COSMOTE Neo: Το 1ο digital πρόγραμμα κινητής τηλεφωνίας

H Cosmote έφερε το πρώτο εξ ολοκλήρου και αποκλειστικά ψηφιακό πρόγραμμα κινητής στην Ελλάδα, με την όλη διαδικασία –από την εγγραφή και την διαχείριση των πακέτων μέχρι την εξυπηρέτηση– να γίνεται αποκλειστικά μέσω του My COSMOTE App.

Το COSMOTE Neo ξεχωρίζει για την ευελιξία του, την απλότητα και το γεγονός ότι δεν έχει δεσμεύσεις, καθώς ο χρήστης μπορεί να το διακόψει όποτε επιθυμεί. Το COSMOTE Neo απευθύνεται κυρίως στους νέους που κάνουν τα πάντα μέσα από το κινητό τους, κάτι που φαίνεται από τις δημοφιλείς εφαρμογές της εταιρείας, My COSMOTE και WHAT’S UP, καθώς τις χρησιμοποιούν περισσότεροι από 3,4 εκατ. συνδρομητές. Μια τάση, μάλιστα, συνεχώς αυξητική, σύμφωνα με την COSMOTE.  

Τι είναι το COSMOTE Neo  

Με το νέο αυτό προϊόν οι χρήστες έχουν τον απόλυτο έλεγχο της κινητής τηλεφωνίας τους αποκλειστικά ψηφιακά. Όλα ξεκινούν και ολοκληρώνονται μέσω του My COSMOTE App: από την εγγραφή και την διαχείριση των πακέτων μέχρι την εξυπηρέτηση.  

 
Επιπλέον, μπορούν να το διακόψουν οποιαδήποτε στιγμή, χωρίς καμία επιπλέον χρέωση. Τo COSMOTE Neo προσφέρει 4 απλούς συνδυασμούς GB και χρόνου ομιλίας, με τη τιμή να κυμαίνεται από 20-30€/μήνα, αλλά και επιλογή extra πακέτων (MB, λεπτά ομιλίας, SMS) για μεγαλύτερη ευελιξία. Επιπλέον, η COSMOTE προσφέρει 100 GB για 1 χρόνο σε όλους τους νέους πελάτες COSMOTE Neo. 
 
Οι άνθρωποι σήμερα ζητούν περισσότερα data, μεγαλύτερη ευελιξία, σιγουριά και απλότητα, χωρίς δεσμεύσεις και υψηλές χρεώσεις, σύμφωνα με ποιοτική έρευνα που «έτρεξε» η COSMOTE σε συνεργασία με την εταιρεία IPSOS. Όπως προκύπτει από την έρευνα, ο σύγχρονος καταναλωτής έχει μάθει να ζει σε έναν ψηφιακό κόσμο, όπου όλα γίνονται από το Smartphone του. 
 
Θέλει να είναι «always connected» με υψηλές ταχύτητες και χωρίς περιορισμούς. Να νιώθει ασφάλεια ότι δεν θα ξεμείνει από data ή χρόνο ομιλίας, επιλέγοντας κάθε μήνα ο ίδιος πως θα φτιάξει το πλάνο του. Το COSMOTE Neo σχεδιάστηκε με γνώμονα τα παραπάνω ευρήματα, ειδικά για να καλύπτει τις ανάγκες των νέων.