Για ακόμη μια χρονιά οι πωλήσεις των νέων iPhone έγιναν τις προηγούμενες ημέρες «πρώτο θέμα» στο ελληνικό διαδίκτυο από τα διάφορα «ενημερωτικά» sites που ως στόχο είχαν να ειρωνευτούν όλους αυτούς, τους 10.000 συμπολίτες μας, που έτρεξαν πρώτοι να προμηθευτούν το αγαπημένο τους τηλέφωνο.
Συνολικά λοιπόν οι 10.000 άνθρωποι, στην Ελλάδα του 2019, κατέβαλαν κάτι περισσότερο από 10.000.000 ευρώ προκειμένου να αποκτήσουν το νέο iPhone ικανοποιώντας έτσι μια – καταναλωτική – ανάγκη τους.
Τα 10.000.000 ευρώ αυτά λοιπόν έγιναν «πρώτο θέμα» λες και αφορά το σύνολο του πληθυσμού της χώρας. Ως ποσοστό του πληθυσμού της χώρας, οι 10.000 αυτές, αποτελούν μόλις το 0,09% των ανθρώπων που ζουν σήμερα στην Ελλάδα και ως εκ τούτου σε αυτό το ποσοστό θα πρέπει να σταθεί όποιος σώνει και ντε επιθυμεί να κάνει κριτική στο «θέμα» αυτό. Ένα ποσοστό που παραμένει εξαιρετικά μικρό σε σχέση με ότι συμβαίνει σε άλλες χώρες της δύσης σε ανάλογες περιπτώσεις.
Κανονικά θα έπρεπε να υπάρχουν πολλές ακόμη χιλιάδες πολιτών της χώρας που έχουν διαθέσιμο εισόδημά τέτοιο προκειμένου να αποκτήσουν το νέο μοντέλο της Apple η οποία για να είμαστε δίκαιοι – προς όλες τις πλευρές – αρέσκεται σε τέτοιου είδους επικοινωνιακά «παιχνίδια» για λόγους marketing.
Αν του χρόνου λοιπόν οι 10.000 αυτές γίνουν 20.000 ή 50.000 τότε θα μπορούμε να μιλάμε για αλλαγή της ψυχολογίας στην αγορά. Εξάλλου οι αλλαγές ξεκινούν από ψηλά και όχι ανάποδα.