Τράπεζες: Αυστηροί έλεγχοι νέων μέτρων κατά κορωνοϊού

Η πλειονότητα των πελατών ανταποκρίνονται στα νέα δεδομένα που απαιτούνται μεταξύ άλλων πιστοποιητικό εμβολιασμού.

Ομαλά λειτούργησε το σύστημα των ελέγχων στις τράπεζες καθώς στην συντριπτική τους πλειονότητα οι πολίτες που επισκέπτονται τραπεζικά καταστήματα συνεργάζονται με τους τραπεζικούς υπαλλήλους στο έλεγχο των πιστοποιητικών που απαιτούνται καθώς και στη διαδικασία της ταυτοποίησης τους.

«Με ελάχιστες εξαιρέσεις οι πολίτες δείχνουν κατανόηση και συνεργάζονται πλήρως. Είναι οπλισμένοι με υπομονή και ευγενικοί. Πάντα βέβαια υπάρχουν κάποιες εξαιρέσεις, αλλά και σε αυτές τις περιπτώσεις βρίσκονται λύσεις», αναφέρει στο ΕΜΕΑ.gr διευθυντής τραπεζικού καταστήματος στο κέντρο της Αθήνας. Η διαδικασία αυτή από πλευράς τραπεζών απαιτεί την απασχόληση ενός, σε ορισμένες περιπτώσεις και δύο αλλά και τριών τραπεζικών υπαλλήλων, ανάλογα με την κίνηση στο κατάστημα, προκειμένου η διαδικασία να ολοκληρώνεται γρήγορα και με ασφάλεια, αναφέρει ο διευθυντής του καταστήματος. Και στην περίπτωση αυτή οι υπάλληλοι ανταποκρίθηκαν στα νέα δεδομένα, αναφέρει ο διευθυντής του καταστήματος.

Σε κάθε περίπτωση, όπως αναφέρουν στελέχη που επικοινώνησε το ΕΜΕΑ.gr, οι συναλλασσόμενοι θα πρέπει περισσότερο από κάθε άλλη χρονική περίοδο να προτιμούν τα εναλλακτικά τραπεζικά ψηφιακά δίκτυα για την πραγματοποίηση των συναλλαγών τους και να έρχονται στο κατάστημα, μόνον όταν αυτό δεν είναι εφικτό. Με τον τρόπο αυτό γλυτώνουν την ταλαιπωρία της αναμονής εκτός αλλά και εντός καταστήματος, πραγματοποιώντας τις συναλλαγές τους με ασφάλεια και ταχύτητα.

Η πλειονότητα πλέον των συναλλασσομένων έχουν πρόσβαση σε εναλλακτικά τραπεζικά δίκτυα, είτε πρόκειται για ΑΤΜ, είτε για internet banking, mobile banking, phone banking, ενώ το σύνολο σχεδόν των πολιτών έχουν κάρτες πληρωμών που επιτρέπουν συναλλαγές μέσω αυτών των εναλλακτικών δικτύων.

Όπως επισημαίνουν τα τραπεζικά στελέχη ολοένα και μεγαλύτερος αριθμός πολιτών καταλαβαίνει ότι τα τραπεζικά καταστήματα σταδιακά μετατρέπονται περισσότερο σε συμβουλευτικά κέντρα για την πελατεία των τραπεζών, με τις συναλλαγές να μεταφέρονται πλέον στα ψηφιακά δίκτυα. Άλλωστε το 90% και πλέον όλων των εγχρήματων συναλλαγών γίνεται εκτός τραπεζικών καταστημάτων που αποτελεί μια μεγάλη επιτυχία του εγχώριου τραπεζικού συστήματος που επιτεύχθηκε με μεγάλες επενδύσεις σε υποδομές και ανθρώπινο δυναμικό.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ