emea business monitor

Η νέα εποχή του delivery είναι εδώ: 4 εταιρείες που υπόσχονται “εξπρές” παραδόσεις

Όλο και περισσότερες εταιρείες ανταποκρίνονται στην τάση της εποχής, το delivery, και βγαίνουν στους δρόμους για να εξυπηρετήσουν τους πελάτες τους

Το 2020 μπορούμε να πούμε με σιγουριά πως είναι – μεταξύ άλλων – η χρονιά του delivery. Το αναπάντεχο ξέσπασμα της πανδημίας έδωσε τεράστια ώθηση στον κλάδο αφού εκατομμύρια καταναλωτές παγκοσμίως στράφηκαν στο ηλεκτρονικό εμπόριο.

Την περίοδο του lockdown, όλα – από φαγητό μέχρι ρούχα, έως είδη σούπερ μάρκετ και ψιλικά- άρχισαν να διανέμονται και μάλιστα σε πολύ γρήγορες ταχύτητες. Σήμερα, λίγους μήνες μετά, η τάση αυτή φαίνεται να παγιώνεται με μια πιο εξελιγμένη μορφή. Το delivery γίνεται ολοένα και πιο γρήγορο, ενώ η διαδικασία παραγγελίας όλο και πιο εύκολη.

Έτσι, οι καταναλωτές που επιλέγουν την “ευκολία” των ηλεκτρονικών αγορών και του delivery αυξάνονται συνεχώς και, κατ’ επέκταση, αυξάνονται και οι εταιρείες που επαναπροσδιορίζουν τη στρατηγική τους και… “μπαίνουν” στη νέα εποχή, με ταχείες και καινοτόμες υπηρεσίες διανομής.

Στην γρήγορη παράδοση άλλωστε επενδύουν όλοι οι μεγάλοι, παγκόσμιοι παίκτες του ηλεκτρονικού εμπορίου, με πρώτο και καλύτερο παράδειγμα την Amazon και την συνδρομητική υπηρεσία Prime η οποία προσφέρει παράδοση των προϊόντων την ίδια μέρα! 

Delivery σε δύο ώρες, από τη Nobacco

Πρόσφατα, η Nobacco, εταιρεία που δραστηριοποιείται στον χώρο των εναλλακτικών ειδών καπνίσματος, λάνσαρε για παράδειγμα την υπηρεσία speedy delivery. Πρόκειται για μια υπηρεσία διανομής online παραγγελιών μέσα σε δύο ώρες – μια υπηρεσία που δεν είχαμε ξαναδεί στη συγκεκριμένη αγορά. Η υπηρεσία ταχείας παράδοσης παρέχεται για όλα τα προϊόντα της εταιρείας και για παραγγελίες που γίνονται μέσω του ηλεκτρονικού της καταστήματος όλο το 24ώρο ενώ οι παραδόσεις πραγματοποιούνται Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 09:00 μέχρι τις 16:00.

Σε κάθε αγορά προϊόντος μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος nobacco.gr, οι χρήστες, κάνοντας κλικ στην επιλογή «Speedy Nobacco» και έχοντας συμπληρώσει τα στοιχεία αποστολής τους, λαμβάνουν μέσα σε 2 ώρες την παραγγελία τους, εκεί που τη χρειάζονται. Η πληρωμή γίνεται με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα σε ασφαλές τραπεζικό περιβάλλον.

Σύμφωνα με την εταιρεία, η υπηρεσία “Speedy Nobacco” έρχεται σε συνέχεια της θεαματικής ανόδου των ηλεκτρονικών πωλήσεων από τον φετινό Μάρτιο με σκοπό τη διατήρηση του αυξημένου μεριδίου του e-commerce επί του κύκλου εργασιών της εταιρείας καθώς και την αναβάθμιση της εμπειρίας εξυπηρέτησης, ξεκινώντας από την ψηφιακή οθόνη και φτάνοντας στην πόρτα του καταναλωτή.

“Στη νέα πραγματικότητα που έχει επιβάλλει η πανδημία του Covid-19, προσαρμοστήκαμε ταχύτατα και με γρήγορα αντανακλαστικά στην θεαματική άνοδο των ηλεκτρονικών πωλήσεων και καταφέραμε να ανταποκριθούμε με επιτυχία τόσο στην εκτέλεση όσο και στη γρήγορη παράδοση των παραγγελιών” δήλωσε η εταιρεία στο emea.gr, με αφορμή τη νέα υπηρεσία.

“Έτσι λοιπόν, εκμεταλλευθήκαμε την παρουσία μας με καταστήματα σε πολλά σημεία σε όλη την Ελλάδα τα οποία μπορούν να λειτουργήσουν ως τοπικά ecommerce hubs και παράλληλα προσεγγίσαμε την ανερχόμενη VIP courier εταιρεία Mr Pengu με την οποία μοιραστήκαμε το όραμά μας, και υλοποιήσαμε την υπηρεσία Nobacco Speedy”.

Online σούπερ μάρκετ με Σκλαβενίτη – efood

Την περίοδο του lockdown, κι ενώ όλα τα σούπερ μάρκετ καλούνταν να αντιμετωπίσουν τεράστιους όγκους παραγγελιών, η εταιρεία Σκλαβενίτης ανακοίνωσε μια πρωτοποριακή συνεργασία με το efood.

Ξεκινώντας πιλοτικά τον Μάρτιο, οι χρήστες του efood – αρχικά μόνο στην περιοχή του Περιστερίου – απέκτησαν τη δυνατότητα να παραγγέλνουν online προϊόντα από τα καταστήματα Σκλαβενίτης και να τα παραλαμβάνουν στον χώρο τους εντός λίγων ωρών.

Γρήγορα (τον Μάιο), η υπηρεσία επεκτάθηκε σε δεκάδες περιοχές στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη, ενώ τον Σεπτέμβριο, το efood ανακοίνωσε ότι επεκτείνει την συνεργασία με την αλυσίδα, εξυπηρετώντας πλέον supermarket delivery σε ακόμη 5 μεγάλες πόλεις της Ελλάδος. Η συνεχής αυτή επέκταση αποδεικνύει την επιτυχία όχι μόνο της συγκεκριμένης υπηρεσίας αλλά γενικότερα του μοντέλου των γρήγορων διανομών, που ήρθαν να αλλάξουν τα δεδομένα στη λιανική. 

Η υπηρεσία Σκλαβενίτη-efood λειτουργεί ως εξής: Οι χρήστες επιλέγουν ανάμεσα σε 2.500 προϊόντα από όλες τις κατηγορίες σούπερ μάρκετ και τα παραλάβουν στον χώρο τους. Η ελάχιστη παραγγελία είναι 30 ευρώ και η πληρωμή γίνεται αποκλειστικά μέσω κάρτας. Όσες παραγγελίες πραγματοποιούνται μέχρι τις 16.00 θα παραδίδονται αυθημερόν, ενώ όσες υποβάλλονται μετά τη συγκεκριμένη ώρα, την επόμενη ημέρα.

Προϊόντα τεχνολογίας σε 60 λεπτά από το eKiosky’s 

Έχοντας ως στόχο τη διευκόλυνση των καταναλωτών, οι οποίοι αναγκάστηκαν να εργαστούν ή εξακολουθούν να εργάζονται από το σπίτι, η Huawei ανακοίνωσε τον Απρίλιο ότι θα συνεργαστεί με το ekiosky’s, διαθέτοντας επιλεγμένα προϊόντα της τόσο στην αλυσίδα καταστημάτων όσο και στην ηλεκτρονική του πλατφόρμα.

Οι καταναλωτές μπορούν να τα αναζητήσουν τόσο στα καταστήματα λιανικής Kiosky’s Convenience Stores όσο και στο online store ekioskys.gr , από όπου μπορούν τα παραγγείλουν και να τα λάβουν μέσα σε 20 με 60 λεπτά. Η δυνατότητα άμεσης παραγγελίας και παράδοσης είναι μάλιστα διαθέσιμη επτά ημέρες την εβδομάδα, από νωρίς το πρωί μέχρι αργά το βράδυ.

Σημειώνεται ότι τo ekiosky’s είναι μια ταχέως αναπτυσσόμενη πλατφόρμα, που προσφέρει μια ευρεία γκάμα προϊόντων, από είδη περιπτέρου, σνακ, τρόφιμα και καφέ μέχρι είδη οικιακής χρήσης και προσωπικής φροντίδας. Ανεξάρτητα από τη συνεργασία του με τη Huawei, το ekiosky’s προσφέρει άμεσες διανομές, μέσα σε μία ώρα, ενώ την περίοδο του lockdown είχε “ρίξει” τον χρόνο παράδοσης στα 20 λεπτά. 

Παράδοση “εξπρές” από τον Γαλαξία

Τα σούπερ μάρκετ Γαλαξίας, με αφορμή την πανδημία και την αυξημένη ζήτηση που παρουσιάστηκε τους τελευταίους μήνες, δημιούργησε τον Ιούνιο τη δική του υπηρεσία τηλεφωνικών παραγγελιών και άμεσων διανομών, η οποία ήταν μία από τις λίγες που κατάφερε να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις της εποχής και να πραγματοποιεί τις διανομές σε πολύ σύντομους χρόνους. 

Με αφορμή την ανακοίνωση της υπηρεσίας, ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας Παναγιώτης Πουρσανίδης , είχε δηλώσει ότι “η ΠΕΝΤΕ Α.Ε. συνεχίζει σταθερά το αναπτυξιακό της πλάνο, ανταποκρινόμενη στις διαρκώς μεταβαλλόμενες καταναλωτικές συνήθειες και στοχεύοντας με την ίδια συνέπεια και συνέχεια στην κάλυψη των αναγκών των πελατών της. Δέσμευσή μας είναι να διευρύνουμε συνεχώς τις δυνατότητες που έχουν οι πελάτες μας εντός των καταστημάτων μας, αλλά και τη συνολική αγοραστική εμπειρία που παρέχουν τα Σούπερ Μάρκετ Γαλαξίας, με γνώμονα πάντα την ποιότητα και τις χαμηλές τιμές.”

Get real time updates directly on you device, subscribe now.