Honda SH 150i: Αισθητή ανανέωση για το σκούτερ, με γνώμωνα την οδηγική άνεση!

Το πολύ δημοφιλές στην αγορά δίκυκλο (11.500 πωλήσεις το 2018) έγινε πιο λεπτό, με ανανεωμένο σώμα και ανασχεδιασμένο πλαίσιο.

Είναι από τα πιο αγαπημένα σκούτερ της ιταλικής αγοράς, με πωλήσεις που έφτασαν σχεδόν τις 11.500 το 2018. Ο λόγος για το Honda SH 150i το οποίο έγινε πιο λεπτό, με αισθητικά ανανεωμένο σώμα και ανασχεδιασμένο πλαίσιο. Η ανανεωμένη πίσω γεωμετρία βελτιώνει τη οδική άνεση, ενώ ο νέος, τετραβάλβιδος κινητήρας επιταχύνει ταχύτερα, είναι πιο γρήγορος στις υψηλές στροφές και καταναλώνει λιγότερο καύσιμο.

Η επίπεδη σέλα προσφέρει σωστή στήριξη χαρίζοντας ελευθερία κινήσεων. Επειδή πολλές διαδρομές στην πόλη γίνονται με συνεπιβάτη, υπάρχει άφθονος χώρος για δύο, με τα αναδιπλούμενα μασπιέ αλουμινίου να κουμπώνουν όταν δεν χρησιμοποιούνται. Το πίσω φως είναι τεχνολογίας LED με χρωμιωμένο πλαίσιο, ασορτί με το εμπρός και ο νέος πίνακας οργάνων LCD περιλαμβάνει όλες τις προειδοποιητικές λυχνίες, όπως Smart Key, HSTC/ABS και λειτουργία Idling Stop, τοποθετημένες με τάξη γύρω από ένα κεντρικό ψηφιακό ταχύμετρο. Όλες οι λειτουργίες του πίνακα μεταφέρονται μέσω διακοπτών στο αριστερό γκριπ.

Το έξυπνο κλειδί (Smart Key) του SH150i αρκεί να βρίσκεται στην τσέπη του αναβάτη χωρίς να χρειάζεται ο ίδιος να το βάζει στο διακόπτη, στην κλειδαριά της σέλας και της τάπας βενζίνης. Το κλειδί διαθέτει δύο πλήκτρα για την έξυπνη λειτουργία on/off και τη λειτουργία «answer back» η οποία ενεργοποιεί τα φλας από μακριά για καλύτερη αναγνώριση.

Ο νέος, υγρόψυκτος, τετραβάλβιδος κινητήρας 157κ.ε. προσφέρει βελτιωμένη επιτάχυνση, υψηλότερη τελική ταχύτητα και πιο οικονομική λειτουργία από το διβάλβιδο που αντικαθιστά. Η μέγιστη ισχύς των 12.4kW αποδίδεται στις 8.500 σ.α.λ με τη ροπή των 14,9Nm στις 6.500σ.α.λ. Η κατανάλωση καυσίμου κυμαίνεται από 42 χιλιόμετρα ανά λίτρο μέχρι και 44.7 χιλιόμετρα ανά λίτρο.

Τα επιτρεπόμενα όρια εκπομπών ρύπων όπως μονοξείδιο του άνθρακα, υδρογονάνθρακας και οξείδια του αζώτου, σύμφωνα με το EURO5, μειώνονται δραστικά συγκριτικά με τα αντίστοιχα του EURO4.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ