Εγκαταλελειμμένο καλάθι; Μείωσε το ποσοστό εγκατάλειψης και αύξησε τις πωλήσεις του e-shop σου

To εγκαταλελειμμένο καλάθι (abandoned cart), όπως ονομάζεται, μπορεί να στοιχίσει μέχρι και το 50% του συνολικού ετήσιου τζίρου ενός ηλεκτρονικού καταστήματος.

Σε τι ωφελεί η περιήγηση ενός χρήστη στο e-shop αν τελικά δεν πραγματοποιήσει μια αγορά; Είναι πολλές οι φορές που παρατηρείται το εξής φαινόμενο: οι χρήστες προσθέτουν προϊόντα στο καλάθι αλλά εγκαταλείπουν το e-shop χωρίς να ολοκληρώσουν τη διαδικασία του checkout. To εγκαταλελειμμένο καλάθι (abandoned cart), όπως ονομάζεται, μπορεί να στοιχίσει μέχρι και το 50% του συνολικού ετήσιου τζίρου ενός ηλεκτρονικού καταστήματος.

Τι φταίει όμως για την εγκατάλειψη του καλαθιού;

  1. Δαιδαλώδης διαδικασία αγοράς

Οι πολύπλοκες διαδικασίες και τα πολλά βήματα μέχρι το πολυπόθητο checkout μπορεί να αποβούν μοιραίες και να οδηγήσουν σε εγκατάλειψη του καλαθιού. Οι χρήστες θα πρέπει να ολοκληρώνουν άμεσα κάθε αγορά χωρίς περιττά κλικ, έτσι ώστε να έχουν λιγότερες πιθανότητες να εγκαταλείψουν αλλά και να μην επανέλθουν στο μέλλον στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα.

Μια καλή τακτική είναι η εφαρμογή του one page checkout, δηλαδή όλα τα απαιτούμενα στοιχεία της κάθε παραγγελίας να βρίσκονται συγκεντρωμένα σε μια σελίδα.

  1. Υψηλό κόστος μεταφορικών

Τα ακριβά μεταφορικά είναι ο πιο συνηθισμένος λόγος που οι χρήστες εγκαταλείπουν το site πριν πραγματοποιήσουν κάποια παραγγελία. Οι περισσότεροι καταναλωτές εκτιμούν τα δωρεάν μεταφορικά και αυτός μπορεί να είναι και ένας από τους λόγους που επιμένουν να ψωνίζουν από το ίδιο e-shop.

Αν δεν μπορείτε να προσφέρετε δωρεάν μεταφορικά, έστω από ένα συγκεκριμένο ποσό αγορών και πάνω, φροντίστε ώστε το κόστος να αναγράφεται ευδιάκριτα σε διάφορα σημεία του e-shop και ο χρήστης να το γνωρίζει πριν προχωρήσει σε παραγγελία.

  1. Υποχρεωτική δημιουργία νέου λογαριασμού

Σε πολλά ηλεκτρονικά καταστήματα, η εγγραφή νέου χρήστη είναι υποχρεωτική για την ολοκλήρωση μιας παραγγελίας. Ωστόσο το συγκεκριμένο προαπαιτούμενο, συχνά αποθαρρύνει τους χρήστες από την πραγματοποίηση αγοράς.

Αντί για δημιουργία νέου λογαριασμού, εντάξτε στο e-shop σας και την επιλογή guest checkout που επιτρέπει στους επισκέπτες άμεση και εύκολη ολοκλήρωση παραγγελίας.

 

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ