Έλληνες φοιτητές κατέκτησαν την πρώτη θέση στο “CEO Challenge” της P&G Noτιoανατολικής Ευρώπης

Η ελληνική ομάδα φοιτητών αποτελούμενη από τρεις φοιτητές του Πανεπιστημίου Μακεδονίας κατάφερε να εντυπωσιάσει την κριτική επιτροπή.

Τρεις Έλληνες φοιτητές κατέκτησαν την πρώτη θέση στο “CEO Challenge” της P&G Noτιoανατολικής Ευρώπης.

Στο πλαίσιο του φετινού διαγωνισμού, 240 φοιτητές από 36 χώρες της νοτιοανατολικής Ευρώπης ανέλαβαν το ρόλο του CEO για μια ημέρα.

Στόχος του διαγωνισμού είναι η αξιολόγηση των ικανοτήτων των διαγωνιζομένων στην ανάπτυξη επιχειρηματικής στρατηγικής και την επίλυση πραγματικών επιχειρηματικών προκλήσεων.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η ελληνική ομάδα φοιτητών αποτελούμενη από τρεις φοιτητές του Πανεπιστημίου Μακεδονίας κατάφερε να εντυπωσιάσει την κριτική επιτροπή, την οποία συγκροτούσαν στελέχη της P&G, κερδίζοντας την πρόκριση ανάμεσα στις υπόλοιπες ομάδες της νοτιοανατολικής Ευρώπης. H ομάδα περνάει στον επόμενο ευρωπαϊκό γύρο του «CEO Challenge» διαγωνισμού που θα διεξαχθεί στα τέλη Μαρτίου.

Ο διεθνής διαγωνισμός «CEO challenge» της P&G αποτελεί μια ετήσια διοργάνωση για φοιτητές και απόφοιτους που πραγματοποιείται για 6 η χρονιά και αποτελεί πλέον θεσμό για τους φοιτητές. Το CEO challenge λειτουργεί ως συνδετικός κρίκος ανάμεσα στην ακαδημαϊκή γνώση και την εργασιακή εμπειρία. Υπό την καθοδήγηση έμπειρων στελεχών της εταιρείας, οι φοιτητές έχουν την ευκαιρία να αναπτύξουν τις ικανότητές τους αλλά και να αξιολογηθούν στην ανάπτυξη επιχειρηματικής στρατηγικής και στην επίλυση ρεαλιστικών επιχειρηματικών προκλήσεων. Μέχρι σήμερα, χιλιάδες φοιτητές και φοιτήτριες από διάφορες χώρες, με διαφορετικό υπόβαθρο σπουδών, εμπειρίες και κουλτούρες συμμετείχαν στη διοργάνωση, ενώ πολλοί από αυτούς ανήκουν πλέον στην οικογένεια της P&G.

Φέτος στον διαγωνισμό που πραγματοποιήθηκε διαδικτυακά λόγω των συνθηκών, συμμετείχαν 240 φοιτητές από 36 χώρες σε όλη την Ευρώπη. Στην ομάδα της ΝΑ Ευρώπης στην οποία και διαγωνίστηκαν οι Έλληνες φοιτητές, πήραν μέρος 30 φοιτητές από 4 χώρες. Οι φοιτητές κλήθηκαν να δουλέψουν σε ένα επιχειρηματικό σενάριο για μία από τις κορυφαίες μάρκες της P&G, την Oral-B και να αντιμετωπίσουν διάφορες προκλήσεις στη βάση πραγματικών συνθηκών εργασίας, επιδεικνύοντας στρατηγική σκέψη και καινοτομία.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ