emea business monitor

Το 60ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης στηρίζει η Mastercard

Με σκοπό να προσφέρει εμπειρίες ανεκτίμητης αξίας στους λάτρεις της μεγάλης οθόνης, η Mastercard ενώνει τις δυνάμεις της με τον μεγαλύτερο κινηματογραφικό θεσμό της χώρας, το Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης.

Η Mastercard, μέσα από τη χορηγία αυτή, βρίσκεται για ακόμα μια φορά δίπλα σε ένα από τα σημαντικότερα πολιτιστικά δρώμενα στην Ελλάδα. Το Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης έχει πλέον αναδειχθεί σε μια από τις πιο αναγνωρισμένες πλατφόρμες της Νοτιοανατολικής Ευρώπης για νέους, ανερχόμενους κινηματογραφιστές και αποτελεί μια μεγάλη γιορτή του παγκόσμιου ανεξάρτητου σινεμά.

Cashless Point of Sale

Χάρη στην τεχνογνωσία της Mastercard, από τις 29 Οκτωβρίου έως και τις 9 Νοεμβρίου, το εκδοτήριο της διοργάνωσης στην πλατεία Αριστοτέλους μεταμορφώνεται -για πρώτη φορά φέτος- σε Cashless Point of Sale, όπου η αγορά εισιτηρίων θα γίνεται αποκλειστικά με κάρτες πληρωμών!

Επιπλέον, στις 29 και 30 Οκτωβρίου, από τα δύο ταμεία του εκδοτηρίου στην πλατεία Αριστοτέλους που θα προμηθεύουν το κοινό με early bird εισιτήρια, το ένα θα εξυπηρετεί αποκλειστικά κατόχους καρτών Mastercard, διασφαλίζοντάς τους άμεση και γρήγορη εξυπηρέτηση!

Επίσης, με κάθε αγορά εισιτηρίου, σε οποιοδήποτε ταμείο του Φεστιβάλ, οι κάτοχοι χρεωστικών ή πιστωτικών καρτών Mastercard συμμετέχουν αυτόματα σε διαγωνισμό για να κερδίσουν 200 διπλές προσκλήσεις για προβολές του Φεστιβάλ. Ενώ, έπειτα από κλήρωση, ένας εξ’ αυτών θα κερδίσει μια ανεκτίμητης αξίας εμπειρία: 1 ταξίδι στο Βερολίνο για 2 άτομα για να ζήσουν από κοντά το 70ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου του Βερολίνου (Berlinale), από τις 24 έως και τις 26 Φεβρουαρίου 2020.

Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε την σελίδα της Mastercard Greece

.

Φέτος, στηρίζουμε για πρώτη φορά, το Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης, μια από τις μεγαλύτερες πολιτιστικές διοργανώσεις της χώρας και μετατρέπουμε το εκδοτήριο της διοργάνωσης σε ένα Cashless Point of Sale.

Η Άσπα Παλημέρη, Country Manager της Mastercard για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα δήλωσε ότι “στη Mastercard, προσπαθούμε συνεχώς να βρίσκουμε νέους τρόπους να προσφέρουμε ανεκτίμητες εμπειρίες στους κατόχους καρτών μας. Φέτος, στηρίζουμε για πρώτη φορά, το Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης, μια από τις μεγαλύτερες πολιτιστικές διοργανώσεις της χώρας και μετατρέπουμε το εκδοτήριο της διοργάνωσης σε ένα Cashless Point of Sale. Έτσι, δίνουμε στους λάτρεις του παγκόσμιου ανεξάρτητου κινηματογράφου τη δυνατότητα να προμηθευτούν τα εισιτήρια τους γρήγορα και εύκολα”.

Get real time updates directly on you device, subscribe now.