Έρευνα: Ένας στους δέκα εργαζόμενους προτιμά να εργάζεται από το σπίτι γυμνός!

Νέου είδους ανέσεις και δυνατότητες έφερε η τηλεργασία στους απασχολούμενους με την πλειοψηφία να βλέπει θετικά τη συνέχισή της και στο μέλλον

Τις νέες τάσεις που έφερε η τηλεργασία στους εργαζόμενους παρουσιάζει η τελευταία έκθεση της Kaspersky. Όπως αναφέρει η γνωστή εταιρεία τεχνολογίας, αίσθηση προκαλεί το γεγονός πως σύμφωνα με τα στοιχεία έρευνας σε 8.000 εργαζομένων σε επιχειρήσεις από όλο τον κόσμο, το 11% δηλώνει ότι του αρέσει να εργάζεται γυμνός. Παράλληλα, η πλειοψηφία των ερωτηθέντων βλέπει θετικά το μοντέλο της τηλεργασίας το οποίο προσφέρει δυνατότητες για διαφορετικού είδους απασχόληση. Ειδικότερα το 27% δήλωσε πως εργάζεται από τον κήπο ή το μπαλκόνι ενώ μεγάλος αριθμός εργαζόμενων δουλεύει παρακολουθώντας παράλληλα ακόμα και σειρές στο Netflix (23%).

Εκτός από το να δουλεύουν γυμνοί, το οποίο απέχει πολύ από το mainstream, η πλειονότητα των ερωτηθέντων ωφελήθηκε απλά από την εργασία με άνετα ρούχα: το 48% συνήθισε αυτόν τον τρόπο ζωής και θα ήθελε να τον κάνει κανόνα στο μέλλον.

Το γεγονός ότι αποχαιρέτισαν τις μεγάλες μετακινήσεις έκανε επίσης τους εργαζομένους πιο ευτυχισμένους καθώς μπορούσαν να ξυπνήσουν πέντε λεπτά πριν ξεκινήσει η δουλειά, ενώ πολλοί απολάμβαναν επίσης έναν υπνάκο κατά τη διάρκεια της ημέρας (36%).

Συνεχίζοντας να ανακαλύπτουν τα προνόμια του νέου φυσιολογικού, το 27% των ανθρώπων απολαμβάνουν να εργάζονται έξω στον κήπο ή σε μπαλκόνι, και το 23% καταφέρνει ακόμη και να παρακολουθεί Netflix εν ώρα εργασίας. Άλλες απολαύσεις που προτιμούν οι υπάλληλοι περιλαμβάνουν περισσότερο χρόνο για βιντεοπαιχνίδια (18%), γεύματα σε πακέτο (16%) και λιγότερο ντους (8%).

Καθώς το περιβάλλον εργασίας μας κατά τη διάρκεια της παγκόσμιας πανδημίας μετατοπίστηκε από τα ασφαλή γραφεία σε τραπέζια κουζίνας, συναντήσαμε πολλές δυσκολίες εξισορρόπησης της εργασίας και της ιδιωτικής ζωής. Σύμφωνα με το Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ, οι εργαζόμενοι σε καθεστώς τηλεργασίας φέτος αντιμετώπισαν προκλήσεις ψυχικής υγείας και ευεξίας, όπως πιέσεις φροντίδας παιδιών και ψηφιακής συνδεσιμότητας. Παρ’ όλα αυτά, κάποιοι υπάλληλοι γραφείου που υιοθέτησαν την τηλεργασία απολάμβαναν αυτήν την εμπειρία και ανακάλυψαν κάποιες ένοχες απολαύσεις που θέλουν τώρα να διατηρήσουν.

Η Marina Titova, επικεφαλής του μάρκετινγκ καταναλωτικών προϊόντων στην Kaspersky, δήλωσε: «Αυτό το lockdown αποδείχθηκε αμφίδρομο για άτομα των οποίων η δουλειά τούς επιτρέπει να εργάζονται από το σπίτι. Από τη μία πλευρά, οι υπάλληλοι είχαν τελικά την ευκαιρία να ξεχάσουν τα μειονεκτήματα της μεγάλης πόλης και να αρχίσουν να εργάζονται σε μια πιο άνετη ατμόσφαιρα. Από την άλλη πλευρά, αντιμετώπισαν πολλές προκλήσεις όταν αγωνίζονταν να παραμείνουν παραγωγικοί, αναδιοργανώνοντας τον χώρο εργασίας τους και αναπτύσσοντας νέες συνήθειες. Όταν εργάζεστε από το σπίτι, το απόρρητό σας τίθεται σε μεγαλύτερο κίνδυνο, καθιστώντας ζωτικής σημασίας να θυμάστε να φροντίζετε την ψηφιακή σας ασφάλεια».

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ