Sniper: Και βεδουίνους έχουμε – εκτός από 50 κορυφαίες εταιρείες των ΗΑΕ, η καινοτομία «συναντά» τον φωτισμό στο HUB Lighting & Innovation της Καυκάς, στενότερη τεχνολογική διπλωματία μεταξύ Ε.Ε. και ΗΠΑ, «πράσινο» και ψηφιακό touch για την Skoda

Την αποστολή των ΗΑΕ θα απαρτίζουν τουλάχιστον 350 άτομα, αντιπροσωπεύοντας κάτι παραπάνω από 50 σημαίνοντες επιχειρηματικούς ομίλους και κυβερνητικούς φορείς της Αραβικής χώρας. Επικεφαλής της αποστολής θα είναι ο υπουργός Οικονομίας των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων, Abdulla bin Touq Al Marri

Όσοι έχουν την ευκαιρία να παρευρεθούν στους χώρους διεξαγωγής της ΔΕΘ-Helexpo, στο πλαίσιο της 86ης Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης (ΔΕΘ), είναι δεδομένο πως θα μείνουν με το… στόμα ανοικτό επισκεπτόμενοι το περίπτερο των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων (ΗΑΕ), η οποία και είναι η τιμώμενη χώρα της φετινής διοργάνωσης.

Κατ’ αρχήν, ο όρος «περίπτερο» τη στιγμή κατά την οποία θα καταλαμβάνει εμβαδό τουλάχιστον 5.000 τ.μ., αυτομάτως αναιρείται. Μάλλον σε (πολλαπλές, μάλιστα) αίθουσα αναμονής αεροδρομίου θα πρέπει να αναφέρεται. Και δη VIP, τη στιγμή κατά την οποία η πολυτέλεια θα ξεχειλίζει, ενώ ταυτόχρονα έχει υπάρξει μέριμνα για τη δημιουργία πρόσθετου stage, στην οποία θα φιλοξενούνται παραδοσιακού χαρακτήρα event συμβατά με τον πολιτισμό των ΗΑΕ, catering «halal», ενώ αναμένεται να κάνουν την εμφάνισή τους μέχρι και αυθεντικές σκηνές Βεδουΐνων.

Θα πρέπει να σημειωθεί πως πέραν των όσων αφορούν την… βιτρίνα, την αποστολή των ΗΑΕ θα απαρτίζουν τουλάχιστον 350 άτομα, αντιπροσωπεύοντας κάτι παραπάνω από 50 σημαίνοντες επιχειρηματικούς ομίλους και κυβερνητικούς φορείς της Αραβικής χώρας. Επικεφαλής της αποστολής θα είναι ο υπουργός Οικονομίας των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων, Abdulla bin Touq Al Marri.

Μεταξύ αυτών ξεχωρίζουν το Dubai International Financial Centre, που θεωρείται ως το μεγαλύτερο επενδυτικό hub για τη Μέση Ανατολή, την Αφρική και τη Νότια Ασία, η DP World που συγκαταλέγεται στις κορυφαίες εταιρείες διαχείρισης λιμένων σε διεθνές επίπεδο, η μεταλλευτική Εmirates Global Aluminium, οι MASDAR και AMEA Power ως εκπρόσωποι του ενεργειακού κλάδου, η Etihad Airways, οι Al Hamrah και Damak Properties που δραστηριοποιούνται στο real estate κ.ά.

Σύμφωνα με την ετήσια έκθεση του γραφείου Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων (ΟΕΥ) της ελληνικής πρεσβείας στο Ντουμπάι, τα ΗΑΕ αποτελούν την πέμπτη σημαντικότερη οικονομία στην ευρύτερη περιοχή, ενώ κατατάσσονται στην τρίτη θέση μεταξύ των αραβικών χωρών, με ΑΕΠ που ανέρχεται στα 400 δισεκατομμύρια δολάρια.


Έχοντας συνδέσει το brand name της με κάθε τι που περιστρέφεται γύρω από τον φωτισμό, η εταιρεία Καυκάς πραγματοποιεί το επόμενο βήμα της, συμπληρωματικό υπό μια έννοια στην ευρύτερη δραστηριοποίησή της, εγκαινιάζοντας τη λειτουργία του HUB Lighting & Innovation by Kafkas.

Πρόκειται, ουσιαστικά, για ένα Concept Showroom που αφορά σε εφαρμογές φωτισμού και νέων τεχνολογιών, στο οποίο και παρουσιάζεται μια ευρεία γκάμα έργων διαφορετικής κλίμακας που υλοποιούνται σε ολόκληρη την χώρα μας. Σε αυτά περιλαμβάνονται έργα από τους τομείς της φιλοξενίας και της εστίασης μέχρι επαγγελματικούς χώρους και εν γένει λιανεμπορικά καταστήματα.

Τα στελέχη της εταιρείας δηλώνουν πως το HUB Lighting & Innovation by Kafkas μπορεί μεν να αποτελεί ένα καινούριο δεδομένο στην αλυσίδα αξίας της, που με τη σειρά του συμπληρώνει τις παρεχόμενες υπηρεσίες, ενισχύοντας ταυτόχρονα τις σχέσεις που διαθέτει με το artistic αρχιτεκτονικό κοινό.

Απώτερος σκοπός της λειτουργίας του είναι να αποτελέσει κέντρο αναφοράς για αρχιτέκτονες, μελετητές, τεχνικές εταιρείες, ηλεκτρολόγους και ιδιώτες και να καλύπτει τις ανάγκες του εκάστοτε έργου με αμεσότητα, παρέχοντας υπηρεσίες, προϊόντα και λύσεις υψηλού επιπέδου.


Μπορεί το κύριο ζήτημα που απασχολεί την παγκόσμια κοινότητα (σε συνάρτηση με τα… απόνερα της δραστικής ενίσχυσης του πληθωρισμού) να είναι η ενεργειακή κρίση, εντούτοις όμως αυτό δεν σημαίνει πως η γη έχει σταματήσει να γυρίζει…

Υπό αυτό το πρίσμα, προ ημερών, η Ευρωπαϊκή Ένωση εγκαινίασε το νέο της γραφείο στο Σαν Φρανσίσκο της Καλιφόρνια, που θεωρείται και ως το παγκόσμιο κέντρο ψηφιακής τεχνολογίας και καινοτομίας. Το εν λόγω γραφείο αναμένεται να ενισχύσει τη συνεργασία της Κοινότητας με τις Ηνωμένες Πολιτείες για την ψηφιακή διπλωματία, αυξάνοντας την ικανότητα της ΕΕ να προσεγγίζει βασικούς δημόσιους και ιδιωτικούς φορείς, συμπεριλαμβανομένων των υπευθύνων χάραξης πολιτικής, της επιχειρηματικής κοινότητας και της κοινωνίας των πολιτών στον τομέα της ψηφιακής τεχνολογίας.

Μάλιστα, η συγκεκριμένη κίνηση ανταποκρίνεται στη δέσμευση της Κοινότητας να ενισχύσει τη διατλαντική τεχνολογική συνεργασία και να προωθήσει το έργο της σε μια σειρά από θεματικές ενότητες, όπως λ.χ. ο κυβερνοχώρος και η αντιμετώπιση υβριδικών απειλών, καθώς επίσης η χειραγώγηση και η παρέμβαση ξένων πληροφοριών.

Το γραφείο της Ευρωπαϊκής Ένωσης στο Σαν Φρανσίσκο θα επιδιώξει να προωθήσει τα Κοινοτικά πρότυπα και τεχνολογίες, τις ψηφιακές πολιτικές και κανονισμούς, τα μοντέλα διακυβέρνησης και να ενισχύσει τη συνεργασία με τους ενδιαφερόμενους φορείς των ΗΠΑ, μεταξύ άλλων με την προώθηση των εργασιών του Συμβουλίου Εμπορίου και Τεχνολογίας ΕΕ-ΗΠΑ.


Έπειτα από την παρέλευση τουλάχιστον τριών δεκαετιών, η ŠKODA αποφάσισε να προβεί σε ένα δραστικό facelift του λογότυπού της. Η νέα σχεδίαση δίνει έμφαση στο όνομα, ενώ χρησιμοποιεί έντονα δύο νέα πράσινα χρώματα, επιχειρώντας να συμβαδίσει με τη νέα σχεδιαστική της προσέγγιση.

Υπό αυτό το πρίσμα, το νέο λογότυπο της ŠKODA αποτελεί μέρος αυτής της προσπάθειας εκσυγχρονισμού.

Αποφασιστικής σημασίας παράγοντας που συνέβαλε στην εν λόγω αλλαγή ήταν το NEXT LEVEL ŠKODA Strategy 2030, το οποίο οδηγεί την Τσέχικη αυτοκινητοβιομηχανία περισσότερο προς την ηλεκτροκίνηση και την ψηφιοποίηση. Η ταυτότητα της επωνυμίας, συμπεριλαμβανομένου του σχεδιασμού του λογότυπου και της συνολικής προσέγγισης του branding, έπρεπε να προσαρμοστεί σε αυτές τις δύο τάσεις.

«Με τη νέα εταιρική ταυτότητα, πηγαίνουμε την εμφάνιση ολόκληρης της μάρκας στο επόμενο επίπεδο. Δεν είναι μόνο το χαρτοφυλάκιο των προϊόντων μας που εξελίσσεται, αλλά και οι πελάτες μας. Και θεωρούμε ότι αυτή είναι μια ιδανική ευκαιρία να προσαρμόσουμε τη μάρκα σε μια δεκαετία μετασχηματισμού και να τροποποιήσουμε την εμφάνιση και την αίσθηση της ώστε να ταιριάζει με τις ανάγκες και τις προσδοκίες των πελατών μας. Η νέα εταιρική μας ταυτότητα υπογραμμίζει τον μοντέρνο και ξεχωριστό σχεδιασμό μας και καταδεικνύει ξεκάθαρα την προσέγγισή μας, η οποία είναι πρωτίστως ψηφιακή», όπως τόνισε ο Martin Jahn, μέλος του διοικητικού συμβουλίου της ŠKODA, υπεύθυνος για τις πωλήσεις και το marketing.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ