη, συναρπαστική, γεμάτη με διασημότητα, celebrities, γνωριμίες, έρωτες, πάθη, δημιουργικότητα, business deal που έκαναν αίσθηση, πολυετής πορεία καθορισμού των εξελίξεων και θέσπισης των δεδομένων του «παιχνιδιού», άνοδο και πτώση, βραχυχρόνια –σχετικά- φυλάκιση, απαλλαγή με αμετάκλητο βούλευμα, restart με… πάταγο και απόκτηση επώνυμων brand name της εγχώριας επιχειρηματικής αγοράς που ήταν συνώνυμο με συγκεκριμένο τομέα και βρίσκονταν σε απαξία (και απραξία), στήσιμο εκ νέου στα πόδια, διείσδυση σε (εντελώς) νέες καθετοποιημένες αγορές και προοπτικές κάτι παραπάνω από εύρωστες, όσο και αισιόδοξες.

Όμως, όπως συνηθίζεται να υποστηρίζεται στους επιχειρηματικούς κύκλους: “ο δρόμος προς την κόλαση συχνά-πυκνά είναι… στρωμένος με καλές προθέσεις”.

Κάπου εδώ υπεισέρχεται η πτυχή της πανδημίας του κορωνοϊού, η οποία έπληξε –ενδεχομένως και ανεπανόρθωτα για αρκετές περιπτώσεις- το λιανεμπόριο. Μάλιστα, όσοι εκ των εκπροσώπων της retail αγοράς δεν είχαν προνοήσει για την ψηφιακή τους έκφανση, ατύχησαν – Big time!

Παράλληλα, το επί μακρόν lockdown των καταστημάτων, οι συγκριτικά χαμηλοί ρυθμοί με τους οποίους και κινήθηκε ο τουρισμός, αλλά και ένα φοβικό κλίμα σε συνάρτηση με τον περιορισμό των δαπανών ενόψει ενός αβέβαιου χειμώνα, οδήγησαν σε σφίξιμο της κατάστασης.

Της κατάστασης; Μάλλον της κάνουλας της ρευστότητας, επί το ορθότερο και ρεαλιστικότερο. Αποτέλεσμα; Ο επιχειρηματίας να «στεγνώσει» οικονομικά και ήδη κάποια τραπεζικά ιδρύματα να θεωρούν ως ζήτημα χρόνου το… κανόνι. Στην δε περίπτωση που το σενάριο αποδειχτεί στην πράξη, τότε πολλοί θα είναι στην πλευρά των «θυμάτων». Ορισμένοι, μάλιστα, για δεύτερη φορά σε ελάχιστα χρόνια, καθότι είχαν βιώσει και την αντίστοιχη κατάσταση με την επώνυμη οικογένεια.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ