Kaspersky: Το ενδιαφέρων των παιδιών για το ηλεκτρονικό εμπόριο έχει αυξηθεί

Σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2018, τα παιδιά γίνονται όλο και πιο ενεργοί επισκέπτες ιστοσελίδων ηλεκτρονικού εμπορίου: το ενδιαφέρον τους για ηλεκτρονικές αγορές έχει υπερδιπλασιαστεί τους τελευταίους 12 μήνες – από 2% σε 9%. Τα στοιχεία αυτά προέρχονται από την ετήσια έκθεση της Kaspersky για την ασφάλεια των παιδιών, η οποία βασίζεται σε ανώνυμα στατιστικά στοιχεία που προέρχονται από τα προϊόντα της Kaspersky με ενσωματωμένη λειτουργία γονικού ελέγχου (Parental Control).

Τα ευρήματα της έκθεσης δείχνουν ότι, όπως και οι ενήλικες, τα παιδιά απολαμβάνουν τα οφέλη από τις ηλεκτρονικές αγορές και περιηγούνται (και μερικές φορές αγοράζουν) κατά τρόπο που πιθανότατα θα είναι και ο μοναδικός τρόπος αγορών στο μέλλον. Ως εκ τούτου, οι γονείς πρέπει να παρέχουν στα παιδιά τους τη σωστή καθοδήγηση και υποστήριξη, ώστε να διασφαλίζουν ότι έχουν μια θετική εμπειρία στο διαδίκτυο – χωρίς τον κίνδυνο ακούσιας ανταλλαγής προσωπικών πληροφοριών ή στοιχείων πληρωμής με απατεώνες, ή τον κίνδυνο να πέσουν θύματα κοινωνικής μηχανικής ή απώλειας χρημάτων. Επομένως, είναι ζωτικής σημασίας οι γονείς και οι άλλοι ενήλικες στην οικογένεια να παραμένουν ενημερωμένοι για τις βασικές αλλαγές στην ηλεκτρονική συμπεριφορά των παιδιών.

Σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία, το αυξανόμενο ενδιαφέρον των παιδιών για το ηλεκτρονικό εμπόριο αποτελεί παγκόσμια τάση, ωστόσο η έκταση ποικίλλει ανάλογα με την τοποθεσία. Σύμφωνα με τα στοιχεία της έκθεσης, το μεγαλύτερο μερίδιο (και επίσης η μεγαλύτερη άνοδος) στις αναζητήσεις για ηλεκτρονικές αγορές παρατηρήθηκε στη Ρωσία και την ΚΑΚ (23%) και ακολουθούν οι: Βόρεια Αμερική (15%), Ευρώπη και Μέση Ανατολή (11%), Ασία και Λατινική Αμερική (9%).

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ