Μετρό Θεσσαλονίκης: “Αποκαλυπτήρια” της τελικής μορφής του Σταθμού “Βενιζέλου”

Κατά την διάρκεια της επιθεώρησης των έργων στην βασική γραμμή και στην επέκταση προς την Καλαμαριά από την ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών παρουσιάστηκε σε βίντεο η τελική μορφή του σταθμού με την ανάδειξη των αρχαιοτήτων ως αναπόσπαστο μέρος του σταθμού.

Την πρόοδο του κατασκευαστικού έργου και τις εργασίες που συνεχίζονται με εντατικούς ρυθμούς στη βασική γραμμή του Μετρό Θεσσαλονίκης και την επέκταση προς Καλαμαριά, επιθεώρησε το πρωί ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής μαζί με τον Γενικό Γραμματέα Υποδομών, Γιώργο Καραγιάννη. Η ηγεσία του Υπουργείου ξεναγήθηκε από τον Πρόεδρο της Αττικό Μετρό, Νίκο Ταχιάο και τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Αττικό Μετρό, Νίκο Κουρέτα στο Σταθμό "Βενιζέλου", όπου στο πλαίσιο των κατασκευαστικών έργων βρίσκονται σε εξέλιξη εργασίες αποκάλυψης των αρχαιοτήτων που είχαν καλυφθεί παλαιότερα με άμμο για να προστατευθούν από τυχόν φθορές.

Ξεκινώντας από τη Δυτική πλευρά του Σταθμού, με τα απαραίτητα μέτρα κατέβηκαν στο χώρο όπου πραγματοποιούνται οι εργασίες απομάκρυνσης της άμμου, ενώ η περιήγηση συνεχίστηκε και ολοκληρώθηκε σε όλη την έκταση του μελλοντικού επιπέδου αρχαιοτήτων του σταθμού.

Τα ψηφιακά «αποκαλυπτήρια»  
Μάλιστα, ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής είδε για πρώτη φορά σε βίντεο την τελική μορφή του σταθμού, όπως θα είναι όταν θα αποδοθεί για καθημερινή λειτουργία στο κοινό της Θεσσαλονίκης, αποκαλύπτοντας τον τρόπο που οι αρχαιότητες θα αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι του σταθμού και θα αναδεικνύονται με το πλέον ενδεδειγμένο τρόπο προκειμένου να μεταφέρουν στο επιβατικό κοινό την μεγάλη πολιτιστική και ιστορική αξία τους.


Στη συνέχεια, η ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, επισκέφθηκε το εργοτάξιο του σταθμού "Νομαρχία" στο τμήμα της Διασταύρωσης Νομαρχίας που αποτελεί μέρος του έργου της επέκτασης του Μετρό προς την Καλαμαριά. Για να ενημερωθούν για την εξέλιξη της πορείας των εργασιών της Σιδηροδρομικής Επιδομής κατέβηκαν εντός των σηράγγων που έχουν ήδη κατασκευαστεί σε βάθος 20 μέτρων από την επιφάνεια του εδάφους.

Μάλιστα, στο συγκεκριμένο σημείο παρακολούθησαν ζωντάνα τις εργασίες αλουμινοθερμικής συγκόλλησης των σιδηροτροχιών που βρίσκονται σε εξέλιξη από τα εξειδικευμένα συνεργεία.