emea business monitor

Μόνο δύο επιδείξεις το χρόνο θα κάνει η Gucci

Το brand που ανήκει στον όμιλο Kering είναι ο δεύτερος πολυτελής οίκος μόδας, μετά τον Saint Laurent, που προχωρά σε αλλαγές αποτέλεσμα της πανδημίας του κορωνοϊού

Ο οίκος Gucci απομακρύνεται από το συμβατικό ημερολόγιο της μόδας και ανακοίνωσε ότι θα προχωρήσει με συλλογές χωρίς εποχές και επιδείξεις μόνο δύο φορές το χρόνο μακριά “μακριά από τις προθεσμίες που παγίωσε η βιομηχανία”.

Ο διευθυντής δημιουργικού του brand, Αλεσάντρο Μικέλε προέβη στην ανακοίνωση στον λογαριασμού του ιταλικού οίκου στο Instagram.

“Θα εγκαταλείψω το ξεπερασμένο τελετουργικό της εποχικότητας και των επιδείξεων μόδας και σκοπεύω να ακολουθήσω έναν νέο ρυθμό που θα είναι πιο κοντά στον τρόπο έκφρασής μου. Θα συναντιόμαστε μόνο δυο φορές το χρόνο για να αποκαλύπτουμε νέα κεφάλαια μιας νέας ιστορίας. Ακανόνιστα, χαρούμενα και εντελώς δωρεάν κεφάλαια τα οποία θα γράφονται αναμειγνύοντας κανόνες και είδη, αντλώντας από νέους χώρους, γλωσσικούς κώδικες και πλατφόρμες επικοινωνίας” τονίζει στην ανακοίνωση ο Αλεσάντρο Μικέλε.

Το brand που ανήκει στον όμιλο Kering είναι ο δεύτερος πολυτελής οίκος μόδας, μετά τον Saint Laurent, που προχωρά σε αλλαγές αποτέλεσμα της πανδημίας του κορωνοϊού. Στη βιομηχανία της μόδας πληθαίνουν οι φωνές για αλλαγή του παραδοσιακού συστήματος μόδας παραγωγής και παρουσίασης των συλλογών

Get real time updates directly on you device, subscribe now.