Κλονίζεται το καταναλωτικό κλίμα στη Γερμανία

Υποχώρησε η καταναλωτική εμπιστοσύνη στη Γερμανία τον Απρίλιο ενώ και η πρόβλεψη για τον Μάιο μειώθηκε κατά 10,8 μονάδες σε μηνιαία βάση.

Τα γεγονότα στην Ουκρανία και οι «ρυθμοί υψηλού πληθωρισμού έχουν προκαλέσει σοβαρό πλήγμα στο καταναλωτικό κλίμα», σημειώνει το ινστιτούτο έρευνας αγοράς GfK.

Υποχώρησε η καταναλωτική εμπιστοσύνη στη Γερμανία τον Απρίλιο ενώ και η πρόβλεψη για τον Μάιο μειώθηκε κατά 10,8 μονάδες σε μηνιαία βάση, φθάνοντας στο -26,5, όπως ανέφερε το ινστιτούτο έρευνας αγοράς GfK σε έκθεση που δόθηκε στη δημοσιότητα την Τετάρτη. Το αποτέλεσμα του Μαΐου αντιπροσωπεύει ιστορικό χαμηλό.

Ο δείκτης οικονομικών προσδοκιών υποχώρησε κατά 7,5 μονάδες σε μηνιαία βάση, φθάνοντας στις -16,4, ενώ οι προσδοκίες για το εισόδημα κινήθηκαν αρνητικά κατά 9,2 μονάδες, φθάνοντας στις -31,3. Ο δείκτης τάσης για αγορές μειώθηκε κατά 8,5 μονάδες από τον προηγούμενο μήνα, στο -10,6.

Τα γεγονότα στην Ουκρανία και οι «ρυθμοί υψηλού πληθωρισμού έχουν προκαλέσει σοβαρό πλήγμα στο καταναλωτικό κλίμα», που σημαίνει ότι «οι ελπίδες για ανάκαμψη από τη χαλάρωση των περιορισμών που σχετίζονται με την πανδημία τελικά διαψεύστηκαν», δήλωσε ο εμπειρογνώμονας για τους καταναλωτές του GfK, Rolf Buerkl.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ