Joker: Γιατί τα ΜΜΕ πυροβολούν – ξανά – τα πόδια τους;
Τα περισσότερα Μέσα «επενδύουν» ξανά στον λαϊκισμό και στο «φτηνό» χιούμορ
Σε μια μικρή – διαδικτυακή – «βόλτα» στα social media, όπου οι περισσότεροι διατηρούμε κάποιο λογαριασμό, θα διαπιστώσουμε την δυσαρέσκεια (σικ) που υπάρχει και εκφράζεται πιο ανοιχτά από ποτέ, προς τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης (ΜΜΕ) και τον τρόπο που αυτά καλύπτουν την κρίση της πανδημίας του κορωνοϊού.
Δυστυχώς, μια δεκαετία μετά την πρωτοφανή οικονομική κρίση, τα περισσότερα ΜΜΕ συνεχίζουν να «βαδίζουν» στο ίδιο μονοπάτι… επενδύοντας στον λαϊκισμό και στο «φτηνό» χιούμορ, έχοντας ως μοναδική έννοια την τηλεθέαση, την κυκλοφορία ή τα «κλικ».
Ωστόσο, η κατάσταση είναι ιδιαίτερα σοβαρή, ενώ οι «κριτές» των Μέσων, ο κόσμος δηλαδή, φαίνεται ότι - πλέον - έχει γίνει πολύ αυστηρός και ίσως να είναι αυτός που έχει καταλάβει καλύτερα την κρισιμότητα των στιγμών!