Η νέα Q βραβεύτηκε στο 8ο E-Business and Social Media Conference

Με νέα εικόνα, νέο ύφος και 100% digital, η νέα Q κέρδισε τις εντυπώσεις και το βραβείο «Best Remarketing Campaign», επισφραγίζοντας με τον τρόπο αυτόν την προσπάθεια μιας ομάδας παθιασμένης, με όραμα και καινοτομία.

«Είμαστε περήφανοι που είμαστε Q», δήλωσε ο Νίκος Μαλλιάκας, Head of New Product Development της WIND Ελλάς, «η Q ακολουθώντας τις σύγχρονες ανάγκες του καταναλωτή και τις τάσεις της εποχής, δεν είναι απλά μια ακόμα καρτοκινητή, αλλά ένας ψηφιακός χώρος που φέρνει τους χρήστες κοντά. Η νέα Q και ο ψηφιακός μετασχηματισμός της αλλάζουν δομικά τον τρόπο που εμείς στη WIND βλέπουμε την καρτοκινητή.»

Μέσα από μια σειρά ευφάνταστων διαφημιστικών σποτ που κατακλύζουν το διαδίκτυο, ο κ. Μαλλιάκας παρουσίασε όλα τα νέα, μοναδικά χαρακτηριστικά που έφερε η νέα Q στο κόσμο της καρτοκινητής. Συγκεκριμένα αναφέρθηκε στα νέα πακέτα καρτοκινητής Κιου Σταρ τα οποία ενεργοποιούνται μια φορά και οι χρήστες ξεγνοιάζουν, απολαμβάνοντας έτσι την απλότητα στη χρήση. Εκτενής αναφορά έγινε και στο Κονέ, το Refer a Friend σχήμα που πρώτη εισάγει στην καρτοκινητή η Q και οι πιστοί συνδρομητές της αλλά και οι φίλοι τους επιβραβεύονται με δώρα.

Το Κιου Σοπ αποτελεί μία ακόμη σημαντική καινοτομία της νέας Q η οποία δημιούργησε το πρώτο ολοκληρωμένο eshop μεταχειρισμένων συσκευών στην Ελλάδα και οι χρήστες μπορούν να βρουν τα πιο hot μεταχειρισμένα κινητά, ελεγμένα, με 6μηνη εγγύηση και δυνατότητα άτοκων δόσεων. Ακόμη, η Q δημιούργησε ένα νέο κανάλι επικοινωνίας για τους φαν της στο Messenger, το Mποτ, όπου οι χρήστες βρίσκουν απαντήσεις σε κάθε απορία τους για τις υπηρεσίες της Q, τα πακέτα και τις δυνατότητές τους εύκολα και γρήγορα.

Τέλος, η Q είναι η πρώτη καρτοκινητή που δημιουργεί τη δική της online κοινότητα, το Κομιούνιτι, στο οποίο μπορούν να γίνουν μέλη όλοι όσοι επιθυμούν, να μοιράζονται απόψεις και ιδέες και όλοι μαζί να διαμορφώνουν την Q, να ενημερώνονται και να συμμετέχουν σε εθελοντικές δράσεις και διαγωνισμούς, να δημιουργούν το δικό τους περιεχόμενο και φυσικά να επιβραβεύονται γι’ αυτό.

Με ξεκάθαρο μήνυμα «ΓΙΝΕ Q. Τόσο απλά», η WIND καλεί το κοινό να γνωρίσει τη νέα καμπάνια και να ανακαλύψει μια καινοτόμα εμπειρία καρτοκινητής.

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ