Μήπως έχει έρθει η ώρα να σκεφτούμε την επόμενη μέρα;

Θα πρέπει να είμαστε έτοιμοι να δούμε την επόμενη μέρα και να προσαρμόσουμε τη στρατηγική μας από τώρα όχι αργότερα

Μήπως έχει έρθει η ώρα να σκεφτούμε το μετά; Μήπως πρέπει σιγά σιγά να δούμε πως μπορούμε να λειτουργήσουμε σε μια νέα εποχή;

Πάντα μετά από μια κρίση υπάρχει ένα πάγωμα στην αγορά, υπάρχουν κλάδοι που πλήττονται περισσότερο, υπάρχουν κλάδοι που θα μπορέσουν να ανακάμψουν πολύ πιο εύκολα.

Σίγουρα όμως για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα θα έχουμε μια διαφορετική καθημερινότητα. Μια καθημερινότητα που θα προσέχουμε περισσότερο, θα βγαίνουμε λιγότερο, θα είμαστε πολύ πιο σκεπτικοί και γενικά θα δυσκολευόμαστε να χαιρετήσουμε κάποιον από κοντά.

Όλο αυτό όμως σιγά σιγά θα φθίνει, όπως σε κάθε κρίση δεν μπορείς από το σημείο 1 να πας απευθείας ξανά στο σημείο 10. Θα πρέπει όλα να γίνουν σταδιακά.

Δεν ισχύει όμως το ίδιο για τις επιχειρήσεις. Θα πρέπει να είμαστε έτοιμοι να δούμε την επόμενη μέρα και να προσαρμόσουμε τη στρατηγική μας από τώρα όχι αργότερα.

Τα 6 «μαθήματα» της πανδημίας

Τι έμαθα λοιπόν μέσα στο μήνα που πέρασε και πως μπορώ να τα εκμεταλλευτώ για το μετά;

  1. Είδα ότι μπορώ να ζήσω και χωρίς να πάω στα μαγαζιά, καθώς πολλά κάνουν ήδη delivery. Το delivery και το take away θα είναι κλάδοι με μεγάλη άνθιση μετά την κρίση. Αν δεν το έχετε σκεφτεί ήδη, ήρθε η ώρα να το σκεφτείτε.
  2. Δεν δοκιμάζω ρούχα, απλά παραγγέλνω. Από μικρά ή μεγάλα μαγαζιά, δεν έχει σημασία, σημασία έχει να μπορούν να κάνουν την πλοήγηση μου πιο εύκολη. Να με βοηθήσουν πως να επιλέξω τα σωστά ρούχα. Άρα live chats, συμβουλές ειδικών, βοήθεια από ειδικούς για να κάνω τη σωστή επιλογή σίγουρα θα βοηθήσουν τον κόσμο να ψωνίσει πιο εύκολα και να τονώσει την αγορά του καταστήματός σας.
  3. Πραγματοποιώ και μεγαλύτερες αγορές από ότι πίστευα. Όταν μένεις για μέρες στο σπίτι ξοδεύεις λιγότερα, μαγειρεύεις περισσότερο δεν βάζεις βενζίνη, οπότε πολλές φορές σου μένουν χρήματα για μεγαλύτερες αγορές. Δείτε τα ενδιαφέροντα των χρηστών μέσα στο σπίτι και προσαρμόστε την επικοινωνία σας πάνω σε αυτά. Μαγειρική και γυμναστική ήρθαν για να μείνουν.
  4. Σκέφτομαι το μέλλον. Και το πρώτο που σκέφτομαι είναι διακοπές. Ναι μπορεί να μην μπορώ να τις πραγματοποιήσω άμεσα, αλλά σίγουρα θα είναι πολύ μεγαλύτερες από τις διακοπές που θα έκανα απλά το καλοκαίρι. Όλοι θα θέλουμε να ξεσκάσουμε να κάνουμε τις καλύτερες μας διακοπές. Άρα τα brands θα πρέπει να εστιάσουν σε νέες εμπειρίες. Όχι απλά διαμονή σε ένα δωμάτιο, αλλά να δημιουργήσουν εμπειρίες, εκδρομές, εξορμήσεις για την επόμενη μέρα του τουρισμού.
  5. Διαβάζω περισσότερο. Δώστε την ευκαιρία στον κόσμο να αποκτήσει νέες γνώσεις. Εκτός από καμπάνιες πωλήσεων είναι βασικό να τρέξουμε και καμπάνιες εκπαίδευσης. Καμπάνιες οι οποίες θα βοηθήσουν το κοινό σας να μάθει νέες τεχνικές και να εμπιστευθεί εσάς για τις επόμενες αγορές του.
  6. Έμαθα καλύτερα το σώμα μου. Τρώω καλύτερα, γυμνάζομαι περισσότερο. Διατροφικές συμβουλές, συμβουλές για τόνωση του ανοσοποιητικού, καθώς και για βελτίωση του σώματος μας θα είναι trendy για το επόμενο χρονικό διάστημα. Έτοιμα υγιεινά γεύματα, εστίαση σε ένα πιο υγιεινό lifestyle είναι πράγματα που μπορούν να βοηθήσουν τα brands να μπουν σε μια νέα εποχή.

Συμπερασματικά αυτό που πρέπει να πούμε είναι πως πολλές εταιρείες κατάφεραν να αλλάξουν τη στρατηγική τους μέσα σε 3-4 μέρες, σίγουρα σε άλλες θα πάρει πολύ περισσότερο. Όμως το να μείνουμε στάσιμοι και απλά να κοιτάμε δε θα μας εξελίξει και δε θα μας κάνει να δούμε τη νέα μέρα με αισιοδοξία. 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ