Το Facebook αγοράζει μερίδιο της ινδικής e-commerce Startup Meesho, θέλοντας να εμβαθύνει την πρόσβασή του σε μία από τις μεγαλύτερες αγορές διαδικτύου στον κόσμο.
Η Meesho είναι μια ψηφιακή πλατφόρμα στην οποία άνθρωποι που μεταπωλούν οτιδήποτε, από κοσμήματα μέχρι κινητά τηλέφωνα, προσεγγίζουν υποψήφιους πελάτες μέσω πλατφορμών κοινωνικής δικτύωσης όπως το Facebook, το WhatsApp και το Instagram.
Ο Ajit Mohan, αντιπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Facebook India, δήλωσε ότι η επένδυση του Facebook θα βοηθήσει την Meesho να μεγιστοποιήσει τον αντίκτυπό της στην οικονομική ανάπτυξη της Ινδίας υποστηρίζοντας τη δημιουργία θέσεων εργασίας μέσω της επιχειρηματικότητας. Αρνήθηκε να αποκαλύψει, ωστόσο, την αξία της επένδυσης του Facebook ή το μερίδιο που αποκτά.
Η επένδυση θα βοηθήσει την Meesho να προωθήσει τις προσπάθειές της να «επιτρέψει σε ανεξάρτητους επιχειρηματίες να δημιουργήσουν επιχειρήσεις και να αναπτύξουν την πελατειακή τους βάση μέσω κοινωνικών δικτύων», αναφέρεται στην ιστοσελίδα της Startup.
H Meesho, που ιδρύθηκε το 2015, έχει συγκεντρώσει πάνω από 65 εκατ. δολάρια σε χρηματοδότηση και μεταξύ των υποστηρικτών της είναι οι Shunwei Capital και DST Partners.
Πηγή: Startupper