Ο Γιάννης Ρόκκας νέος επικεφαλής Marketing και Επικοινωνίας του ΟΠΑΠ

Ο Γιάννης Ρόκας αναλαμβάνει Επικεφαλής Marketing και Επικοινωνίας στον ΟΠΑΠ έχοντας τη συνολική ευθύνη για τις ομάδες: Brand / AbovetheLine, Media Buying, Sponsorships και Below the Line.

Από τη νέα του θέση, ο Γιάννης Ρόκκας (κεντρική φωτογραφία), θα είναι υπεύθυνος για την ανάπτυξη στρατηγικών και προγραμμάτων ολοκληρωμένης εμπορικής επικοινωνίας, με απώτερο στόχο την περαιτέρω ενίσχυση της δυναμικής του brand ΟΠΑΠ και των προϊόντων της εταιρείας.

Ο Γιάννης Ρόκκας διαθέτει επαγγελματική εμπειρία άνω των 20 ετών, έχοντας υπηρετήσει σε υψηλόβαθμες θέσεις στο διαφημιστικό και τον τραπεζικό κλάδο. Πριν την έλευση του στην Ομάδα του ΟΠΑΠ, κατείχε τη θέση του Αναπληρωτή Γενικού Διευθυντή Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας στην Τράπεζα Πειραιώς, έχοντας μεταξύ άλλων τη συνολική ευθύνη για τα προγράμματα μάρκετινγκ,  επικοινωνίας και ενίσχυσης της εμπειρίας του πελάτη του ομίλου.

Ο Κωστής Πάικος Digital Center of Excellence

Επίσης, ο Κωστής Πάικος αναλαμβάνει καθήκοντα Διευθυντή του Digital Center of Excellence, στην Ομάδα Τεχνολογίας και Digital του ΟΠΑΠ. Ο Κωστής Πάικος προέρχεται από την Eurobank, στην οποία εργάστηκε τα τελευταία 17 χρόνια και κατείχε μέχρι πρόσφατα τη θέση του Διευθυντή Digital Services και User Engagement.

O Κωστής Πάικος

Στο πλαίσιο των καθηκόντων του, θα συμβάλει ενεργά στην ανάπτυξη και παροχή ψηφιακών υπηρεσιών παγκόσμιας κλάσης, τόσο εντός της εταιρείας, όσο και προς τους πελάτες του ΟΠΑΠ.  

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ