Ξεπέρασαν τα 10,5 δις οι δαπάνες για AR και VR το 2019

Σε μια απόλυτα υπολογίσιμη αγορά εξελίσσεται αυτή της επαυξημένης και εικονικής πραγματικότητας (augmented reality και virtual reality-AR/VR) σε παγκόσμιο επίπεδο.

Οι παγκόσμιες δαπάνες για AR/VR αναμένεται να φτάσουν τα 18,8 δισ. δολάρια το 2020, σημειώνοντας αύξηση κατά 78,5% σε σχέση με τα 10,5 δις, όπου εκτιμάται ότι κινήθηκε η αγορά το 2019.

Μάλιστα, σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία της International Data Corporation (IDC), οι δαπάνες για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες AR/VR θα συνεχίσουν να καταγράφουν ισχυρή ανάπτυξη έως το 2023, με μέσο ετήσιο ρυθμό (CAGR) 77%. Οι παγκόσμιες δαπάνες για λύσεις AR/VR θα συνεχίσουν να καθοδηγούνται από τον εμπορικό τομέα, ο οποίος θα δει το συνολικό μερίδιό του να αυξάνεται από λιγότερο από 50% το 2020, σε 68,8% το 2023.

Οι βιομηχανίες, που αναμένεται να δαπανήσουν τα περισσότερα κεφάλαια στο AR/VR το 2020 είναι το λιανικό εμπόριο (1,5 δισ.δολάρια) και η μεταποίηση (1,4 δισ.δολάρια).

Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των αναλυτών, οι καταναλωτικές δαπάνες για την AR/VR θα είναι μεγαλύτερες από κάθε μεμονωμένη επιχείρηση (7 δισ.δολάρια το 2020), αλλά θα αυξηθούν πολύ πιο αργά (39,5% CAGR). Επιπλέον, οι δαπάνες του δημόσιου τομέα θα διατηρήσουν ένα αρκετά σταθερό μερίδιο των συνολικών δαπανών για AR/VR σε όλη τη διάρκεια της πρόβλεψης.

Δυναμικά το hardware

Οι αναλυτές παρατηρούν ότι το hardware θα αντιπροσωπεύει σχεδόν τα δύο τρίτα των συνολικών δαπανών για AR/VR σε όλη την περίοδο της πρόβλεψης έως το 2023, με το λογισμικό και τις υπηρεσίες να ακολουθούν. Αναλυτικά, οι δαπάνες για υπηρεσίες θα παρουσιάσουν ισχυρή μέση ετήσια ανάπτυξη κατά 113,4% ετησίως έως το 2023, ενώ οι δαπάνες για λογισμικό AR/VR θα αναπτυχθούν με μέσο ετήσιο ρυθμό 78,2%.

Στο μεταξύ, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των αναλυτών, σε πρώτη φάση, οι δαπάνες σε λύσεις VR θα είναι μεγαλύτερες από εκείνες για τις λύσεις AR. Εντούτοις, η ισχυρή αύξηση των δαπανών για hardware, λογισμικό και υπηρεσίες θα εκτοξεύσει τις συνολικές δαπάνες AR σε πολύ πιο υψηλά επίπεδα από τις δαπάνες για VR μέχρι τα τέλη του 2023.

Από γεωγραφικής άποψης, η Κίνα θα εισφέρει το μεγαλύτερο συνολικό ποσό δαπανών AR/VR το 2020 (5,8 δισ.δολάρια), ακολουθούμενη από τις ΗΠΑ (5,1 δις). Η Δυτική Ευρώπη (3,3 δις) και η Ιαπωνία (1,8 δισ.) και θα είναι οι επόμενες δύο μεγαλύτερες αγορές για το AR/VR το 2020, αν και η Δυτική Ευρώπη θα αντικαταστήσει την Κίνα στη δεύτερη θέση έως το 2023. Οι περιφέρειες, που θα δουν την ταχύτερη ανάπτυξη των δαπανών για AR/VR έως το 2020, θα είναι η Δυτική Ευρώπη (104,2%) και οι Ηνωμένες Πολιτείες (96,1%).

Πηγή: sepe.gr

About Author

Newsroom

Η σύγχρονη επιχειρηματικότητα online!

Τα σχόλια είναι κλειστά.