Γιάννης Μαρλαφέκας (Λουξ): Συζητάμε την είσοδο στρατηγικού επενδυτή

Μιλώντας σε δημοσιογράφους ο Γιάννης Μαρλαφέκας τόνισε πως τους τελευταίους μήνες υπάρχει αλλαγή στην ψυχολογία της αγοράς και πως οι επιχειρήσεις της χώρας έχουν μπει στο μικροσκόπιο των ξένων επενδυτών. Μιλώντας για την LOUX, ο κ. Μαρλαφέκας τόνισε πως υπάρχει έντονο επενδυτικό ενδιαφέρον για την εταιρεία και πως έχουν γίνει και συνεχίζονται διάφορες συζητήσεις για παραχώρηση ποσοστού κάτω από 33% και την είσοδο στρατηγικού επενδυτή στην εταιρεία. 

Σύμφωνα με τον κ. Μαρλαφέκα η ενδεχόμενη είσοδος στρατηγικού επενδυτή στην εταιρεία, θα βοηθήσει την εδραίωση και την αύξηση του εταιρικού αποτυπώματος της LOUX στην ελληνική αγορά, ενώ ήδη η διοίκηση της εταιρείας εξετάζει το νέο αναπτυξιακό νομοσχέδιο και τις δυνατότητες που αυτό προσφέρει, καθώς μέσα στο 2020 ετοιμάζεται για νέο αναπτυξιακό πλάνο. 

Ο αναπτυξιακός νόμος, και πιο συγκεκριμένα η έλλειψη σοβαρού αναπτυξιακού σχεδιασμού από την προηγούμενη κυβέρνηση βρέθηκε στο επίκεντρο των ¨καταγγελιών” του Γιάννη Μαρλαφέκα, ο οποίος άσκησε κριτική στην έλλειψη πλάνου, θέλησης και επενδυτικού οράματος της προηγούμενης κυβέρνησης. Τόνισε μάλιστα την ανάγκη ύπαρξης σοβαρών κινήτρων για τις επιχειρήσεις, με στοχευμένες ενέργειες όπως τα αφορολόγητα αποθεματικά, κάτι που θα ωθήσει τις επιχειρήσεις να επανεπενδύσουν τα κέρδη τους. 

Μάλιστα, θεωρεί πως χρειάζονται να γίνουν ακόμη πολλά βήματα σε πολλούς τομείς, όπως στα εργασιακά προκειμένου το επιχειρηματικό περιβάλλον στην Ελλάδα να καταστεί πραγματικά φιλικό για Έλληνες και ξένους επενδυτές. Μάλιστα, κάλεσε την κυβέρνηση να επανεξετάσει τα άρθρα 49 και 62 του εργατικού νόμου που σχετίζονται με την αμέλεια του εργαζόμενου και το έργο των επιθεωρητών εργασίας, αντίστοιχα, χαρακτηρίζοντάς τα προβληματικά.

Υψηλή κερδοφορία και άνοιγμα στο εξωτερικό

Στόχος του ομίλου, όπως ανακοίνωσε ο Γιάννης Μαρλαφέκας, είναι η διατήρηση της υψηλής κερδοφορίας στα πλαίσια της προηγούμενης χρονιάς, ενώ και τα έσοδα αναμένεται να παρουσιαστούν ελαφρώς αυξημένα, όπως δείχνουν τα μέχρι στιγμής στοιχεία, παρά την σημαντική πτώση της κατανάλωσης αναψυκτικών που έφεραν οι έντονες διακυμάνσεις του καιρού. 

Σε ότι αφορά το εξαγωγικό προφίλ της εταιρείας, αυτή τη στιγμή τα προϊόντα της διανέμονται σε 30 περίπου χώρες, με την διείσδυση σε νέες αγορές να αποτελεί πρωταρχικό στόχο. Αυτή την περίοδο υπάρχει έντονη κινητικότητα στην Αυστραλία, με την συνεργασία με νέο διανομέα να δίνει αισιοδοξία για την πορεία των πωλήσεων στην ήπειρο. 

Όπως αποκάλυψε ο Γ. Μαρλαφέκας η Νότια Κορέα είναι μια αγορά που παρουσιάζει συνεχείς αυξητικές τάσεις, συνέπεια του διανομέα της περιοχής ο οποίος αγόρασε κάποιες χιλιάδες νέα σημεία πώλησης, εκτινάσσοντας τις πωλήσεις της εταιρείας στην περιοχή. 

Αυτή την στιγμή οι εξαγωγές αντιπροσωπεύουν το 5% των συνολικών πωλήσεων της εταιρείας, εν’ω όπως αποκάλυψε ο κ. Μαρλαφέκας η εταιρεία θα ήταν έτοιμη να προχωρήσει στην δημιουργία ακόμα και νέας μονάδας παραγωγής και εμφιάλωσης στο εξωτερικό μόνο όμως, όπως τόνισε, αν μπορούσε να εξασφαλίσει την ποιότητα του νερού που απαιτεί και διαφοροποιεί την LOUX από τς υπόλοιπες εταιρείες. 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ