Η American Express επενδύει στην Ισραηλινή Voca.ai και τους “εικονικούς τηλεφωνητές” της

Πιο συγκεκριμένα, η American Express συμμετείχε στον γύρο χρηματοδότησης μαζί με τις lool ventures και Flint Capital. Οι οικονομικές λεπτομέρειες δεν ανακοινώθηκαν.

Η Voca.ai χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη για να δημιουργήσει “το τηλεφωνικό κέντρο του μέλλοντος”, το οποίο θα είναι στελεχωμένο με εικονικούς υπαλλήλους που συνδυάζουν την ανθρώπινη γνώση και εξειδίκευση με τις δυνατότητες της AI.

Η startup υποστηρίζει ότι ενώ άλλοι “εικονικοί τηλεφωνητές” καταγράφουν τον ανθρώπινο λόγο, τον “μετατρέπουν” σε κείμενο και στη συνέχεια επεξεργάζονται αυτό για να επικοινωνήσουν με πελάτες, η δική της τεχνολογία επιτρέπει μια “αμφίδρομη συζήτηση”.

Μάλιστα, η τεχνολογία της εταιρείας προσαρμόζει τη φωνή, τη γλώσσα, τον προφορά, τον τόνο και τις εκάστοτε απαντήσεις για να προσφέρει στους πελάτες μια “ανθρώπινη” εμπειρία.

Η Voca ιδρύθηκε πέρυσι αλλά “απαντά” ήδη πάνω από 2 εκατ. κλήσεις κάθε μήνα, ενώ χρησιμοποιείται από χρηματοπιστωτικά ιδρύματα, ασφαλιστικές εταιρείες, παρόχους πιστωτικών καρτών και δανείων.

Η εταιρεία θα χρησιμοποιήσει τη νέα χρηματοδότηση για να αναπτύξει τα προϊόντα της και να φέρει τους “εικονικούς τηλεφωνητές” της σε νέους τομείς, εφαρμογές και γλώσσες.

Πηγή: Startupper

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ