Το ελληνικό γιαούρτι κερδίζει τις ΗΠΑ με απούσα την Ελλάδα

Με την Chobani να είναι ένα από τα πιο δημοφιλή brands γιαουρτιού στην Αμερική, έρχεται η Danone για να την ανταγωνιστεί, προσφέροντας προϊόντα γιαουρτιού με dips και σε άλλες δημιουργικές μορφές.

Συγκεκριμένα, η Danone αντεπιτίθεται με τη γκάμα γαλακτοκομικών προϊόντων, Dannon Oikos. Με καμπάνιες ελληνικών θεμάτων, και τη συμμετοχή του Ελληνοαμερικάνου ηθοποιού, John Stamos, η Dannon Oikos σημείωσε ανάπτυξη κατά 165% μέχρι τον Μάιο.

Όμως, αν και η Chobani αύξησε τις πωλήσεις της κατά περισσότερο από 20%, η μετοχή της είχε καθοδική πορεία τις τελευταίες τεσσάρων εβδομάδων. Αναλυτές εκτιμούν ότι τα προϊόντα της Chobani θα αποτελέσουν περισσότερο από το 50% των πωλήσεων γιαουρτιού στην Αμερική, σε μία αγορά συνολικής αξίας 7,6 δισ. δολαρίων.

Με τη σειρά της η Danone κυκλοφορεί νέα προϊόντα τύπου dips με γεύσεις αγγουριού, άνηθου και κρεμμυδιού, διεξάγοντας έρευνες δοκιμών ώστε να επεκτείνει τη γκάμα της. Μάλιστα, η μετοχή της Danone έχει την καλύτερη πορεία φέτος, από το 2006, καθώς τροφοδοτεί με τα προϊόντα της και μεγαλύτερες εταιρείες, όπως η Nestle.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ