Η “Ευτυχία” δείχνει ότι το τηλεοπτικό κοινό διψάει για ποιοτικές παραγωγές

Όπως αναφέρουν άνθρωποι της τηλεόρασης που επικοινώνησε το EMEA.gr, η μεγάλη επιτυχία της “Ευτυχίας” αποδεικνύει ότι το τηλεοπτικό κοινό “διψάει” για ποιοτικές παραγωγές

Στο επίκεντρο πολλών συζητήσεων βρίσκεται η μεγάλη επιτυχία που γνώρισε την περασμένη Παρασκευή η πρώτη τηλεοπτική μετάδοση στον ΑΝΤ1 της πολυβραβευμένη στα 11α Ίρις Βραβεία της Ελληνικής Ακαδημίας Κινηματογράφου, της παραγωγής “Ευτυχία” που κυκλοφόρησε τέλη του Δεκεμβρίου 2018,σε σκηνοθεσία Άγγελου Φραντζή με επίκεντρο την ζωή της στιχουργού Ευτυχίας Παπαγιαννοπούλου και πρωταγωνίστριες τη Κάτια Γκουλιώνη και τη Καρυοφυλλιά Καραμπέτη,

Σημειώνοντας τότε τεράστια επιτυχία με περισσότερα από 600.000 εισιτήρια συνολικά, ξεπέρασε  στην πρώτη τηλεοπτική μετάδοση, τα δύο από τα πιο δημοφιλή προγράμματα από πλευράς τηλεθέασης της φετινής σεζόν, το Big Brother και το The Bachelor και μάλιστα στα επεισόδια των τελικών.

H επιτυχία της “Ευτυχίας” γίνεται ακόμη σημαντικότερη αν αναλογιστεί κανείς ότι σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε πριν μερικές ημέρες η Google για τις αναζητήσεις του 2020 στην Ελλάδα, το Big Brother βρέθηκε στην πρώτη θέση όλων των τηλεοπτικών προγραμμάτων, ξεπερνώντας ακόμη και την δημοφιλή σειρά “Άγριες Μέλισσες”.

Ειδικότερα, το βράδυ της Παρασκευής 18 Δεκεμβρίου, η prime time ζώνη του τηλεοπτικού σταθμού ΑΝΤ1 που προβλήθηκε η “Ευτυχία” σημείωσε μέσο όρο 30,5% στο γενικό σύνολο και 29,6% στο δυναμικό κοινό. Ο τελικός του “Bachelor” βρέθηκε στη δεύτερη θέση με μέσο όρο 22,1% στο γενικό και 24,2% στο δυναμικό, ενώ αντίστοιχα ο τελικός του “Big Brother” σημείωσε 19% και 20,4%. Την ίδια στιγμή οι χρήστες του Twitter την ανέδειξαν σε trend με αποθεωτικά σχόλια προτού καν ξεκινήσει η προβολή της στον Ant1.

Όπως αναφέρουν άνθρωποι της τηλεόρασης που επικοινώνησε το EMEA.gr, η μεγάλη επιτυχία της “Ευτυχίας” αποδεικνύει ότι το τηλεοπτικό κοινό “διψάει” για ποιοτικές παραγωγές που έχουν στο επίκεντρο την δραματοποίηση αυτοβιογραφιών σημαντικών προσωπικοτήτων που πολλές από αυτές μπορεί να μην είναι γνωστές στο ευρύ κοινό. Εκτίμησαν μάλιστα ότι στο προσεχές διάστημα το τηλεοπτικό κοινό θα οδηγήσει προς τη δημιουργία τέτοιων παραγωγών που θα έχουν ιδιαίτερα μεγάλη επιτυχία.

Η “Ευτυχία”, όπως αναφέρει στην παρουσίαση της ταινίας ο ΑΝΤ1, η ταινία του Άγγελου Φραντζή αφορά τη συναρπαστική ζωή της μεγάλης Ελληνίδας στιχουργού Ευτυχίας Παπαγιαννοπούλου. Ένα κορίτσι, μικροπαντρεμένο, ταξιδεύει από το Αϊδίνι στην Ελλάδα με τη μητέρα και τις δύο της κόρες. Στο πλοίο του ξενιτεμού παίρνει απόφαση να μην αφήσει τη ζωή να την προσπεράσει, αλλά να τη ζήσει, όπως θέλει. Και τη ζει. Όπως επισημαίνεται η μεγαλύτερη ελληνική παραγωγή του 2019, που κέρδισε κοινό και κριτικούς, είναι βασισμένη στον ταραχώδη βίο και το σπουδαίο έργο που κληρονόμησε η ελληνική μουσική από τη μεγαλειώδη πένα της στιχουργού Ευτυχίας Παπαγιαννοπούλου. Αντλεί έμπνευση από τα πάθη και τις αδυναμίες αυτής της πληθωρικής, αντισυμβατικής και πρωτοπόρου γυναίκας, που άφησε ανεξίτηλο το σημάδι της στο λαϊκό τραγούδι. Η μοναδική της προσωπικότητα αποτυπώθηκε στους στίχους της που έγιναν μερικές από τις μεγαλύτερες και διαχρονικότερες επιτυχίες, όπως: “Περασμένες μου αγάπες”, “Όνειρο απατηλό”, “Είμαι αϊτός χωρίς φτερά”, “Ηλιοβασιλέματα”, “Η φαντασία”, “Είσαι η ζωή μου”, “Μαντουμπάλα”, “Στ΄ Αποστόλη το κουτούκι”, “Πετραδάκι, πετραδάκι”, “Μου σπάσανε τον μπαγλαμά”, “Δύο πόρτες έχει η ζωή” (“Το τελευταίο βράδυ μου”), “Ρίχτε στο γυαλί φαρμάκι”.

Προσωπικότητες του καλλιτεχνικού κόσμου της εποχής ζωντάνεψαν μέσα από ένα καστ γνωστών ηθοποιών, ενώ η Καρυοφυλλιά Καραμπέτη και η Κάτια Γκουλιώνη υποδύονται υποδειγματικά τη στιχουργό σε δύο διαφορετικές περιόδους της ζωής της, καταφέρνοντας να αποδώσουν την πολυπλοκότητα του χαρακτήρα της.

Μιλώντας για τις υψηλότερες τηλεθεάσεις στην ελληνική τηλεόραση καθώς πλησιάζουμε στην Πρωτοχρονιά του 2021, αναφέρουμε ότι 20 χρόνια πριν, την παραμονή πρωτοχρονιάς του 2001, εννέα στους δέκα Έλληνες έκαναν ρεβεγιόν με το Big Brother1, με τον Πρόδρομο και τον Τσάκα, με τα μηχανάκια να φθάνουν και το 86% τηλεθέασης, που αποτελεί εάν όχι το υψηλότερο ένα από τα υψηλότερα που σημειώθηκε ποτέ στην χώρα μας.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ