“Έσκασε” το σύστημα της ΑΑΔΕ – Στον αέρα χιλιάδες φορολογούμενοι

Τελικά τα συστήματα δεν άντεξαν και χιλιάδες φορολογούμενοι έχουν βρεθεί “στον αέρα”, καθώς τα πληροφοριακά συστήματα της ΑΑΔΕ δεν μπορούν να ανταποκριθούν στις αιτήσεις. 

Σύμφωνα με απόλυτα επιβεβαιωμένες και διασταυρωμένες πληροφορίες του emea, από χθες η ΑΑΔΕ έχει “κρεμάσει” και δεν μπορεί να επιβεβαιώσει τα emails των πολιτών. 

Όπως μας καταγγέλλουν πολίτες, παρά το γεγονός ότι η εφορία δίνει τους απαραίτητους κλειδάριθμους για την δημιουργία κωδικών στο Taxisnet, η διαδικασία δεν μπορεί να ολοκληρωθεί καθώς το σύστημα της ΑΑΔΕ δεν μπορεί να κάνει πιστοποίηση, ενώ και η Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων (ΓΓΠΣ) δηλώνει ανήμπορη να βοηθήσει καθώς είναι δικαιοδοσία της ΑΑΔΕ.

Πολλοί πολίτες χρειάστηκε να ανοίξουν κωδικούς στο Taxisnet καθώς μέχρι τώρα συμπλήρωναν κοινή δήλωση με τις/τους συζύγους τους, κάτι όμως που δεν γίνεται αποδεκτό στην περίπτωση του βοηθήματος των 800 ευρώ.

Όπως μας αναφέρθηκε: “Χθες ξεκίνησα τη διαδικασία να δημιουργήσω λογαριασμό για τη σύζυγό μου στο TAXISNET και ενώ συμπλήρωσα τα πάντα σωστά και η σύζυγός μου παρέλαβε τον Κλειδάριθμο (αυτοπροσώπως) από την εφορία, όταν πήγαμε να ενεργοποιήσουμε τον λογαριασμό στο TAXIS NET με έκπληξή μας το σύστημα μας έδωσε το κάτω λάθος:

Το email που έχετε δηλώσει κατά την αρχική εγγραφή σας (………@gmail.com) δεν έχει επιβεβαιωθεί.Παρακαλώ επιβεβαιώστε το για να προχωρήσετε στην ολοκλήρωση της εγγραφής σας.”
 
Το email είναι σωστά γραμμένο, αλλά ποτέ δεν έφτασε στο γραμματοκιβώτιο της συζύγου μου. Έψαξα παντού αλλά δεν βρήκα ούτε ένα κουμπί “resend email”….
 
Σήμερα απευθύνθηκα στη ΓΓΠΣ οι οποίοι δε μπορούσαν να με βοηθήσουν γιατί το θέμα το χειρίζεται η ΑΑΔΕ αλλά μου επιβεβαίωσαν ότι από χθες υπάρχει πρόβλημα με τον email server και δεν στέλνει τα μηνύματα!!!
 
Με παρέπεμψαν στην κεντρική γραμμή υποστήριξης της  ΑΑΔΕ (2131621000) στην οποία περιμένω εδώ και 1 ώρα να με συνδέσουν!!!!”
 
Είναι απόλυτα λογικό τα συστήματα να παρουσιάζουν προβλήματα, ειδικά σε τέτοιες ώρες που το ψηφιακό κράτος είναι στα σπάργανα του και αυτό είναι κάτι που το καταλαβαίνουν όλοι.
Όμως από αυτό, μέχρι το σημείο να μην υπάρχει καμία απολύτως ενημέρωση του κοινού, ειδικά σε μια περίοδο που ο μοναδικός τρόπος επικοινωνίας με τις δημόσιες υπηρεσίες είναι ηλεκτρονικός και τις ημερομηνίες για να διεκπεραιωθούν κάποιες διαδικασίες να έχουν πολύ στενά περιθώρια, όπως αυτές για τους εργαζόμενους που έχουν μπει σε αναστολή σύμβασης εργασίας, δημιουργεί πολλά περισσότερα προβλήματα από όσα καλείται να λύσει.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ