Gov.gr: Περισσότερες από χίλιες οι υπηρεσίες για τους πολίτες

H αύξηση των υπηρεσιών της πλατφόρμας διευκόλυνε σημαντικά το κοινό

Περισσότερες από χίλιες είναι οι υπηρεσίες που έχουν ενταχθεί στο gov.gr , που άρχισε τη λειτουργία του από τον Μάρτιο 2020 μέχρι το τέλος Δεκεμβρίου 2020. Η Ενιαία Ψηφιακή Πύλη μέσα από τις 11 κατηγορίες υπηρεσιών παρέχει, χωρίς κόπο και χωρίς οι πολίτες να συνωστίζονται, οποιοδήποτε πιστοποιητικό κι έγγραφο από τον τομέα γεωργίας και κτηνοτροφίας, επιχειρηματικής δραστηριότητας, δικαιοσύνης, πολίτη και καθημερινότητας, στράτευσης, μέχρι περιουσίας και φορολογίας, εργασίας κι ασφάλισης, οικογένειας, υγείας, εκπαίδευσης, πολιτισμού, αθλητισμού και τουρισμού κα.

Ταυτόχρονα, στο gov.gr  οι πολίτες μπορούν να εγγραφούν στην άυλη συνταγογράφηση, να εξυπηρετηθούν  μέσω τηλεδιάσκεψης με ΚΕΠ, να εκδώσουν  πιστοποιητικό εγγύτερων συγγενών και να κάνουν υπεύθυνη δήλωση και εξουσιοδότηση. Όπως δείχνουν τα σχετικά  στοιχεία οι ο κόσμος  έχει ανταποκριθεί και χρησιμοποιεί το gov.gr για να διεκπεραιώσει εκκρεμότητες με το Δημόσιο.

Υπηρεσίες σχετικά με τη διαχείριση της πανδημίας (Covid-19)

Μέσω gov.gr οι πολίτες μπορούν να αναζητήσουν το ραντεβού τους για τον εμβολιασμό, να εκδώσουν βεβαίωση άδειας κυκλοφορίας αλλά και να ενημερωθούν για όσα όσα πρέπει να γνωρίζουν για την πανδημία.

Μεταξύ άλλων, παρέχεται η δυνατότητα δήλωσης εργοδοτών για την αντιμετώπιση της Covid 19, δήλωσης εργαζομένων για την αντιμετώπιση της πανδημίας, επιδότησης δανείων κύριας κατοικίας πληγέντων κωρονοϊού, δωρεάν ελέγχου για τον κωρονοϊό, δωρεάν ελέγχου για την Covid 19 για εκπαιδευτικούς και μαθητές 16 ετών και άνω.

Δυνατότητα ψηφιακής επιμόρφωσης και διεκπεραίωση συναλλαγών με το Δημόσιο 

Αξίζει να σημειωθεί  ότι το gov.gr είναι η διαδικτυακή πύλη που φιλοξενεί όλες τις ψηφιακές υπηρεσίες 19 υπουργείων, 67 φορέων κι οργανισμών και 7 ανεξάρτητων αρχών του Δημοσίου που παρέχονται μέσω διαδικτύου. Μέσα από το gov.gr επίσης οι πολίτες μπορούν να συμμετέχουν στην Ψηφιακή Ακαδημία, ώστε να βελτιώσουν τις ψηφιακές τους δεξιότητες διαδικτυακά και δωρεάν.

Στόχος της επιμορφωτικής πύλης είναι να παρέχει στους πολίτες με εύκολο, γρήγορο και προσιτό τρόπο πρακτική υποστήριξη για τη χρήση των ψηφιακών υπηρεσιών της δημόσιας διοίκησης και να αποτελέσει το κέντρο ψηφιακής εξυπηρέτησης, που θα συγκεντρώνει ό,τι είναι απαραίτητο  για τις συναλλαγές του κοινού με το Δημόσιο.

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ