Μπορεί μια ελληνική εταιρεία να δημιουργήσει τεχνολογικά προϊόντα που θα ξεχωρίσουν στην παγκόσμια αγορά; Μπορεί να γίνει «ηγέτης» σε έναν ανταγωνιστικό χώρο που πρωταγωνιστούν κατά βάση διεθνή brands και να πετύχει συνεργασίες με μερικά από τα μεγαλύτερα εξ αυτών «ονόματα»; Η Warply λέει «ναι» και η πορεία της μέχρι σήμερα την επιβεβαιώνει. Η εταιρεία θεωρείται ηγέτιδα στο mobile, στα προγράμματα loyalty και στις ψηφιακές πληρωμές και τα τελευταία δέκα χρόνια έχει καταγράψει σημαντικότατες επιτυχίες.
Η Warply ξεκίνησε δημιουργώντας την πρώτη πλατφόρμα για push notifications και mobile in app messaging στην Ευρώπη, ενώ γρήγορα δραστηριοποιήθηκε στα προγράμματα πιστότητας πελατών και στις ψηφιακές πληρωμές, κάτι που τη βοήθησε να διαφοροποιηθεί από τον ανταγωνισμό. Με ουσιαστικά, μικρά και σταθερά βήματα, με ετήσια ανάπτυξη πάνω από το 30%, έχει βρεθεί σήμερα να προσεγγίζει μεγάλους τζίρους με μεγάλες συνεργασίες και το μεγαλύτερο ποσοστό αυτών στο εξωτερικό.
Η πιο πρόσφατη εξ αυτών είναι η εξαγορά της Mobideals, μιας Fintech πλατφόρμας που προσφέρει υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας σε εμπόρους από τα κράτη του Κόλπου.
Μέσω αυτού του deal, η Warply στοχεύει να ενισχύσει την παρουσία της στη Σαουδική Αραβία και στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα με στόχο περαιτέρω ανάπτυξη 120% κατά τη διάρκεια του 2021.