Bundesliga και Amazon θα κυκλοφορήσουν τεχνολογία που θα αναλύει το μέλλον των αγώνων

Ένα από τα πιο σημαντικά πράγματα στους αθλητικούς αγώνες είναι οι στατιστικές οι οποίες δίνουν την δυνατότητα ο θεατής να καταλάβει τι συμβαίνει.

Η γερμανική Bundesliga και η Amazon Web Services θέλουν να δώσουν, βάσει δεδομένων, μία οπτική, για το τι θα συμβεί στη συνέχεια.

Μία νέα συμφωνία

Σύμφωνα με τη Washington Post, η λίγκα ανακοίνωσε τη Δευτέρα συμφωνία, έτσι ώστε να γίνει η Amazon η επίσημη εταιρεία παροχής τεχνολογίας – μια συνεργασία που θα παρέχει στατιστικά στοιχεία στις τηλεοπτικές εκπομπές και τα ψηφιακά προϊόντα της Bundesliga. 

Το νέο προϊόν θα ξεκινήσει όταν η σεζόν συνεχιστεί την Παρασκευή 17 Ιανουαρίου, μετά το χειμερινό διάλειμμα του πρωταθλήματος.

Ο Klaus Bürg, γενικός διευθυντής της Amazon Web Services για τη Γερμανία, την Αυστρία και την Ελβετία, δήλωσε σε συνέντευξή του ότι ο όρος «μηχανική μάθηση και τεχνητή νοημοσύνη εφαρμόζεται σε δεδομένα» γεγονός που θα οδηγήσει σε «πολύ μεγάλη πιθανότητα να είναι σωστό σε αυτό που προβλέπεται».

Οι τηλεοπτικές εκπομπές στην Ευρώπη δεν έχουν ασχοληθεί σε βάθος με τα δεδομένα που συχνά χρησιμοποιούνται σε αμερικανικές εκπομπές, όπως για παράδειγμα τη σχέση απόστασης/ταχύτητας που είχε ένας παίκτης για να σκοράρει. Το σύστημα Statcast του Major League Baseball στις ΗΠΑ παρέχει τέτοιου είδους πληροφορίες.

Η Bundesliga δήλωσε ότι «η υπηρεσία στατιστικών στοιχείων θα παρέχει δεδομένα σε πολλαπλές πλατφόρμες και συσκευές, δίνοντας στους φιλάθλους νέα εμπειρία και οπτικοποιήσεις, ώστε να συμμετέχουν, ανεξάρτητα από το πού βρίσκονται».

Τα δεδομένα θα προσαρμόζονται στις προτιμήσεις των χρηστών.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ