Ο οίκος Louis Vuitton επέλεξε την Μήλο για την νέα του διαφημιστική καμπάνια
Τα ποιητικής ομορφιάς τοπία του νησιού ταξιδεύουν ήδη σε όλο τον κόσμο
Το καταλάβαμε, το εμπεδώσαμε η Ελλάδα είναι της μόδας. Σε πολλά και διάφορα σημεία της χώρας κάτι γίνεται. Κάποια κίνηση εξωστρέφειας κάνει την χώρα μας, είδηση, θέμα, πρωτοσέλιδο. Αυτή την φορά για καλό.
Δεν βλέπουμε, και ευτυχώς να λέμε, φωτογραφίες με μαύρα σύννεφα πάνω από την Ακρόπολη να προμαντεύουν αλγεινές εξελίξεις στην οικονομία μας. Τώρα πια η Θεσσαλονίκη είναι η βορειοελλαδίτικη πόλη που μάγεψε τον Αντόνιο Μπαντέρας. Η Ολίβια Κόλμαν και η Μάγκι Γκίλενχαλ μιλάνε με ενθουσιασμό για τις Σπέτσες, η Apple tv+ πραγματοποιεί γυρίσματα στην Αθήνα για το διασημότατο κατασκοπευτικό της δράμα Teheran που σπάει ταμεία, ενώ ο Beckett του Netflix γύρισε σχεδόν όλη την χώρα για να αποδείξει σεναριακά την αθωότητα του. Τώρα δίπλα σ’ όλα αυτά βάλτε την διαφημιστική καμπάνια του οίκου Luis Vuitton που πραγματοποιήθηκε στην Μήλο.
Η καμπάνια θα αποκαλυφθεί σε τέσσερις φάσεις. Την φωτογράφηση ανέλαβε η Βικτωρία Σάσσεν η οποία εμφανώς μαγεμένη από τα φυσικά θέλγητρα του νησιού παρουσιάζει την Μήλο ως έναν τόπο φτιαγμένο από τα υλικά των ονείρων, κάπου στην άκρη της γης μακριά από τον θόρυβο της σύγχρονης ζωής. Αυτό το σκηνικό της ανεπιτήδευτης ομορφιάς κρίθηκε, και σωστά κατά τη γνώμη μας, ως ο τόπος που αντιπροσωπεύει τις βασικές αξίες του διάσημου οίκου μόδας. Η Μήλος δηλαδή αντιπροσωπεύει την χαρά του ταξιδιού, την ομορφιά που μπορείς να νιώσεις με όλες σου τις αισθήσεις, την αναγέννηση. Γι’ αυτό μάλλον η Luis Vuitton επέλεξε ως πρωταγωνιστές της παιδιά. Νέους και νέες που αποτελούν την χαρά της ζωής, το μέλλον του κόσμου, την ελπίδα του αύριο.
Η εξέλιξη αυτή από οικονομικής και επιχειρηματικής άποψης μόνον θετικά μπορεί να αποτιμηθεί. Εμείς πληροφορηθήκαμε μάλιστα ότι και άλλος πολύ διάσημος οίκος ήρθε στην Ύδρα για την δική του καμπάνια η οποία θα αποκαλυφθεί κάπου στις αρχές της άνοιξης του 2022. Αυτές οι επιτυχίες ωστόσο δεν πρέπει να κάνουν κανέναν να εφησυχάζει. Αντιθέτως πολλαπλασιάζουν την ευθύνη όλων εξ υμών έτσι ώστε η χώρα να φύγει από το είναι απλά της μόδας και να γίνει κλασική, διαχρονική επιλογή. Σταθερά και μόνιμα. Οι φυσικές ομορφιές, η κουλτούρα, ο πολιτισμός μας αποτελούν το καλύτερο δυνατό καύσιμο για την τουριστική επέκταση αλλά και την πολυπόθητη οικονομική ανάπτυξη.
Περιφερειακές δράσεις, σαν κι’ αυτή στην Μήλο, αναζωογονούν τις τοπικές οικονομίες, προσφέρουν δωρεάν διαφήμιση, μας διδάσκουν το know how, την τεχνοτροπία του πως να αντεπεξέλθουμε επαρκώς σε τέτοιες δημιουργικές προκλήσεις.
Τώρα πλέον η Μήλος μπορεί να υπερηφανεύεται ότι αποτελεί το μαγευτικό τοπωνύμιο το οποίο έδωσε σάρκα και οστά στην περίτεχνη καλαισθησία που διατρέχει μέσα στους αιώνες τον οίκο Luis Vuitton. Μέσα από τέτοιες συμπράξεις η αναπτυξιακή βούληση, σε οποίο πεδίο της πολιτικής διαστρωμάτωσης και αν βρίσκεται, γίνεται χειροπιαστή πράξη. Μας αρέσει.