Η H+K Strategies αναδείχθηκε Network of The Year στην περιοχή EMEA

Σε μία καταλυτική χρονιά, η βράβευση αυτή αναγνωρίζει, σύμφωνα με την εταιρεία, την ευελιξία, τη στρατηγική ικανότητα και την ανταπόκρισή της στις ανάγκες των κορυφαίων brands και εταιρειών διεθνώς.

Τον τίτλο του κορυφαίο δικτύου δημοσίων σχέσεων στην περιοχή EMEA για το 2020 απέσπασε H+K Strategies, κατά τη διοργάνωση των βραβείων Campaign.

Σε μία καταλυτική χρονιά που η πανδημία έφερε την επικοινωνία στο επίκεντρο των εξελίξεων λόγω της πανδημίας, η βράβευση αυτή αναγνωρίζει, σύμφωνα με την εταιρεία, την ευελιξία, τη στρατηγική ικανότητα και την ανταπόκριση της H+K Strategies στις ανάγκες των κορυφαίων brands και εταιρειών διεθνώς.

Βασικό συστατικό αυτής της επιτυχίας αποτέλεσε η δέσμευση της εταιρίας στη δημιουργία καινοτόμων καμπανιών και η στρατηγική της εστίαση στο purposeful storytelling, σε μία εποχή που οι καταναλωτές συνυπολογίζουν τη φήμη και τις αξίες των οργανισμών ως κριτήριο προτίμησης και ψήφου εμπιστοσύνης.

Όπως χαρακτηριστικά δήλωσε ο Πέτρος Κωνσταντινίδης, President της H+K Strategies στην Ελλάδα: «Συγχαίρουμε τους συναδέλφους μας στην περιοχή της Ευρώπης και της Μέσης Ανατολής γι’ αυτή τη μεγάλη επιτυχία, που καταδεικνύει ότι ζούμε ένα ορόσημο για το PR κατά το οποίο οι οργανισμοί θα πρέπει να επαναπροσδιορίσουν το purpose τους. Οι ηγέτες θα πρέπει να επιδείξουν προσαρμοστικότητα με την καθοδήγηση του σωστού στρατηγικού συνεργάτη, που θα τους βοηθήσει σε αυτήν την πορεία ολοκληρωμένης διαχείρισης της φήμης τους».

Από την πλευρά της η Ελένη Κωνσταντινίδη, CEO της Η+K Strategies στην Ελλάδα ανέφερε: «Η ευελιξία ήταν πάντα ένα χαρακτηριστικό που έκανε τη διαφορά στην ιστορική διαδρομή της H+K Strategies. Θα ήθελα να σταθώ ωστόσο στο γεγονός ότι οι άνθρωποι του δικτύου μας ξεπέρασαν τον εαυτό τους και τις προσδοκίες σε μία χρονιά γεμάτη προκλήσεις, λειτουργώντας όχι μόνο ως έμπιστοι σύμβουλοι αλλά και ως κοντινοί άνθρωποι των πελατών μας, που οι αγωνίες τους κατά την πανδημία έγιναν και δικές μας».

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ