Σχόλια – Παρασκήνια – Φήμες | Δευτέρα 24.08.2020
- Μεγάλη δυσφορία προκαλούν στο Μέγαρο Μαξίμου οι πληροφορίες για το παρασκήνιο της επιλογής νομικού συμβούλου από το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών για το διαγωνισμό της σύμβασης παραχώρησης του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης (ΒΟΑΚ). Μετά από αναβολές, προσφυγές και άλλα προβλήματα αναδείχθηκε ο μειοδότης αλλά ούτε έχει κληθεί να υπογράψει τη σύμβαση, ούτε έχει ενημερωθεί πότε θα αναλάβει τα καθήκοντά του για να ξεκινήσουν οι διαδικασίες για την διεξαγωγή του διαγωνισμού για την ανάθεση του κατασκευαστικού έργου.
- Φήμες στην Κρήτη λένε ότι η τελική επιλογή δεν είναι "επιθυμητή" στους συνεργάτες του Υπουργού και ο διαγωνισμός είτε θα ματαιωθεί ή θα γίνει εκ νέου προκήρυξη!
- Οπότε το έργο θα πάει μερικά χρόνια πίσω και "η λίστα των νεκρών από τα τροχαία θα αυξάνεται για ένα...καπρίτσιο", όπως έλεγαν ντόπιοι βουλευτές. Είναι όντως έτσι;
- Στην τακτική γενική συνέλευση της 4ης Σεπτεμβρίου της MIG (ήταν προγραμματισμένη για τις 21 Αυγούστου αλλά αναβλήθηκε μετά από αίτημα της Τράπεζας Πειραιώς), θα ξεκαθαρίσει η κατάσταση με τον ιδιοκτησιακό καθεστώς της SingularLogic. Η διαγωνισμός για την πώληση της θυγατρικής της MIG είχε αναδείξει ως «προτιμητέο επενδυτή» την βρετανική εταιρία Nexum Holdings Limited (Sky Box) καθώς είχε υποβάλλει την καλύτερη προσφορά για την εξαγορά της. Κι όμως δύο μήνες μετά ακούγεται πως δεν έχουν ολοκληρωθεί οι συνομιλίες για την υπογραφή συμφωνίας αγοροπωλησίας (SPA) και περιέργως δεν έχει γίνει καμία επίσημη ανακοίνωση για τις διαπραγματεύσεις παρά την σχετική δέσμευση στα τέλη Ιουνίου.
- Πληροφορίες αναφέρουν ότι υπάρχουν πολλές αμφιβολίες για τις πιθανότητες ολοκλήρωσης του συγκεκριμένου deal για την πώληση της Singular Logic και μάλιστα με υπαιτιότητα των εκπροσώπων της SkyBox...
- Το ντόμινο με τις εταιρείες του Χρήστου Καλογρίτσα (επιχειρηματία και εργολάβου με ιδιαίτερη στήριξη κατά την διάρκεια των κυβερνήσεων ΣΥΡΙΖΑ) ξεκίνησε και τυπικά πριν από λίγες ημέρες.Στις αρχές Αυγούστου παρήλθε η περίοδος προστασίας από τους πιστωτές της Τοξότης ΑΕ χωρίς συμφωνία εξωδικαστικού συμβιβασμού, η Attica Bank ξεκίνησε τις απαραίτητες νομικές διαδικασίες για να καλύψει μέρος των απαιτήσεών της από τον όμιλο, η Ιντερμπετόν του ομίλου ΤΙΤΑΝ προχωράει σε ενέργειες για την διασφάλιση των βεβαιωμένων απαιτήσεων και πολλές ακόμα εταιρείες από τις 5 Ιουλίου του 2019 που ξεκίνησε η παύση των πληρωμών της «ναυαρχίδας» του ομίλου Καλογρίτσα, αισιοδοξούν ότι με τις διαδικασίες για τη σφράγιση της περιουσίας της εταιρείας και την εκκαθάρισή της θα αρχίσουν οι πληρωμές προς τους πιστωτές.
- Όσοι επισκέπτονται την ιστοσελίδα της Praxia Βank από την προηγούμενη εβδομάδα αντικρίζουν το νέο της λογότυπο ως Viva Βank και μια σύντομη ανακοίνωση της Viva Wallet (στα αγγλικά) για την "απόκτηση της τραπεζικής άδειας της Praxia Bank". Καμία αναφορά δεν υπάρχει πλέον για υπηρεσίες και προϊόντα..
- Σε κατάσταση αποσύνθεσης φαίνεται πως έχει περιέλθει τους τελευταίους μήνες ο ΟΣΕ, με αποτέλεσμα οι καταγγελίες επιβατών (εργαζομένων και μηχανοδηγών) για καθυστερήσεις, προβλήματα αλλά και άλλα "παράδοξα" να πέφτουν βροχή. Λέγεται ότι υπήρξε κινητοποίηση του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών και ανακαλύφθηκε ότι ειδικά στην γραμμή Αθήνα-Θεσσαλονίκη το αυτόματο σύστημα, το οποίο βρίσκεται περίπου 600-700 μέτρα από τον σταθμό της Θεσσαλονίκης, είναι εκτός λειτουργίας αλλά δεν έχουν γίνει οι απαραίτητες ενέργειες για την επισκευή του ή την επίλυση του προβλήματος. Αντιθέτως, επιλέχθηκε η λύση της...χειροκίνητης λειτουργίας με έναν υπάλληλο ανά βάρδια να τρέχει...για να προλάβει και τους μηχανοδηγούς να περιμένουν μέχρι και μια ώρα για να μπουν στο σταθμό! Όπως ακριβώς συνέβαινε και το 1920...
- Μήπως να ερωτηθεί σχετικά ο πρώην Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΣΕ, Κώστας Σπηλιόπουλος που παραιτήθηκε στις 3 Ιουνίου σχεδόν 7,5 μήνες από τον διορισμό του; Ξέρει κάτι ή δεν πρόλαβε να ασχοληθεί;