Wednesday, 12 June 2013
Αγαπητοί συνδρομητές, στο πλαίσιο της καθημερινής σας ενημέρωσης, σας αποστέλλουμε το Newsletter του EMEA Business Monitor (www.emea.gr/). |
|
Hot Issue | Vip News |
Moosend: “Το e-mail marketing δείχνει το δρόμο για την καθιέρωση μιας εταιρείας”
Για την πολύ μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα του σωστά προετοιμασμένου e-mail marketing σε σχέση με τα υπόλοιπα “παραδοσιακά” ηλεκτρονικά μέσα marketing, μιλάνε στο EMEAgr ο Παναγιώτης Μελισσαρόπουλος, ο Γιάννης Ψαρράς και η Σοφία Αναδιώτου, συνιδρυτές και υπεύθυνη πωλήσεων αντίστοιχα, της πλατφόρμας του MOOSEND, που μέσα σε μόλις 2,5 χρόνια έχει καταφέρει να “ταράξει τα νερά” του e-mail marketing και να ανταγωνίζεται τους πιο ισχυρούς “παίχτες” παγκοσμίως.
|
“Exit Strategy” με όχημα την ΕΡΤ;
Ο Joker, ο Κεδίκογλου και ο “ξαφνικός θάνατος” της ΕΡΤ Αυτοί οριστικοποίησαν τον “ξαφνικό θάνατο” της ΕΡΤ Στις αναδυόμενες αγορές το Χρηματιστήριο Αθηνών Πτώση για τo αμερικανικό χρηματιστήριο Κριτική στην κυβέρνηση ασκεί ο Γιώργος Παπανδρέου για την ΕΡΤ Επικοινωνία υψηλής ευκρίνειας αποκλειστικά για τους πελάτες της COSMOTE “Αφανείς” νέοι Έλληνες καλλιτέχνες και γραφίστες ξεκινούν το δημιουργικό τους ταξίδι |