Pizza Fan: Η 100% ελληνική αλυσίδα πίτσας με βασικό “υλικό” το… μάρκετινγκ!

Ποια είναι η “συνταγή επιτυχίας” της γνωστής αλυσίδας;

Από το 1996 μια από τις πιο γνωστές αλυσίδες πώλησης πίτσας, η Pizza Fan, αποδεικνύει συνεχώς πως μια επιτυχημένη στρατηγική μάρκετινγκ μπορεί να φέρει την ανάπτυξη πολύ γρήγορα. Με τις καμπάνιες να διαδέχονται η μια την άλλη, τις έξυπνες διαφημίσεις σε κάθε δυνατό σημείο και την ποικιλία στο μενού κατάφερε να κυριαρχήσει στο χώρο της εστίασης και να γίνει η Νο1 100% ελληνική επιλογή πίτσας! Ποια είναι ,όμως, η “συνταγή της επιτυχίας”;  Ομολογουμένως, ίσως να είναι πιο σημαντική κι από τις συνταγές που ακολουθεί… κυριολεκτικά!

Η εταιρεία ξεκίνησε τη λειτουργία της πριν 25 χρόνια και η επέκταση της έγινε πολύ γρήγορα. Το 2004 ήδη αριθμούσε 24 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα ενώ μετά από ένα χρόνο ξεκίνησε και το franchise. Η εξέλιξη αυτή της έδωσε τεράστια ώθηση, καθώς σήμερα λειτουργούν 74 καταστήματα πανελλαδικά και το δίκτυο μεγαλώνει ολοένα και περισσότερο. Το παράδοξο για πολλούς είναι ότι ο ιδρυτής της ,Κώστας Αντάρας, δεν είχε ιδιαίτερη σχέση με το χώρο της εστίασης. Προερχόμενος από το χώρο της διαφήμισης ξεκίνησε να υλοποιεί το όραμα του, που δεν είναι άλλο από την ίδρυση μιας ελληνικής αλυσίδας πίτσας, η οποία θέτει πάντα τους πελάτες της στο επίκεντρο. 

Ανάπτυξη με “γνώμονα” τις προτιμήσεις των πελατών! 

Από την αρχή δόθηκε ιδιαίτερη έμφαση στη συχνή επικοινωνία με τους πελάτες. Μέσα από λεπτομερείς και πρωτοπόρες για τα ελληνικά δεδομένα έρευνες, με πάνω από 1 εκατομμύριο ερωτηθέντες, τα μέλη της εταιρείας αξιολογούσαν τις προτιμήσεις των πελατών. Διέκριναν τι έχει απήχηση και τι όχι, ενώ λάμβαναν υπόψιν και τις προτάσεις του κόσμου για τα προϊόντα που ήθελαν στο μενού! Ακόμη, μια πάγια πολιτική της εταιρείας είναι αυτή της δοκιμής. Με τη διάθεση κουπονιών, τη δημιουργία προσφορών αλλά και τη συμμετοχή σε χορηγίες, προέτρεπε τον κόσμο να δοκιμάσει τα προϊόντα της. Φυσικά, αν και πολλές από τις υπηρεσίες έχουν μεταφερθεί πλέον στον “ψηφιακό κόσμο” ο στόχος παραμένει ίδιος. 

Ένα άλλο “μυστικό,” αδιαμφησβήτητα σημαντικό, είναι η διατήρηση της σχέσης ποιότητα- τιμή. Ακόμη και τα χρόνια της κρίσης οι τιμές των προϊόντων διατηρήθηκαν και η εταιρεία ουσιαστικά κατάφερε να επιβιώσει μέσα σε ένα “μπαράζ λουκέτων”. Μάλιστα, την περίοδο που ο επιχειρηματικός κόσμος βίωσε έντονα την πτώση στα κέρδη, ο τζίρος της Pizza Fan παρέμεινε σε αυξημένα επίπεδα. Παράλληλα, συνεχώς πρόβαλλε τα ποιοτικά υλικά που χρησιμοποιούνται στα καταστήματα, αλλά και το γεγονός ότι είναι 100% ελληνική. 

Τέλος, όσον αφορά την προώθηση του franchise, η τακτική της εταιρείας βασίζεται πρωτίστως στη σωστή ενημέρωση. Από τη στιγμή που θα ξεκινήσει κάποιος να λειτουργεί κατάστημα  της, ακολουθείται μια συγκεκριμένη και ενδελεχής διαδικασία, ώστε να εξασφαλιστεί πως η ποιότητα των υπηρεσιών είναι η ίδια και σύμφωνη με τις ανάγκες του πελάτη. Εκτός από την εκπαίδευση σε τεχνικές παρασκευής των φαγητών, πραγματοποιούνται συνεχώς έλεγχοι και παρέχονται συμβουλές προκειμένου όλα τα καταστήματα Pizza Fan ανά την επικράτεια, να λειτουργούν με τον ενδεδειγμένο τρόπο

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ