Πώς η Coca-Cola έχτισε ένα από τα μεγαλύτερα brand στην ιστορία
Η ανεπανάληπτη επιτυχία της Coca-Cola βασίζεται μεταξύ άλλων, σε επτά στρατηγικές που έκαναν το brand της εταιρείας αναγνωρίσιμο σε όλη την υφήλιο.
Το success story της Coca-Cola είναι ένα κλασσικό παράδειγμα επιχειρηματικής επιτυχίας το οποίο θα μνημονεύεται πάντα στα εγχειρίδια του business. Χωρίς υπερβολή θα μπορούσαμε να πούμε πως δεν υπάρχει σχεδόν κανένας άνθρωπος στον πλανήτη αυτή τη στιγμή που να μην αναγνωρίζει το όνομα και το λογότυπο της εταιρείας, η οποία το μακρινό 1886 λάνσαρε ένα προϊόν το οποίο έμελλε να αλλάξει τον πλανήτη. Η Coca-Cola εξελίχθηκε από ένα πρωτοεμφανιζόμενο αναψυκτικό σε ένα προϊόν με παρουσία σε όλα τα μήκη και πλάτη του κόσμου.
Αυτή τη στιγμή, το αναψυκτικό πωλείται σε περισσότερες από 200 χώρες παγκοσμίως, ενώ, σύμφωνα με τα στοιχεία της The Coca-Cola Company καθημερινά σερβίρονται περισσότερα από 1,9 δισεκατομμύρια ποτήρια Coca-Cola την ημέρα.
Φυσικά, η ιστορία της Coca-Cola μας διδάσκει πως το λανσάρισμα ενός προϊόντος το οποίο τυγχάνει ευρείας αποδοχής από το καταναλωτικό κοινό, δεν είναι το μόνο πράγμα που χρειάζεται μια εταιρεία για να αναδειχθεί σε επιχειρηματικό κολοσσό. Η ανεπανάληπτη επιτυχία της Coca-Cola βασίζεται μεταξύ άλλων, σε επτά στρατηγικές που έκαναν το brand της εταιρείας αναγνωρίσιμο σε όλη την υφήλιο. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε πως η πορεία της Coca-Cola, όσον αφορά το marketing, αποτελεί πρότυπο για όλους τους φιλόδοξους επιχειρηματίες που θέλουν πραγματικά να αφήσουν το στίγμα τους στην παγκόσμια αγορά.
Ποιες είναι όμως οι στρατηγικές που εκτόξευσαν το brand της Coca-Cola σε τόσο δυσθεώρητα ύψη;