Μήπως ήρθε ή ώρα να έρθουμε όντως δίπλα στους καταναλωτές μας;
Ακούμε τους καταναλωτές μας και προσαρμοζόμαστε στη νέα τους καθημερινότητα!
Τον τελευταίο καιρό παρατηρώ διάφορα Brands με διαφορετικές στρατηγικές το καθένα στα Social Media να προσπαθούν να μπουν σε αυτή τη νέα πραγματικότητα.
Σε αυτή την πραγματικότητα που δεν έχουμε ζήσει ποτέ ξανά…
Άλλοι παγώνουν τις καμπάνιες τους άλλοι αλλάζουν στρατηγική και μένουν ενεργοί…
Θυμάμαι λοιπόν 10 χρόνια πριν που ξεκίνησα αυτή τη δουλειά, έκανε τα πρώτα μου βήματα στο Digital και την Διαφήμιση.
Παντού λοιπόν, τότε, λέγαμε τη λέξη Community. Τι θέλουμε να δημιουργήσουμε; Ένα Community. Δε θέλουμε απλούς Followers, θέλουμε Ambassadors, θέλουμε άτομα που μιλάνε για το Brand, άτομα που μας ακολουθούν γιατί περιμένουν κάτι παραπάνω από τα Brands.
Αυτό λοιπόν το παραπάνω ήρθε η ώρα να το δώσουμε. Ήρθε η ώρα να δείξουμε ότι τα social media δεν είναι μια ακόμα διαφημιστική πλατφόρμα. Είναι μια πλατφόρμα που δίνει το added value του brand στους καταναλωτές. Είναι μια πλατφόρμα επικοινωνίας που δεν είναι μονόπλευρη.
Ακούμε τους καταναλωτές μας και προσαρμοζόμαστε στη νέα τους καθημερινότητα!
Γιατί; Γιατί μόνο αν νοιαστούμε πραγματικά για αυτούς και μοιραστούμε χρήσιμο περιεχόμενο θα τους έχουμε κοντά μας και μετά την κρίση.
Μήπως λοιπόν ήρθε η ώρα να δράσουμε σαν Communities? Να δράσουμε όπως ίσως δεν έχουμε κάνει τα προηγούμενα χρόνια;
Ήρθε η ώρα τα ίδια τα Brands να καλύψουν πολλές από τις ανάγκες που δεν μπορεί το ίδιο το κράτος να καλύψει, ήρθε η ώρα να δημιουργήσουμε συναίσθημα και μια νότα χαράς σε όλη αυτή τη δύσκολη εποχή.
Οι καταναλωτές είναι εκεί και περιμένουν να αντιδράσουμε, όχι να παγώσουμε.
Είναι η ώρα που μπορεί το κάθε Brand ξεχωριστά να αναλάβει ένα ρόλο, να μιλήσει, να βοηθήσει άμεσα και έμμεσα τον κάθε χρήστη.
Δημιουργήστε λοιπόν περιεχόμενο που αξίζει να μοιραστεί σε μια εποχή που οι κακές ειδήσεις μας κατακλύζουν μια νότα αισιοδοξίας ειναι κάτι που σίγουρα θα μας κάνει καλύτερο και θα μας δώσει και την ελπίδα οτι τα αγαπημένα μας Brand δεν είναι μόνο εκεί όταν θέλουν να μας πουλήσουν κάτι, είναι εδώ και οταν έχουμε πραγματικά την ανάγκη τους.
Όταν μιλάμε για ROI στο Digital δε μιλάμε μόνο για πώληση, μιλάμε για το virility και το Shareability που δημιουργούν οι ενέργειες μας.
«Κeep Posting λοιπόν και Keep Smiling!»