Η Juul αντικαθιστά τον CEO της και αποσύρει τις διαφημίσεις της από όλα τα μέσα!

Πριν από λίγες μέρες το CNN αποφάσισε να σταματήσει να διαφημίζει προϊόντα της Juul και άλλα ηλεκτρονικά τσιγάρα, μετά από αναφορές για μια θανατηφόρα πνευμονική ασθένεια που συνδέεται με αυτά.

Την ίδια απόφαση πήραν στη συνέχεια και CBS, Viacom και WarnerMedia, ενώ την ίδια ώρα η Juul αντιμετωπίζει πολύ αυστηρό ρυθμιστικό έλεγχο για τις διαφημιστικές της πρακτικές. Συγκεκριμένα, η Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου (FDA) ελέγχει την Juul καθώς η εταιρεία είχε προωθήσει παράνομα το προϊόν της ως λιγότερο επιβλαβές από τα κανονικά τσιγάρα.

Τα γεγονότα αυτά, όπως μπορεί να αντιληφθεί κανείς, κλονίζουν σημαντικά την εταιρεία η οποία χθες αποφάσισε να λάβει κάποιες πρωτοβουλίες, με στόχο -ίσως- να «αποφορτίσει» κάπως το τεταμένο κλίμα. Σε ανακοίνωσή της, η Jul γνωστοποίησε ότι ο CEO της, Kevin Burns αντικαταστάθηκε από τον K.C. Crosthwaite, στέλεχος της Altria που εξαγόρασε το 35% της Juul τον Δεκέμβριο, καθώς και ότι «αναστέλλει όλες τις έντυπες, τηλεοπτικές και ψηφιακές διαφημίσεις της».

Η απόφαση της Juul να αποσύρει τις διαφημίσεις της δεν είναι νέα για την εταιρεία. Το 2018, όταν η FDA ξεκίνησε για πρώτη φορά μια συζήτηση γύρω από την απαγόρευση των ηλεκτρονικών τσιγάρων με γεύση, η εταιρεία απέσυρε όλα τα αντίστοιχα προϊόντα της από τα ράφια των καταστημάτων και έκλεισε τους λογαριασμούς της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Πηγή: Startupper

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ