Πολύς ο λόγος για το Digital Marketing στον τουριστικό κλάδο και τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις δη. Σήμερα θα αναφερθώ σχετικά με την επένδυση των ξενοδοχείων σε Online Διαφημιστικές Ενέργειες.
Αφορμή για αυτό μου το άρθρο είναι η δυσαρέσκεια που εισπράττω κατά καιρούς από επιχειρηματίες άλλα και στελέχη της τουριστικής βιομηχανίας (!!!) όταν παρουσιάζω έναν προϋπολογισμό Online διαφημιστικών ενεργειών.
Για κάποιο λόγο υπάρχει μια στρεβλωμένη εικόνα και άποψη στην Ελληνική αγορά που θεωρεί πως η διαφήμιση μέσω Internet είναι δωρεάν. Μάλιστα έχει τύχει σε συνάντηση ο επιχειρηματίας που μου ζήτησε να «γεμίσουμε» τα δωμάτια του μέσω διαφήμισης στην Google να μου δείξει όλο χαρά το κουπόνι των 50 ευρώ της Google και με πονηρό βλέμμα να μου αναφέρει «θα το βάλουμε και αυτό βέβαια».
Βέβαια του δημιουργήθηκε μεγάλη απορία όταν του παρουσίασα ότι θα πρέπει να δαπανήσει πάνω 1.500 ευρώ μηνιαίως για την προώθηση των πολυτελών βιλλών σε πολύ δημοφιλές προορισμό (άρα και πολύ υψηλό ανταγωνισμό)
Θεωρώ πως η πρακτική του 50 ευρώ κουπονιού δημιουργεί μια εσφαλμένη εντύπωση στον επιχειρηματικό κλάδο καθότι δίνει την προσδοκία και εντύπωση πως δαπανώντας συνολικά 75 ευρώ θα έχουμε τα επιθυμητά αποτελέσματα.
Η Ελληνική τουριστική βιομηχανία έχει την ανάγκη να εκπαιδευτεί άλλα και να ωριμάσει σε ότι αφορά το Digital Περιβάλλον. Η διαφήμιση μέσω Digital Μέσων μπορεί να είναι η πιο φθηνή, αποτελεσματική και μετρήσιμη μορφή διαφήμισης άλλα σε καμία περίπτωση δεν είναι δωρεάν.
Οι επιχειρηματίες και τα στελέχη τουριστικών επιχειρήσεων θα πρέπει να κατανοήσουν ότι μέσα στο ετήσιο προϋπολογισμό εξόδων θα πρέπει να εντάξουν και την διαδικτυακή τους προώθηση. Κατά τη διάρκεια σύνταξης αυτού του προϋπολογισμού είναι πολύ βασικό να υπάρξουν σαφές παραδοχές και υποθέσεις βασισμένες σε ανάλυση των αναγκών και του ανταγωνισμού.
Ευτυχώς έχουμε όλα τα απαραίτητα εργαλεία στη διάθεση μας, όπως π.χ. τo Keyword Planner της Google και άλλα πολλά, που μπορούν να μας οδηγήσουν με επιτυχία στην σύνταξη ενός βιώσιμου και επιτυχημένου διαφημιστικού πλάνου.
Στην αγορά βρίσκονται πραγματικοί επαγγελματίες που θα σας βοηθήσουν στην δημιουργία του ρεαλιστικού πλάνου και δεν σας υποσχεθούν αποτελέσματα με την εξαργύρωση ενός κουπονιού 50 ευρώ.
Ας σοβαρευτούμε πλέον και ας εκμεταλλευτούμε το διαδίκτυο για την επίτευξη των στόχων μας.