Pollfish: Με επικεφαλής την EBRD η νέα χρηματοδότηση ύψους 6,3 εκατ. δολαρίων!

H ελληνική Startup εταιρεία Pollfish κατάφερε να αντλήσει, σε νέο γύρο χρηματοδότησης, κεφάλαια ύψους 6,3 εκατ. δολαρίων. Η EBRD, (Ευρωπαϊκή Τράπεζα Ανασυγκρότησης και Ανάπτυξης), ηγήθηκε του δεύτερου αυτού γύρου χρηματοδότησης, ενώ συμμετείχαν, τόσο η Odyssey Venture Partners, όσο και το PJ Tech Catalyst.

Το Startupper επιβεβαιώνει με τον καλύτερο τρόπο η ίδια η Startup, με σχετικό post στην σελίδα της. Αξίζει να σημειωθεί πως συνολικά η Pollfish, με έδρα στη Νέα Υόρκη και στην Αθήνα και με 50 και πλέον άτομα προσωπικό (μοιρασμένα ισόποσα μεταξύ των δύο πόλεων) έχει «σηκώσει» κεφάλαια ύψους 9 εκατ. δολαρίων, ενώ ο προηγούμενος γύρος ήταν το 2015 ύψους 2,5 εκατ. δολαρίων.

Στόχος της Pollfish, όπως σχετικά αναφέρεται στο ίδιο post, είναι τα νέα αυτά κεφάλαια, να χρησιμοποιηθούν για την επιτάχυνση της ανάπτυξης της και την αλλαγή των παραδοσιακών μεθόδων στις έρευνες αγοράς. Ειδικότερα, τα νέα κεφάλαια θα κατευθύνουν για την ενίσχυση της ομάδας της Pollfish, την επέκταση του δίκτυο της, καθώς επίσης και για τις λύσεις που χρειάζεται για να καλύψει καλύτερα τις ανάγκες του αναπτυσσόμενου καταλόγου των πελατών της.

Νέα μέλη στο Δ.Σ.

Η Pollfish παράλληλα χαιρετίζει την επικεφαλής του προγράμματος Technology Venture Capital της EBRD, Zaya Kadyrova, ως το νεότερο μέλος του διοικητικού συμβουλίου της εταιρείας.

Το έτερο, νέο μέλος, του διοικητικού συμβουλίου της Pollfish είναι ο “βετεράνος”, Jim Follett, ο οποίος διαθέτει πλούσια εμπειρία, καθώς έχει περάσει από Kraft, Procter & Gamble και Nestlé. ο J. Follett, ανελίχθηκε σε ηγετικές θέσεις σε εταιρείες έρευνας αγοράς, υπηρετώντας ως πρόεδρος της IRI, CEO της NOP World (GFK) και Διευθύνων Σύμβουλος της Authentic Response, ενώ πρόσφατα έχει ξεκινήσει μια εταιρεία παροχής συμβουλευτικών υπηρεσιών ανάπτυξης, την InsightTech Advisors, που εξυπηρετεί εταιρείες παροχής υπηρεσιών πληροφορικής μάρκετινγκ.

Νέα μέλη στην ομάδα

Ο Michael Harbolt, ο οποίος εργάστηκε σε μερικές από τις μεγαλύτερες εταιρείες ψηφιακών μέσων και χρηματοπιστωτικών υπηρεσιών στον κόσμο, προσχώρησε στην Pollfish, τον Ιανουάριο, ως ο νέος Marketing VP.

Ο Michael Harbolt θα εστιάσει στο B2B και στην εξασφάλιση εξαιρετικά αποτελεσματικών λύσεων χαμηλού κόστους (όπως η Pollfish) για την επίτευξη επιχειρηματικών στόχων.

Ο Kyle Gollins φέρνει επίσης στην ομάδα και αυτός 18 και πλέον έτη εμπειρίας από τη βιομηχανία έρευνας αγοράς και έρχεται στην Pollfish από την Research Now, παγκόσμιο ηγέτη στην ψηφιακή έρευνα. Ξεκίνησε την καριέρα του στο Insight Express, το οποίο αργότερα αποκτήθηκε από την Millward Brown – μία από τις μεγαλύτερες ερευνητικές εταιρείες μέσων και επικοινωνιών στον κόσμο.

Οι παραδοσιακές αγορές και το “disrupt”

Όπως αναφέρει έξαλλου η Pollfish σήμερα, οι παραδοσιακές έρευνες αγοράς «διαταράχτηκαν« από τη θεμελιώδη μεταβολή των απαιτήσεων του σύγχρονου marketing – δηλαδή τη δυνατότητα ταχείας και αποτελεσματικής συλλογής δεδομένων από πραγματικούς καταναλωτές κινητής τηλεφωνίας, ώστε να καταστεί δυνατή η λήψη καλύτερων επιχειρηματικών αποφάσεων και να δημιουργηθούν πιο εξατομικευμένες εμπειρίες πελατών. Το «disrupt» αυτό δημιούργησε μια ανάγκη για μια νέα «φυλή» εταιριών ερευνών την οποία ήρθε να εκμεταλλευθεί η Pollfish, παρέχοντας ασύγκριτη ποιότητα και ταχύτητα δεδομένων, με σημαντικά χαμηλότερο κόστος.

Θα πρέπει να σημειωθεί πως η Pollfish έχει καταφέρει να προσελκύσει την προσοχή μερικών από τις μεγαλύτερες εταιρείες του κόσμου. Όπως μάλιστα αναφέρει, ως παράδειγμα, μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες υποδημάτων στον κόσμο, επέλεξε την Pollfish, ως τον παγκόσμιο πάροχο ερευνων μετά από μια εξαντλητική επισκόπηση των εναλλακτικων και τώρα συνεργάζεται με τις τέσσερις κορυφαίες εταιρείες διαφημίσεων: WPPIPGOmnicom και Publicis Group, καθώς επίσης και από με το Bustle Digital Group.

Και 500 εκατ. καταναλωτές!

Η Pollfish σήμερα έχει καταφέρει να βρίσκεται σε περισσότερες από 160 χώρες και οι υπηρεσίες της να είναι διαθέσιμες σε πάνω από 24 γλώσσες, ενώ σε λιγότερο από τρία χρόνια έχει καταφέρει να επεκταθεί, από 120 εκατομμύρια καταναλωτές σε 475 εκατομμύρια!

Ταυτόχρονα όμως έχει καταφέρει να βελτιώσει τις δυνατότητες στόχευσης, καθώς οι ερευνητές έχουν πλέον τη δυνατότητα να στοχεύσουν με γεωγραφική τοποθέτηση χρησιμοποιώντας πολύ συγκεκριμένα κριτήρια, όπως τον ταχυδρομικό κώδικα και την αγορά.

Τέλος, η Pollfish, όπως αναφέρει, συνεχίζει να αναπτύσσει νέα χαρακτηριστικά που θα βελτιώσουν την ποιότητα των δεδομένων της, θα μειώσουν τους χρόνους και θα διευκολύνουν μια πιο αποτελεσματική διαδικασία από άκρο σε άκρο.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ