Lidl Ελλάς: 5 διακρίσεις στα Social Media Awards για την επιτυχημένη επικοινωνιακή στρατηγική

Η Lidl Ελλάς διακρίθηκε σε πολλές κατηγορίες μάρκετινγκ και επικοινωνίας, δημιουργώντας περιεχόμενο για καμπάνιες.

Η Lidl Ελλάς ξεχώρισε για ακόμη μια χρονιά με 5 βραβεία στα Social Media Awards, τον θεσμό που αναδεικνύει και επιβραβεύει τις δημιουργικές, πρωτότυπες και αποτελεσματικές πρακτικές στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στην Ελλάδα.  

Συγκεκριμένα, η εταιρεία διακρίθηκε στα ακόλουθα: 

  • Gold βραβείο στην κατηγορία «Best in Supermarkets» για τη στρατηγική επικοινωνίας employer branding που προβάλλει τη Lidl Ελλάς ως εργοδότη επιλογής στο YouΤube, αξιοποιώντας στο έπακρο τις δυνατότητες του μέσου. 
  • Silver βραβείο στην κατηγορία «Best Implementation of LinkedIn as a Marketing Solution Tool» για τη δημιουργία ποιοτικού πρωτότυπου περιεχομένου με πρωταγωνιστή το #teamLidl, στο κανάλι της Lidl Ελλάς στο LinkedIn μέσα από στρατηγικό πλάνο επικοινωνίας. 
  • Silver βραβείο στην κατηγορία «Best Use of Skippable Video Ads» για τη δημιουργία YouΤube video series με πρωταγωνιστές εργαζομένους της Lidl Ελλάς, με αφορμή την αναγνώρισή της ως Κορυφαίου Εργοδότη (Top Employer) για 5η συνεχόμενη χρονιά. 
  • Bronze βραβείο στην κατηγορία «Best Social Media Strategy for Brand Awareness» για την ολιστική στρατηγική επικοινωνία employer branding της Lidl Ελλάς και την αξιοποίηση καινοτόμων καναλιών επικοινωνίας. 
  • Bronze βραβείο στην κατηγορία «Best Social Media Strategy for CSR» για την επικοινωνία δράσεων Diversity & Inclusion με τους εργαζομένους της Lidl Ελλάς σε πρώτο πλάνο. 

Η Lidl Ελλάς χάρη στον στρατηγικό της σχεδιασμό, σε συνδυασμό με τη δημιουργικότητα και την αποτελεσματικότητα, εφάρμοσε μια σειρά από στοχευμένες ενέργειες με σημαντικό αντίκτυπο στο καταναλωτικό κοινό και εργασιακό δυναμικό. 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ