Περίπου μισό εκατομμύριο ξόδεψε σε SMS ο κόσμος για τα μάτια του Ντάνου

Αναμφισβήτητα το Survivor ήταν η απρόσμενη επιτυχία της χρονιάς. Απρόσμενη όχι μόνο για το τηλεοπτικό κοινό, το οποίο όσο κι αν μισούσε το reality εν τέλει το έβλεπε, αλλά και για το ίδιο το κανάλι του ΣΚΑΪ, το οποίο στους αισιόδοξους υπολογισμούς του ανέμενε ποσοστά 25% με 30%.

Σύμφωνα με το “Πρώτο Θέμα” τα συνολικά έσοδα του τηλεοπτικού reality άγγιξαν τα τα 24 εκατ. ευρώ, με το κόστος να αγγίζει τα 18,5 εκατ. ευρώ. Ενδεικτικό είναι ότι, όπως είχαμε αναφέρει και στο παρελθόν το 1 λεπτό διαφημιστικού χρόνου έφτασε να κοστίζει 300 ευρώ, ενώ ο ελάχιστος χρόνος που μπορούσε να διατεθεί ήταν τα 22 λεπτά.

Να σημειωθεί ότι στον τελικό υπολογίζεται ότι στάλθηκαν 560.000 γραπτά μηνύματα με τον Ντάνο να παίρνει το 64% και τον Μάριο το 36% από τις ψήφους του κοινού.

Την βραδιά του ημιτελικού στάλθηκαν περίπου 370.000 sms και κοντά σ΄ αυτό το νούμερο ήταν και η 24ωρη ψηφοφορία για την κατάταξη της τελικής δεκάδας.

Ο μέσος όρος μηνυμάτων για την ψηφοφορία αποχώρησης ήταν 100.000 με 120.000 ανά επεισόδιο.

Αν σκεφτούμε ότι η χρέωση για κάθε μήνυμα που έστελναν οι τηλεθεατές στον μεγάλο τελικό του Survivor ήταν 1,24 ευρώ προκύπτει το συμπέρασμα ότι τα συνολικά έσοδα μόνο από τα sms (στο τελευταίο επεισόδιο) ήταν σχεδόν 700.000 ευρώ (694.400).

Στην προσπάθεια υποστήριξης του Ντάνου Αγγελόπουλου, το τηλεοπτικό κοινό έδωσε 444.416 ευρώ σε sms. Στον αντίποδα, οι Κύπριοι, ήταν πιο καθώς για τον Μάριο Πρίαμο Ιωαννίδη δαπάνησαν 249.984 ευρώ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ