Μια διαφήμιση κατάφερε να ξεχωρίσει με το μήνυμα της προσπαθώντας να δείξει τρία πολύ σημαντικά πράγματα όπως την αγάπη, την ανθρωπιά και την συγκίνηση.
Αυτά τα ανθρώπινα συναισθήματα όταν περιγράφονται σε συνδυασμό με την κινηματογραφική τέχνη προκαλούν τα καλύτερα αποτελέσματα για αυτό και δικαίως βρίσκεται στην κορυφή της Ευρώπης, αποσπώντας το βραβείο Gold Effie στην κατηγορία Best of the Best Europe / FMCG, στα ευρωπαϊκά βραβεία αποτελεσματικότητας ΕFFIE AWARDS EUROPE.
Σε καθέναν μας έμεινε και κάτι από τη διαφήμιση της μπύρας AΛΦΑ. Πολλοί δακρύσαμε με το εμβληματικό τραγούδι του Στέφανου Κορκολή και τη μοναδική ερμηνεία του από το Δημήτρη Μητροπάνο.
Συγκίνηση προκάλεσε και το ίδιο το μήνυμα:
Δύο άνθρωποι, ένας πατέρας και μια κόρη, που αγαπιούνται βαθιά και αρκεί ένα μικρό βήμα για να το ξαναθυμηθούν, να το ζήσουν με έναν ανεξίτηλο τρόπο για μερικές στιγμές που θα τους σημαδέψουν για πάντα.
Κι εμείς μαζί τους.
Ο λόγος που έγινε η συγκεκριμένη ταινία μικρού μήκους
Η διαφήμιση, μια ταινία μικρού μήκους στην πραγματικότητα, που υλοποιήθηκε για λογαριασμό της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας από τη Soho Square Athens, γεμάτη από άρωμα Ελλάδας αλλά και τόσο παγκόσμια ταυτόχρονα, έκλεψε τις καρδιές κοινού και κριτικών, κατέδειξε ότι η διαφήμιση είναι πάνω απ' όλα Τέχνη και ότι το μήνυμα μπορεί να είναι εξίσου ισχυρό με το προϊόν.