Κατακόρυφη αύξηση των ηλεκτρονικών πωλήσεων έφερε ο “μετασχηματισμός” της ΙΚΕΑ

Συγκεκριμένα, οι πωλήσεις στο Ikea.com αυξήθηκαν κατά 46% φέτος, ποσοστό που αντιπροσωπεύει το 11% των συνολικών λιανικών πωλήσεων της εταιρείας (36,7 δισ. ευρώ). Ο αριθμός αυτός είναι 5% υψηλότερος από το προηγούμενο έτος. Αναλυτικότερα, οι ιστότοποι της εταιρείας προσέλκυσαν 2,6 δισ. επισκέπτες – 10% περισσότερους από πέρυσι- ενώ οι “επισκέψεις” στα φυσικά καταστήματα έμειναν σταθερές στα 839 εκατ.

Μέσα στο 2019, η εταιρεία επένδυσε σε όλα τα κανάλια πωλήσεων που διαθέτει. Άνοιξε 11 μικρότερα καταστήματα σε κεντρικά σημεία πόλεων, καθώς και επτά από τα παραδοσιακά μεγάλα καταστήματά της. Άνοιξε επίσης στούντιο σχεδιασμού σε Μόσχα, Νέα Υόρκη, Παρίσι και Λονδίνο και σχεδιάζει να ανοίξει περισσότερα καταστήματα σε Κοπεγχάγη, Σαγκάη και Τόκιο. Επιπλέον, η εταιρεία λάνσαρε μια νέα εφαρμογή η οποία επιτρέπει στους πελάτες να βρουν και να αγοράσουν προϊόντα της.

“Είχαμε ένα πραγματικά θετικό έτος”, δήλωσε ο Jesper Brodin, διευθύνων σύμβουλος του ομίλου Ingka. “Ενώ περνάμε από έναν από τους μεγαλύτερους μετασχηματισμούς της ιστορίας μας, έχουμε διατηρήσει ισχυρές επιδόσεις σε όλη την επιχείρησή μας, χάρη σε όλους τους συναρπαστικούς συναδέλφους του κόσμου του ΙΚΕΑ, […]. Έχουμε ένα απλό, αλλά ισχυρό όραμα, να δημιουργήσουμε μια καλύτερη καθημερινή ζωή για τους πολλούς ανθρώπους […] και αυτό φαίνεται πραγματικά φέτος”.

“Πρέπει να αναπτυχθούμε με υπευθυνότητα και να συνεχίσουμε να επιδεικνύουμε επιχειρηματική επιτυχία μέσω μακροπρόθεσμης βιώσιμης ανάπτυξης”, πρόσθεσε ο Brodin, καθιστώντας ξεκάθαρο ότι η βιωσιμότητα θα αποτελέσει “κλειδί” για το μέλλον της εταιρείας. “Είναι η μεγαλύτερη ευθύνη των γενεών μας και γνωρίζουμε ότι η μελλοντική μας επιτυχία εξαρτάται από την ικανότητά μας να επηρεάζουμε θετικά τους ανθρώπους και τον πλανήτη, γι ‘αυτό εντάσσουμε την αειφορία σε κάθε πτυχή των εργασιών μας”.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ