Πεντάστερο ξενοδοχείο θυμίζει το lounge της KLM στο Άμστερνταμ

Το “KLM House” βρίσκεται στην εκτός Σένγκεν ζώνη του αεροδρομίου, και  γίνεται άμεσα αντιληπτό από τον φωτιζόμενο τοίχο από γυαλί που κοσμείται με περισσότερες από 5.000 μινιατούρες Delft, τα χαρακτηριστικά μπλε σπιτάκια της KLM. Οι επισκέπτες του lounge μπορούν να χρησιμοποιήσουν τις κυλιόμενες σκάλες και να ξεκινήσουν ένα ταξίδι στον χρόνο καθώς βλέπουν αυτά τα εικονικά δώρα στους επιβάτες της Business Class.

Έχουν την δυνατότητα να έχουν γρήγορη πρόσβαση στο lounge σκανάροντας τις κάρτες επιβίβασης στα αυτόματα μηχανήματα. Η λευκή μαρμάρινη υποδοχή έχει το σχήμα του λογοτύπου της KLM και το lounge προσφέρει κορυφαία θέα προς τους διαδρόμους και τις αποβάθρες με φόντο τον στόλο της KLM.

Όλα ξεκινάνε από μια απλή ιδέα

Προκειμένου να προσφέρει στους πελάτες της μια ξεχωριστή εμπειρία, η KLM συνεργάστηκε με το αρχιτεκτονικό γραφείο “concrete” το οποίο σχεδίασε πέντε διαφορετικά “Ολλανδικά Τοπία” για να ικανοποιήσει τις διαφορετικές ανάγκες και επιθυμίες των επιβατών της, είτε επιλέξουν να εργαστούν, είτε να χαλαρώσουν, να φρεσκαριστούν, να γευματίσουν ή να πιούν κάτι, να ψυχαγωγηθούν ή να απολαύσουν fine-dining εμπειρίες. Τα 5 “τοπία” είναι τα ακόλουθα:

Polder: Στον χώρο αυτό οι πελάτες μπορούν να εργαστούν και να χαλαρώσουν ταυτόχρονα. Το χαλί, με τις αποχρώσεις του πράσινου, θυμίζει τα απέραντα βοσκοτόπια της Ολλανδίας. Και ο φωτισμένος με LED τοίχος 110 μέτρων θυμίζει τον ολλανδικό ουρανό. Ο φωτισμός προσαρμόζεται ανάλογα με την ώρα της ημέρας που περιλαμβάνει και ένα όμορφο ηλιοβασίλεμα.

City: Οι επισκέπτες θα βρουν έναν σταθμό με live cooking, ένα Heineken μπαρ ειδικά σχεδιασμένο από την Heineken, και ένα coffee bar με barista. Το νέο concept για φαγητό και ποτό χαρακτηρίζεται από κομψότητα και υψηλής ποιότητας, φρέσκα, εποχιακά προϊόντα, είναι της εταιρείας Vermaat, συνεργάτη της KLM. H μείωση των απορριμμάτων είναι ένας σημαντικός πυλώνας και για τις δύο εταιρίες για την τροφοδοσία του lounge.

Sea: Ο χώρος προσφέρει ότι χρειάζονται οι ταξιδιώτες για να επαναφορτίσουν τις μπαταρίες τους κατά τη διάρκεια του ταξιδιού τους. Η περιοχή αυτή του lounge διαθέτει 20 ντους, στα οποία οι πελάτες μπορούν να κάνουν κράτηση εκ των προτέρων στα σημεία αυτόματης εξυπηρέτησης στο lounge.

Dutch Mountain: Η εντυπωσιακή αυτή ζώνη προσφέρει στους επισκέπτες μια ποικιλία επιλογών για να εργαστούν και να ψυχαγωγηθούν, προσφέροντας από χώρο TV έως και DJ για events. Στην ζώνη αυτή δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στο Ολλανδικό design, ενώ υπάρχουν ιστορικές αναφορές στην κληρονομιά της KLM.

Sky: Πρόκειται για μια αποκλειστική ζώνη που χαρακτηρίζεται από πρωτοτυπία στον δεύτερο όροφο. Δημιουργήθηκε έπειτα από απαίτηση των πελατών της KLM και το πολυτελές περιβάλλον προσφέρει βεράντα με όμορφη θέα του αεροδρομίου Schiphol. Εδώ μπορείτε να απολαύσετε εξαιρετικά γεύματα και μεγάλη ποικιλία ποτών στο Blue by KLM, το εστιατόριο και το μπαρ ακριβώς δίπλα, με έξτρα χρέωση. Το μενού του Blue έχει δημιουργηθεί από τον Joris Bijdendijk του RIJKS, του βραβευμένου εστιατορίου με Michelin στο Rijksmuseum. Το Blue προσφέρει μια φανταστική γαστρονομική εμπειρία, δίνοντας μεγάλη προσοχή στον διαθέσιμο χρόνο και τις ανάγκες κάθε πελάτη.

Διπλάσιος χώρος ξεκούρασης και διασκέδασης

Η χωρητικότητα του Crown Lounge της KLM στην εκτός Σένγκεν περιοχή μετά την ανακαίνιση έχει διπλασιαστεί. “To lounge καλύπτει πλέον μια επιφάνεια 6.800 τμ. με περίπου χίλια καθίσματα. Επιπλέον, διαθέτει διακόσια περίπου καθίσματα στο Blue Bar & Restaurant με το αντίστοιχο επίπεδο εξυπηρέτησης. Οι πελάτες μπορούν να πληρώσουν με μίλια από την Flying Blue κάρτα τους στο χώρο αυτό. Διπλασιάζοντας την χωρητικότητα, η KLM λαμβάνει υπόψη την αναμενόμενη αύξηση στον αριθμό των επισκεπτών. Πρόκειται για μια μεγάλη επιτυχία. Προσφέρουμε στους επιβάτες μας και σε εκείνους των συνεργαζόμενων εταιριών μια αξέχαστη εμπειρία για την εκατονταετηρίδα μας” δήλωσε ο Eelco van Asch, Ανώτερος Αντιπρόεδρος Υπηρεσιών Εδάφους της KLM.

To νέο Crown Lounge της KLM αντικατοπτρίζει την φιλοσοφία της εταιρίας: Άνεση, έμφαση στους πελάτες και καινοτομία. Οι νέες προτάσεις φαγητού και ποτού, η ψηφιακή υποστήριξη όπως η self-service πρόσβαση και η εξυπηρέτηση από το προσωπικό του lounge συμβάλλουν στην νέα αυτή προσωπική εμπειρία. Ο ηλεκτρονικός οδηγός του Lounge προσφέρει στους επισκέπτες έναν σταθερό ψηφιακό βοηθό που τους βοηθά να βρουν ότι χρειάζονται, να κάνουν κρατήσεις, να ελέγξουν τις λεπτομέρειες των πτήσεων ή να ζητήσουν βοήθεια από έναν από τους προσωπικούς βοηθούς του Lounge.

Η KLM καλωσορίζει στο Crown Lounge:
• Επιβάτες Business Class
• Μέλη Flying Blue Platinum και Gold, + 1 επισκέπτης (επιπλέον επισκέπτες έναντι χρέωσης)
• Μέλη SkyTeam Elite Plus + 1 επισκέπτης
Οι επιβάτες της KLM και των συνεργαζόμενων εταιριών που δεν έχουν αυτόματη πρόσβαση στο lounge, θα μπορούν να εξασφαλίσουν την είσοδό τους στο Crown Lounge μέσω του KLM app στο KLM.com, στα αυτόματα μηχανήματα στο αεροδρόμιο ή στην είσοδο του lounge, ανάλογα με τον προορισμό τους και την διαθεσιμότητα του lounge.

Το Crown Lounge προσφέρει:
 Ντους, καμπίνες ύπνου με χρέωση και καμπίνες εικονικής πραγματικότητας
 Βεράντα με θέα στους διαδρόμους
 Online Lounge Guide, σημεία αυτόματης εξυπηρέτησης και προσωπικοί βοηθοί για την εξυπηρέτηση των πελατών του Lounge

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ