emea business monitor

Αντώνης Χαλκιόπουλος – Χρήστος Στεργίου: “Η Triparound τοποθετεί τους επαγγελματίες του τουρισμού στο μέλλον”

Η Triparound είναι μια από τις πιο ανερχόμενες εταιρείες λογισμικού που δραστηριοποιούνται στο κομμάτι του τουρισμού, με στόχο να τοποθετήσει τις τουριστικές επιχειρήσεις στο μέλλον.

Η εταιρεία, που ξεκίνησε ως “Tooristas” από το egg της Eurobank, προσφέρει σε ξενοδοχεία, παρόχους εμπειριών και τουριστικούς πράκτορες ολοκληρωμένες λύσεις λογισμικού και μαζί με αυτές, νέες και άγνωστες μέχρι σήμερα ευκαιρίες ανάπτυξης.

Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι μέσα από το λογισμικό της, οι τουριστικές επιχειρήσεις μπορούν να ολοκληρώσουν άμεσα διαθέσιμες τουριστικές εμπειρίες και ταξίδια με το πάτημα ενός κουμπιού, να αυξήσουν τις πωλήσεις τους δημιουργώντας ολοκληρωμένα ταξιδιωτικά προϊόντα για τους πελάτες τους, να περιορίσουν το επιχειρησιακό τους κόστος και, τέλος, να αποκτήσουν βαθιά επιχειρησιακή γνώση για τις προτιμήσεις των πελατών τους.

Με “όχημα” το καινοτόμο προϊόν που προσφέρει, η Triparound δραστηριοποιείται σήμερα στην Αμερική, έχει εξασφαλίσει μια χρηματοδότηση 1,2 εκατ. δολαρίων και υποστηρίζεται από μια ομάδα “all-star” επενδυτών από τη Silicon Valley και πέντε ηπείρους.

Με αφορμή αυτή την εντυπωσιακή πορεία, το Startupper.gr μίλησε με τους founders της Triparound, Αντώνη Χαλκιόπουλο και Χρήστο Στεργίου και έμαθε τα πάντα για το προϊόν τους, τα πρώτα βήματα της εταιρείας, τη Silicon Valley και άλλα πολλά.

Startupper.gr: Πώς προέκυψε η ιδέα για το λογισμικό και ποια ήταν τα πρώτα βήματα της εταιρείας; Πώς η Tooristas έγινε Triparound; Τι ρόλο έπαιξε το egg;

Αντώνης Χαλκιόπουλος – Χρήστος Στεργίου: Η σύμπραξη μας για την ίδρυση της Triparound προέκυψε όταν συνειδητοποιήσαμε ότι η συμπληρωματικότητα των δεξιοτήτων μας δημιουργούσε ένα μοναδικό πλεονέκτημα: τη δυνατότητα να σχεδιάσουμε και να κατασκευάσουμε μια γέφυρα μεταξύ του τουρισμού και της τεχνολογίας, εξερευνώντας έτσι μοναδικές συνέργειες και νέα μονοπάτια.

Η Tooristas είχε ξεκινήσει ως μια πρωτοποριακή και δυναμική εταιρεία η οποία παρείχε λύσεις λογισμικού σε εταιρείες που προσφέρουν τουριστικές δραστηριότητες. Η συμμετοχή του Αντώνη στο egg το 2016 αποτέλεσε ορόσημο. Ήταν η εποχή που η τότε ομάδα του project Tooristas, που αποτελείτο από τον Αντώνη, τον Ανδρέα Καλαϊτζή και τον Θάνο Καραντζιά, είχε ενταχθεί στο πρόγραμμα στήριξης νεανικής επιχειρηματικότητας egg της Eurobank. Παράλληλα, ο Χρήστος είχε επιλεχθεί ως μέντορας της Tooristas στο πλαίσιο της υπηρεσίας mentoring που εξασφαλίζει το egg, λόγω της πλούσιας εμπειρίας του στην αγορά του τουρισμού ως Ιδρυτής και CEO της εταιρείας πολυτελών ταξιδιών TrueTrips και ως ιδρυτικό μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Marketing Greece.

Η συνεργασία μας, που ξεκίνησε υπό την αιγίδα του egg ήταν καταλυτική, καθώς επέτρεψε να δημιουργηθεί η ανταλλαγή γνώσεων και ιδεών υπό το ιδανικό πρίσμα. Τόσο το λογισμικό όσο και η ομάδα της Tooristas αποτελούν σήμερα ακρογωνιαίο λίθο της Triparound, το προϊόν της οποίας έχει πλέον εμπλουτιστεί με την επιχειρησιακή λογική του λογισμικού που είχε αναπτύξει ξεχωριστά ο Χρήστος κατά την πορεία εξέλιξης της TrueTrips.

Startupper.gr: Πώς «βρεθήκατε» στην Αμερική; Τι σας οδήγησε εκεί και πώς «φτάσατε» στην πρώτη χρηματοδότηση;

Αντώνης Χαλκιόπουλος – Χρήστος Στεργίου: Η Αμερική ήταν παραδόξως το πιο προφανές ξεκίνημα για την εταιρεία, καθώς ο Χρήστος έχει ζήσει αρκετά χρόνια εκεί και είναι ενεργός απόφοιτος του Stanford Graduate School of Business. Άλλωστε, η επιτυχία της πρώτης του startup (TrueTrips), η οποία είχε ξεκινήσει με παρόμοιο τρόπο το 2004, συνεισέφερε στην ανάπτυξη δικτύου αλλά και στην αναγνώριση δεξιοτήτων που έπαιξαν καθοριστικό ρόλο στη φάση της χρηματοδότησης.

Επιπρόσθετα, η τεχνική κατάρτιση αλλά και η φρέσκια ματιά του Αντώνη προσέθεταν στην ομάδα των ιδρυτών τη συμπληρωματικότητα που απαιτείτο για να υποστηρίξουν εξ’αρχής και από κοινού το όραμά τους για διεθνή επικράτηση, την οποία επιζητούν οι ξένοι επενδυτές. “Είμαστε περήφανοι που μια τέτοια ιδέα μπορεί να ξεκινήσει από την Ελλάδα αλλά να διαθέτει ταυτόχρονα και διεθνή παρουσία,” συνηθίζαμε να αναφέρουμε κατά τη φάση αναζήτησης χρηματοδότησης. Όλα είναι πιθανά όταν η ιδέα είναι πρωτοποριακή και υποστηρίζεται από εμπειρία, στρατηγική, νούμερα, πάθος και πυγμή.

Startupper.gr: Θα μας πείτε λίγα πράγματα για τους επενδυτές σας;

Αντώνης Χαλκιόπουλος – Χρήστος Στεργίου: Η Triparound έχει την υποστήριξη μιας all-star ομάδας επενδυτών από τη Silicon Valley και πέντε ηπείρους, ακριβώς λόγω της στρατηγικής της για διεθνή ανάπτυξη. Έχουμε βαθιά συναίσθηση του φορτίου αλλά και της τιμής να έχουμε μαζί μας αρκετούς επιφανείς “αγγέλους” επενδυτές, μεταξύ των οποίων διακεκριμένα στελέχη του οικοσυστήματος των νεοφυών επιχειρήσεων των ΗΠΑ όπως η εταίρος της CapitalG, Laela Sturdy, ο εταίρος της DFJ, Ανδρέας Σταυρόπουλος και ο εταίρος της Tenaya Capital, Ben Boyer.

Το Διοικητικό Συμβούλιο της Triparound απαρτίζεται από τον καθηγητή του Stanford Graduate School of Business και βετεράνο επενδυτή της Silicon Valley Peter Ziebelman, και τον Steve Abernethy, ο οποίος το 2017 πούλησε τη startup εταιρεία του για 1,4 δισεκατομμύρια δολάρια. Παράλληλα, από το σχήμα των επενδυτών δε λείπουν αναγνωρισμένοι Έλληνες επιχειρηματίες, ενώ διεθνή στελέχη όπως ο Kedar Doshi (Αντιπρόεδρος της Salesforce για τα Analytics και το Einstein.ai) και ο Γιάννης Δόσιος (Αντιπρόεδρος για τα αναδυόμενα προϊόντα στο Twitter) παρέχουν τις συμβουλές τους για την ανάπτυξη του προϊόντος και του δικτύου της Triparound. Είναι πραγματική ευλογία και ξεχωριστή πολυτέλεια να έχουμε πρόσβαση στην ανεξάντλητη γνώση και την εμπειρία αυτών των ανθρώπων, οι οποίοι προσφέρουν απλόχερα το χρόνο τους για να μας καθοδηγούν.

Startupper.gr: Ήταν εύκολη η προσέλκυση των συγκεκριμένων επενδυτών και ποια ήταν η «εικόνα» τους για την εταιρεία και την Ελλάδα;

Αντώνης Χαλκιόπουλος – Χρήστος Στεργίου: Ποτέ δεν είναι εύκολη η προσέλκυση επενδυτών, οποιουδήποτε κύρους και γεωγραφικής κατανομής και δεν πιστεύουμε ότι μπορεί να βρεθεί ποτέ κάποιος που να έχει καταφέρει να πείσει επενδυτές για τη χρηματοδότηση μιας ιδέας και να πει ότι αυτό ήταν εύκολο: μάλιστα όσο πιο έμπειρος είναι ο συνομιλητής, τόσο πιο δύσκολες είναι οι ερωτήσεις του. Συνήθως, η διασφάλιση των πρώτων επενδυτών αποτελεί και τη μεγαλύτερη πρόκληση, καθώς όλα γίνονται λίγο πιο εύκολα όταν μπορείς να πεις ότι στην εταιρεία σου έχουν ήδη δεσμευθεί να συμμετέχουν ένας-δύο σημαντικοί επενδυτές, δίνοντας το στίγμα και για τους επόμενους.

Αυτό το στίγμα ωστόσο πρέπει οπωσδήποτε να συνοδεύεται και από ουσία! Στην περίπτωσή μας, σίγουρα βοήθησε η αξιοπιστία μας σε συνδυασμό με το όραμά μας και την πρόταση υλοποίησης που είχαμε αναπτύξει μετά από πολλή σκέψη και ανάλυση των δεδομένων. Προσπαθήσαμε δε να προβάλλουμε τα συγκριτικά πλεονεκτήματα που απέρρεαν από την ύπαρξη της ομάδας έρευνας και ανάπτυξης του λογισμικού στην Ελλάδα: οι επενδυτές πείστηκαν ότι στη χώρα μας υπάρχει ταλέντο που υπό τη σωστή καθοδήγηση μπορεί να δημιουργήσει ένα παγκοσμίως ανταγωνιστικό προϊόν. Όταν μάλιστα μετά την ολοκλήρωση της φάσης της χρηματοδότησης δείξαμε πιο αναλυτικά το προϊόν μας στον Kedar, τον οποίο ακόμα και τώρα βλέπουμε με δέος λόγω της πορείας του στη Salesforce, έμεινε έκπληκτος από την ποιότητά του.

Startupper.gr: Σχετικά με τις επαφές με τα ελληνικά VCs; Έγινε; Θα γίνει; Αν όχι γιατί;

Αντώνης Χαλκιόπουλος – Χρήστος Στεργίου: Αρχικά, δεν ήταν στις επιδιώξεις μας να αντλήσουμε κεφάλαια από VCs σε αυτή τη φάση χρηματοδότησης, συνεπώς ακόμα και στελέχη VC της Silicon Valley επένδυσαν ιδιωτικά και όχι μέσω των funds τους. Ωστόσο, προέκυψε να επενδύσει στην Triparound ένα ηγετικό VC της Βραζιλίας, υπό το πρίσμα ενός ειδικού pre-seed προγράμματος “γνωριμίας” που έχει αναπτύξει, χωρίς να δεσμεύσει μεγάλα κεφάλαια αλλά ούτε και να έχει ηγετική θέση στο επενδυτικό σχήμα.

Μας άρεσε πολύ η προσέγγισή τους και την προτείναμε και σε κάποια Ελληνικά VCs, τα οποία είχαν διαφορετικές προσεγγίσεις. Κάποια εξ’ αυτών μας ανέφεραν ότι η αποτίμησή μας ήταν υψηλή και συνεπώς δεν ήταν εφικτή η πιθανή συμμετοχή τους λόγω στρατηγικού στόχου για μεγαλύτερο ποσοστό συμμετοχής, ένα fund άκουσε την πρότασή μας αλλά δεν επανήλθε ουσιαστικά, ενώ ένα τελευταίο έκανε δύο επαφές μαζί μας που τελικά δεν ευοδώθηκαν. Είναι στις προθέσεις μας να συνεχίσουμε να έχουμε ανοικτά κανάλια επικοινωνίας με Ελληνικά VCs ώστε να διερευνήσουμε πιθανή εμπλοκή τους στο επενδυτικό μας σχήμα στον επόμενο γύρο χρηματοδότησης. Προς το παρόν, οι μόνοι επενδυτές μας στην Ελλάδα είναι τρεις επιφανείς Έλληνες επιχειρηματίες που έχουν συμμετάσχει με ιδιωτικά κεφάλαια.

Startupper.gr: Γενικά τι πρέπει να προσέξουν οι Startups όταν ψάχνουν τη πρώτη τους χρηματοδότηση στο εξωτερικό αλλά και στο εσωτερικό;

Αντώνης Χαλκιόπουλος – Χρήστος Στεργίου: Θα πρέπει να έχουν μια εξαιρετικά ολοκληρωμένη και δεμένη ιστορία να μοιραστούν που να είναι πολλές φορές καλύτερη από τις εναλλακτικές που ήδη υπάρχουν. Να απαντούν ξεκάθαρα σε μια ανάγκη της αγοράς που είτε ήδη υπάρχει ή προβλέπουν ότι θα δημιουργηθεί. Επίσης, το όραμα τους θα πρέπει να είναι διευρυμένο – σχεδόν ανεξάντλητο – και ταυτόχρονα να υποστηρίζεται με εμπειρία (ή τουλάχιστον ταλέντο), νούμερα και συγκεκριμένη στρατηγική υλοποίησης. Να έχουν μελετήσει την αγορά-στόχο, αλλά και τον ανταγωνισμό και να έχουν απαντήσεις για τον τρόπο που θα υπερισχύσουν, αλλά και να μπορούν να αναλύσουν τί έχουν μάθει από τη μελέτη των ανταγωνιστών τους.

Η ομάδα θα πρέπει να αλληλοσυμπληρώνεται, να είναι αφοσιωμένη στο όραμα και να “ξυπνάει και να κοιμάται” σκεπτόμενη τις κινήσεις που θα επιφέρουν την επιτυχία. Οι ιδρυτές πρέπει να είναι απόλυτα προσηλωμένοι στην επίτευξη του στόχου τους, να μαθαίνουν από τις αποτυχίες και να βελτιώνονται από αυτές, να εξελίσσουν συνεχώς τη σκέψη τους και να μην τα παρατάνε ποτέ εφόσον πιστεύουν βαθιά στο όραμα τους, ειδικότερα όταν οι συνθήκες διαφαίνονται δυσχερείς. Τέλος, να είναι χαμηλών τόνων αποφεύγοντας τις υπερβολές και την εγωπάθεια, αλλά ταυτόχρονα να προσεγγίζουν τη διαδικασία χρηματοδότησης με αυτοπεποίθηση και ενθουσιασμό.

Startupper.gr: Σε τι φάση βρίσκεται τώρα το λογισμικό τόσο από άποψη έρευνας και ανάπτυξης όσο και εμπορικά; Ποιο είναι το εμπορικό σας μοντέλο;

Αντώνης Χαλκιόπουλος – Χρήστος Στεργίου: Η Triparound τοποθετεί τους επαγγελματίες του τουρισμού στο μέλλον. Οι λύσεις λογισμικού που έχει δημιουργήσει παρέχουν πρωτοφανή οφέλη που συνοψίζονται ως τα τρία αγγλικά E (Efficiency, Effectiveness, Ease of Use), τα οποία αντιστοιχούν στα τρία ελληνικά Α, δηλαδή Αποδοτικότητα, Αποτελεσματικότητα και Άνεση στην καθημερινή λειτουργία των τουριστικών επιχειρήσεων, επιτρέποντας σε αυτές να αγκαλιάσουν ευκαιρίες ανάπτυξης που στο παρελθόν ήταν αδύνατες.

Σήμερα, η Τriparound προσφέρει το λογισμικό της μεταξύ άλλων στην αλυσίδα Sani Resort, στο Electra Metropolis, στα Santikos Collection, στα New και Periscope των Yes Hotels, στο Μystique και στο Perivolas στη Σαντορίνη, στον όμιλο της ΗotelBrain, στον όμιλο των ξενοδοχείων Μήτση, στο ξενοδοχείο Πέτρα στην Πάτμο, ενώ συνεχώς προσθέτουμε νέα ξενοδοχεία που υιοθετούν τη λύση μας. Είμαστε ενθουσιασμένοι που οι πρώτοι μας πελάτες είναι εξαιρετικά ικανοποιημένοι από την ποιότητα των υπηρεσιών μας.

Σε επίπεδο έρευνας και ανάπτυξης, βρισκόμαστε στη φάση αξιοποίησης της χρηματοδότησης που έχουμε λάβει έχοντας επικεντρωθεί στη συνεχή ανάπτυξη και βελτίωση των προϊόντων της Triparound με στόχο την υλοποίηση αυτού που εσωτερικά αποκαλούμε “ολιστικό οικοσύστημα”. Το οικοσύστημα αυτό θα απευθύνεται σε όλους τους επαγγελματίες του τουρισμού μέσω δύο διαφορετικών προϊόντων, του Triparound X για τους ξενοδόχους και τους παρόχους ταξιδιωτικών εμπειριών, και του Triparound Pro για τους τουριστικούς πράκτορες και τις εταιρείες διαχείρισης προορισμών.

Εμπορικά, παρέχουμε B2B υπηρεσίες σε λογική SaaS, με ένα σταθερό μηνιαίο αντίτιμο και ένα μικρό, μεταβλητό κόστος ανά εμπειρία που κλείνει ο επισκέπτης του πελάτη μας. Είναι σημαντικό να διευκρινίσουμε ότι η Triparound δεν είναι marketplace αλλά προσφέρει την τεχνολογική λύση ώστε οι πελάτες μας να ψηφιοποιήσουν τις υπηρεσίες που ήδη παρέχουν.

Το Software της Triparound

Startupper.gr: Ποια είναι τα επόμενα βήματα, πού σκοπεύετε να επικεντρωθείτε;

Αντώνης Χαλκιόπουλος – Χρήστος Στεργίου: Δουλεύουμε μεθοδικά ώστε το δεύτερο τρίμηνο του 2020 να ολοκληρώσουμε το ψηφιακό μας οικοσύστημα και με τη δεύτερη υπηρεσία της Triparound, το Triparound Pro, που όπως προαναφέραμε θα απευθύνεται σε τουριστικούς πράκτορες και εταιρείες διαχείρισης προορισμών. Παράλληλα, εξελίσσουμε συνεχώς το Triparound X, το οποίο ήδη έχουμε λανσάρει στην αγορά απευθυνόμενοι σε ξενοδοχεία και παρόχους εμπειριών.

Πέραν της τεχνολογικής μας εξέλιξης, στην παρούσα φάση έχουμε επικεντρώσει την προσοχή μας όχι τόσο στην επίτευξη αλματώδους εμπορικής ανάπτυξης – η οποία παρ’όλα αυτά επέρχεται με συνεχώς εντεινόμενους ρυθμούς– όσο στη συνεχή αναβάθμιση των προϊόντων και υπηρεσιών μας και στην υποστήριξη των πελατών μας. Είναι ενθαρρυντικό ότι οι επιχειρήσεις που ήδη μας εμπιστεύονται είναι εξαιρετικά ικανοποιημένες και πιστεύουμε ότι θα συμφωνήσουν πως δεν θυμίζουμε μία εταιρεία που έχει κλείσει μόλις λίγους μήνες ζωής. Παράλληλα, έχουμε ήδη εκκινήσει διαδικασίες συνεργειών με τρίτες εταιρείες που παρέχουν υπηρεσίες συμπληρωματικές προς τις δικές μας και σύντομα θα είμαστε έτοιμοι να τεστάρουμε τα πρώτα αποτελέσματα. Μάλιστα, το επόμενο διάστημα ετοιμάζουμε μία συνεργασία που θα συζητηθεί.

Startupper.gr: Θα μας πείτε μερικά πράγματα για τον ψηφιακό μετασχηματισμό των Ξενοδοχείων; Ποιες είναι οι τάσεις και που θα κινηθεί η αγορά;

Αντώνης Χαλκιόπουλος – Χρήστος Στεργίου: Τα τελευταία χρόνια οι ξενοδόχοι έχουν να αντιμετωπίσουν την τεχνολογική εξέλιξη ανταγωνιστικών πλατφορμών, συνήθως μεγαθηρίων, που χρησιμοποιούν τα πιο σύγχρονα τεχνολογικά εργαλεία. Ταυτόχρονα, οι καταναλωτές – τουρίστες αλλά και ταξιδιώτες business – εξοικειώνονται συνεχώς με την τεχνολογική εξέλιξη, χωρίς ωστόσο η εξέλιξη αυτή να ενσωματώνεται απαραίτητα στην παραδοσιακή τουριστική βιομηχανία. Τα ξενοδοχεία θα πρέπει να ανταποκριθούν ψηφιακά, αλλά και να σκεφτούν στρατηγικά το σύνολο των υπηρεσιών που προσφέρουν για να μπορέσουν να ακολουθήσουν (και στη συνέχεια να οδηγήσουν) τις εξελίξεις και να μη γίνουν μόνο ένα προϊόν που πουλούν οι μεγάλες εταιρείες τεχνολογίας.

Εξάλλου, η παγκόσμια τάση είναι εστιασμένη πλέον στην παροχή ταξιδιωτικών εμπειριών ακόμα και από τα ξενοδοχεία, τα οποία χρειάζονται ένα υπερσύγχρονο εργαλείο που γρήγορα και παραγωγικά να δημιουργεί, να παρουσιάζει και να εκτελεί όλες τις υπηρεσίες εντός και εκτός του χώρου τους. Εκεί εστιάζει και η Triparound. Οι πελάτες μας καταχωρούν τα “προϊόντα” τους και τους προμηθευτές τους και συνεπώς οι κρατήσεις γίνονται σε πραγματικό χρόνο για όλες τις υπηρεσίες, ενώ υπάρχει και αναλυτική αναφορά (reporting) και στατιστικά στοιχεία για όσες υπηρεσίες ολοκληρώθηκαν.  Όλη η λογική του λογισμικού έχει αναπτυχθεί προσπαθώντας να δημιουργήσει μία σύγχρονη, ολιστική προσέγγιση συνδεδεμένη ακόμα και με το σύστημα διαχείρισης του ξενοδοχείου.

Startupper.gr: Θεωρείτε μεγαλύτερο ανταγωνιστή τους μεγάλους των tech (AirBnB, Google κλπ) ή άλλες παρεμφερείς Startups;

Αντώνης Χαλκιόπουλος – Χρήστος Στεργίου: Όσον αφορά στο Triparound X, το προϊόν που έχουμε ήδη λανσάρει στην αγορά, η πρωτοπορία μας έγκειται στις λύσεις που προσφέρουμε σε προβλήματα που τα ξενοδοχεία δεν πίστευαν ότι είχαν αλλά και στη δυνατότητα εξέλιξης του “προϊοντικού” χαρακτήρα ενός ξενοδοχείου πέραν της παροχής διαμονής. Να μπορεί δηλαδή ο πελάτης τους να προχωρήσει σε κράτηση άμεσα και εύκολα για όλες τις εμπειρίες που προσφέρουν (εσωτερικά και εξωτερικά) πριν αλλά και κατά τη διάρκεια της παρουσίας του στο ξενοδοχείο. Χωρίς διάθεση να υποτιμήσουμε τον ανταγωνισμό από άλλες παρεμφερείς startups, βλέπουμε στην πράξη ότι ο μεγαλύτερος ανταγωνιστής μας είναι το μολύβι & το χαρτί, το excel, τα PDFs και τα τηλεφωνήματα.

Σίγουρα δεν είναι ανταγωνιστές μας οι AirBnB, Booking.com, Viator κτλ, είναι όμως των ξενοδοχείων καθώς προσελκύουν τους πελάτες τους που θα μπορούσαν να κλείσουν κατευθείαν μαζί τους! Ήδη οι μεγάλες πλατφόρμες προσφέρουν πακέτα εμπειριών, πολλές φορές μάλιστα σε συνδυασμό με διαμονή, ενώ τα ίδια τα ξενοδοχεία ακόμα και τώρα εμμένουν μόνο στην ενοικίαση δωματίων ή στην καλύτερη περίπτωση στην προσφορά εμπειριών με τεχνολογικά απαρχαιωμένες μεθόδους. Εμείς προσφέρουμε την τεχνολογία στα ξενοδοχεία ώστε το προσεκτικά επιλεγμένο προϊόν και οι υπηρεσίες τους να γίνουν πιο προσβάσιμες και ανταγωνιστικές σε σχέση με τις εύκολες (αλλά όμως και μαζικές!) λύσεις που προσφέρουν οι μεγάλες tech εταιρείες του τουρισμού: να χτίσουν δηλαδή τις δικές τους άμυνες και να καταφέρουν να διαφοροποιηθούν ποιοτικά αλλά και ουσιαστικά.

Με την Triparound οι πελάτες των ξενοδοχείων θα μπορούν εύκολα και γρήγορα να κάνουν κράτηση και να πληρώνουν για τις εμπειρίες εντός και εκτός των ξενοδοχείων, ενώ αυτά με τη σειρά τους μπορούν να δημιουργήσουν ένα νέο profit center και να προσελκύσουν ακόμα περισσότερους πελάτες.

Έχουμε δαπανήσει αμέτρητες ώρες μελετώντας τον ανταγωνισμό για το Triparound Pro, ο οποίος δεν αποτελείται από μεγαθήρια αλλά από πολλές μικρότερες εταιρείες. Πιστεύουμε ότι ακόμα και η πρώτη έκδοση του λογισμικού που ετοιμάζουμε θα λύσει πολλά προβλήματα για τους ταξιδιωτικούς πράκτορες, κάτω από την ομπρέλα ενός και μόνο οικοσυστήματος, προβάλλοντας αισθητά συγκριτικά πλεονεκτήματα έναντι εταιρειών που έχουν αναπτύξει πιο αποσπασματικές ή και παρεμφερείς λύσεις ταξιδιωτικού λογισμικού.

The post Αντώνης Χαλκιόπουλος – Χρήστος Στεργίου: “Η Triparound τοποθετεί τους επαγγελματίες του τουρισμού στο μέλλον” appeared first on Startupper.gr.

Πρώτη δημοσίευση στο startupper.gr