Χάρης Θεοχάρης: “Στόχος της Marketing Greece η ένωση των δυνάμεων δημόσιου και ιδιωτικού τομέα”

Fake news χαρακτήρισε τη φερόμενη αμοιβή της εταιρείας ύψους 32 εκατ. ευρώ ο υπουργός Τουρισμού

“H Marketing Greece δεν είναι ιδιωτική εταιρεία. Φτιάχτηκε με νόμο ελληνικού κράτους που προέβλεπε ότι το Δημόσιο θα ήταν μέτοχος σε ποσοστό 30%. Έγινε ώστε μια εταιρεία να ενώσει τις δυνάμεις ιδιωτικού και δημόσιου τομέα, για να προωθηθεί αποτελεσματικότερα και συμπληρωματικά του ΕΟΤ, η χώρα”, ανέφερε ο υπουργός Τουρισμού Χάρης Θεοχάρης απαντώντας σήμερα στη Βουλή σε επίκαιρη ερώτηση της βουλευτού του ΜέΡΑ25 Αγγελικής Αδαμοπούλου.

Ο υπουργός είπε ότι, προκειμένου να μην μπλέξει η προώθηση της χώρας στα γρανάζια της γραφειοκρατίας, το Δημόσιο δεν έβαλε χρήματα στην εταιρεία αυτή αλλά αντί του Δημοσίου μπήκε μέτοχος το ΞΕΕ (Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος) που δεν είναι ιδιώτης αλλά ΝΠΔΔ και θεσμοθετημένος σύμβουλος της κυβέρνησης για τα θέματα τουρισμού και είναι ο κύριος μέτοχος. Η εταιρεία έχει δεύτερο μέτοχο τον ΣΕΤΕ (Σύνδεσμος Τουριστικών Επιχειρήσεων Ελλάδος), επίσης κοινωνικό εταίρο. “Συνεπώς δεν είναι μια ιδιωτική, δεν είναι διαφημιστική εταιρεία”, είπε ο Χάρης Θεοχάρης και χαρακτήρισε fake news τα περί αμοιβής ύψους 32 εκατομμυρίων ευρώ. “Στο καταστατικό της εταιρείας αναφέρεται ότι σκοπός της εταιρείας είναι η ανάπτυξη και η εφαρμογή προγραμμάτων προώθησης και προβολής χώρας εν γένει, και διαφήμισης συγκεκριμένων τουριστικών προορισμών”, είπε ο υπουργός Τουρισμού και τόνισε ότι “στην πράξη είναι μη κερδοσκοπική εταιρεία”.

Ο υπουργός χαρακτήρισε απολύτως ψευδή τον ισχυρισμό ότι αποδυναμώνεται ο ΕΟΤ. “Ο ΣΥΡΙΖΑ, με το νόμο Σπίρτζη αποδυνάμωσε τον ΕΟΤ. Εμείς φτιάξαμε επιτροπή με την Αρχή Δημοσίων Συμβάσεων, τους νομικούς του ΕΟΤ, με νομικούς του υπουργείου ώστε να ξαναδούμε το πλαίσιο προμηθειών του ΕΟΤ και μέσα στο πλαίσιο το ευρωπαϊκό να δώσουμε τη μέγιστη δυνατή ευελιξία”, είπε ο κ. Θεοχάρης.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ