Η επέκταση της Amazon στη Βραζιλία είναι η απόδειξη της δύναμης του e-Commerce

Η εταιρεία Amazon, η οποία επωφελήθηκε σε τέτοιο βαθμό απο το ηλεκτρονικό εμπόριο που επεκτάθηκε σε τρείς ακόμα περιοχές στην Βραζιλία

Η πανδημία του κορωνοϊού έχει βλάψει σε μεγάλο ποσοστό τον επιχειρηματικό κόσμο μέσω της καραντίνας που έχει επιβληθεί ανά διαστήματα σε όλες σχεδόν τις χώρες του κόσμου παγώνοντας την οικονομία και προστατεύοντας τη δημόσια υγεία.

Από την άλλη πλευρά ο κορωνοϊός “έδωσε την ευκαιρία” σε πολλές επιχειρήσεις να εκμεταλλευτούν το διαδίκτυο και να καταφέρουν να επεκταθούν μέσω αυτού προκειμένου να επιβιώσουν. Πολλές επιχειρήσεις αναδείχθηκαν μέσω του ηλεκτρονικού εμπορίου με μεγάλη επιτυχία και πολλές κατάφεραν να επεκταθούν. Τρανταχτό παράδειγμα είναι η εταιρεία Amazon, η οποία επωφελήθηκε σε τέτοιο βαθμό απο το ηλεκτρονικό εμπόριο που επεκτάθηκε σε τρείς ακόμα περιοχές στην Βραζιλία, την μεγαλύτερη οικονομία στη Νότια Αμερική.

Η συγκεκριμένη επέκταση, θεωρείται από τις μεγαλύτερες που έχει κάνει ποτέ η Amazon στην Βραζιλία από το 2012. Δημιουργεί 8 κέντρα εφοδιασμού που θα επεκτείνονται σε όλες τις γωνιές της απέραντης χώρας και κατ’ επέκταση δημιουργεί 1.500 θέσεις εργασίας.

Ο Alex Szapiro, διευθύνων σύμβουλος της Amazon στη Βραζιλία, δήλωσε ότι τα νέα κέντρα εφοδιασμού θα επιτρέψουν στην εταιρεία να αυξήσει αμέσως τον αριθμό των πόλεων όπου οι πελάτες της Amazon  θα μπορούν να λαμβάνουν τα προϊόντα τους εντός δύο εργάσιμων ημερών. “Η Βραζιλία είναι η χώρα με την ταχύτερη ανάπτυξη στις συνδρομές Amazon Prime”, δήλωσε ο Szapiro στο Reuters.

Η Amazon δεν είναι η μόνη επιχείρηση που εκμεταλλεύτηκε το ηλεκτρονικό εμπόριο κατά τη διάρκεια της πανδημία. Πολλές επιχειρήσεις της Βραζιλίας και όχι μόνο, εκμεταλλευθήκαν τις διαδικτυακές πλατφόρμες λόγω των συνθηκών και παρά τη χαλάρωση των μέτρων το ψηφιακό εμπόριο συνεχίζεται. 

Την περασμένη εβδομάδα, η MercadoLibre, ηγέτης του ηλεκτρονικού εμπορίου της Λατινικής Αμερικής, ανακοίνωσε ότι τα καθαρά της έσοδα στην περιοχή αυξήθηκαν σχεδόν κατά 150% το τρίτο τρίμηνο. Άλλες εταιρείες στη Βραζιλία, συμπεριλαμβανομένων των Via Varejo, GPA και Magazine Luiza, αγοράζουν νεοσύστατες εταιρείες εφοδιαστικής για να ακολουθήσουν το ίδιο κύμα ηλεκτρονικού εμπορίου.

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ