Sniper: Η «πίτα» – πρόκληση των 110 δισ. δολαρίων του Ομίλου ΤΙΤΑΝ, τα δεδομένα του Skroutz.gr που… ζαλίζουν και οι «ημέρες 2019» που βιώνει η AEGEAN!

Καθημερινά στο emeaGr όσα κρύβονται πίσω από τα μικρά και δυσανάγνωστα γράμματα στον κόσμο των επιχειρήσεων και όχι μόνο

Ορισμένες φορές η πορεία εξέλιξης της τιμής της μετοχής μιας εταιρείας στο Χρηματιστήριο όπου και διαπραγματεύεται, δεν αποτυπώνει την δυναμική που εμφανίζει, τις προοπτικές που συγκεντρώνει, αλλά ούτε και το (θετικό) momentum στο οποίο βρίσκεται ή πρόκειται να βιώσει κατά το αμέσως προσεχές χρονικό διάστημα.

Πόσο, μάλλον, από τη στιγμή κατά την οποία το εν λόγω Χρηματιστήριο λειτουργεί σε μια χώρα που δεν φημίζεται για τον υψηλό βαθμό ωριμότητας που τον διακρίνει, κάτι – εξάλλου – που καταγράφεται στα μεγέθη που συγκεντρώνει. Εάν στο μυαλό σας προέκυψε ασυναίσθητα η εικόνα αυτού της Αθήνας, κάθε άλλο παρά θα σας παρεξηγούσα…

Η συγκεκριμένη αναφορά έχει να κάνει με τον Όμιλο ΤΙΤΑΝ, ο οποίος εδώ και αρκετό καιρό έχει ενδυναμώσει την παρουσία του στην αγορά των ΗΠΑ, προσδοκώντας σημαντικά οφέλη και εντυπωσιακά μεγέθη στις οικονομικές καταστάσεις των επιμέρους τριμήνων και έτους κατά το εγγύς μέλλον.

Πέρυσι, ο κύκλος εργασιών του Ομίλου στην αγορά των ΗΠΑ διαμορφώθηκε στα 983,6 εκατομμύρια ευρώ, με τα κέρδη EBITDA να ανέρχονται σε 158 εκατομμύρια ευρώ.

Αρκεί να αναφερθεί πως ολόκληρος ο Όμιλος ΤΙΤΑΝ σημείωσε για το 2021 κύκλο εργασιών της τάξεως των 1.714,6 εκατομμυρίων ευρώ, ενώ τα συνολικά κέρδη EBITDA έφτασαν στα 275,2 εκατομμύρια ευρώ! Γίνεται αντιληπτό, λοιπόν, δια γυμνού οφθαλμού η βαρύτητα και σημασία της αγοράς των ΗΠΑ για την περαιτέρω πορεία εξέλιξης των μεγεθών του Ομίλου ΤΙΤΑΝ.

Μάλιστα, τελευταία, τα νέα που φτάνουν από τις πέραν του Ατλαντικού ακτές κινούνται προς την θετική πλευρά των στόχων, σχεδιασμών και εν γένει επιδιώξεων μιας εκ των κορυφαίων «παικτών» στο διεθνές στερέωμα παραγωγής τσιμέντου και δομικών υλικών με καθετοποιημένη δραστηριότητα. 

Συγκεκριμένα, η κυβέρνηση του Προέδρου Biden δείχνει αποφασισμένη να θέσει σε εφαρμογή και να εκκινήσει σταδιακά τοι περιεχόμενο του Διακομματικού νόμου για τις υποδομές (Infrastructure Investment and Jobs Act), που ψηφίστηκε στο Κογκρέσο τόσο από τους Δημοκρατικούς, όσο και τους Ρεπουμπλικάνους προ μερικών μηνών. Στόχος του Infrastructure Investment and Jobs Act είναι να αναβαθμίσει εκ βάθρων τις χρονίζουσες υποδομές των ΗΠΑ σε ολόκληρο το φάσμα τους (λ.χ. οδικό δίκτυο, αεροδρόμια, λιμάνια, γέφυρες, σιδηροδρομικό δίκτυο, φράγματα κ.ο.κ.), έτσι ώστε να αναβαθμιστεί πλήρως ο βαθμός ανταγωνιστικότητας των ΗΠΑ στο σύνολό τους. Σύμφωνα με το προαναφερθέν νόμο, προβλέπεται η διάθεση 110 δισεκατομμυρίων δολαρίων για μια πληθώρα έργων υποδομών!

Πρόκειται για ένα φιλόδοξο σχέδιο με χρονικό βάθος δεκαετίας, που – μεταξύ άλλων – υπολογίζεται πως θα οδηγήσει στη δημιουργία κατά μέσο όρο 1,5 εκατομμυρίων θέσεων εργασίας σε ετήσια βάση κατά τα προσεχή 10 χρόνια!

Σε αυτό το πλαίσιο, ο Όμιλος ΤΙΤΑΝ εκτιμάται πως δύναται να εκμεταλλευτεί την παραγωγική δυναμική που ήδη διαθέτει και προγραμματίζει να ενισχύσει άμεσα στις ΗΠΑ, προκειμένου να αποσπάσει ένα κατά το δυνατόν μεγαλύτερο τμήμα της (χορταστικής) «πίτας» των 110 δισεκατομμυρίων δολαρίων.

Κι αφήστε τους… εγκεφάλους του Χρηματιστηρίου Αθηνών περί άλλων να τυρβάζουν.


Η δυναμική υιοθέτηση της αυτοματοποίησης, σε συνάρτηση με την αξιοποίηση εξελιγμένων data analytics συνέβαλαν ώστε το Skroutz.gr να κάνει πραγματικότητα το real time reporting, γεγονός που επέτρεψε στα στελέχη της αντί να αναλώνονται με την δημιουργία ενός report, να επενδύουν παραγωγικά στην ανάγνωση και την αποτύπωση των δεδομένων που περιλαμβάνονται σε αυτό. Υπό αυτό το πρίσμα, επιτρέπεται στην εταιρεία να προβαίνει σε μια πολυήμερη, ευέλικτη, μα και ενδελεχή διαδικασία planning & analysis, ελέγχου, μέτρησης και δυνητικής αποτίμησης νέων προϊόντων και υπηρεσιών πριν αυτά καν βγουν live στην αγορά. Διαδικασία που μπορεί να προηγείται μέχρι και αρκετούς μήνες (μέχρι και 9) πριν γίνει το επόμενο βήμα.

Αρκεί να τονιστεί πως κατά το πρώτο τετράμηνο του τρέχοντος έτους, το Skroutz.gr δεχόταν κάτι παραπάνω από 20.000 παραγγελίες σε ημερήσια βάση, πραγματοποιώντας τουλάχιστον 15 πωλήσεις το λεπτό και 922 την ώρα, πραγματοποιώντας κάτι παραπάνω από 60.000 πληρωμές προς συνεργάτες. Μεγέθη τα οποία… ζαλίζουν!

Θα πρέπει, επίσης, να σημειωθεί πως το Skroutz.gr επισκέπτονται περισσότεροι από 8 εκατομμύρια μοναδικοί χρήστες σε μηναία βάση, ενώ παράλληλα αριθμεί κάτι παραπάνω από 4,3 εκατομμύρια εγγεγραμμένους χρήστες, 13.000 εμπόρους και 10.000 ενεργούς πωλητές, καθώς επίσης και 1,85 εκατομμύρια αγοραστές από το marketplace. Μάλιστα, σε μηνιαία βάση υπολογίζεται πως το Skroutz.gr συγκεντρώνει τουλάχιστον 350.000 ενεργούς αγοραστές, με τους συνδρομητές της υπηρεσίας Skroutz Plus να υπερβαίνουν τους 90.000 συνδρομητές


Στα επίπεδα των 400 πτήσεων ημερησίως, που αποτελεί το peak day του προπανδημικού έτους 2019, κινείται σήμερα το πτητικό πρόγραμμα της AEGEAN. Παράλληλα, σε ιδιαίτερα υψηλά επίπεδα κινείται και το ποσοστό πληρότητας των πτήσεων του εθνικού μας αερομεταφορέα. Δείγμα, της «χρυσής» -όπως αποδεικνύεται- χρονιάς που βιώνει ο ελληνικός τουρισμός, φέτος.

Παράλληλα, η AEGEAN έχει καταγράψει και ορισμένα ενθαρρυντικά μηνύματα σε σχέση με την πολλαπλώς επιδιωκόμενη επιμήκυνση της τουριστικής σεζόν, καθώς έχει δεχτεί ένα σημαντικό ποσοστό κρατήσεων που αφορούν στο δίμηνο Σεπτεμβρίου-Οκτωβρίου. Εξίσου σημαντικό είναι και το γεγονός πως καταγράφεται και μια διασπορά σε επίπεδο επιλογής προορισμών για το συγκεκριμένο δίμηνο.


Ακριβό… σπορ αποδεικνύεται το παιχνίδι των βιώσιμων αεροπορικών καυσίμων (Sustainable Aviation Fuel – SAF), καθώς από απόψεως κόστους είναι από 2 έως και 4 φορές πιο ακριβά έναντι των «παραδοσιακών» αεροπορικών καυσίμων.

Σήμερα, καύσιμα SAF διατίθενται σε μόλις 8 Ευρωπαϊκά αεροδρόμια (Φρανκφούρτη, Μόναχο, Άμστερνταμ, Σαρλ Ντε Γκωλ Παρίσι, Ελσίνκι, Στοκχόλμη, Αμβούργο και Θεσσαλονίκη), ενώ σύμφωνα με πληροφορίες σύντομα αναμένεται να… μπει στο χορό και το αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος» των Αθηνών, καθώς απομένει η επίλυση ορισμένων logistic-wise λεπτομερειών.

Υπενθυμίζεται πως η Ευρωπαϊκή Ένωση έχει θέσει ένα σαφές περίγραμμα περιβαλλοντικών στόχων, όπου οι μεταφορές παίζουν εξαιρετικά σημαντικό ρόλο στην επίτευξή τους.  

Για την ακρίβεια, η Κοινότητα αποσκοπεί έως το 2030 στη μείωση των «καθαρών» εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου, κατά τουλάχιστον 55%, σε σύγκριση με τα επίπεδα του 1990, επιτυγχάνοντας ουδέτερο ισοζύγιο άνθρακα έως το 2050.

Όσο για τον τομέα των αερομεταφορών, στόχος της Ευρωπαϊκής Ένωσης είναι να τεθούν στην πορεία των στόχων για το κλίμα έως το 2030 και το 2050, λαμβάνοντας υπόψη πως τα Sustainable Aviation Fuel αποτελούν έναν από τους κύριους βραχυπρόθεσμους και μεσοπρόθεσμους παράγοντες απανθρακοποίησης των αερομεταφορών.

Υπενθυμίζεται πως η χρήση SAF στις αερομεταφορές επιδρά στη μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα (CO2) κατά μέσο όρο 80% σε σχέση με τα συμβατικά καύσιμα, σε όλο τον κύκλο ζωής τους. 

Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις και τους στόχους που έχει θέσει η Ευρωπαϊκή Ένωση, η συνολική ποσότητα βιώσιμων αεροπορικών καυσίμων δεν προβλέπεται να ξεπεράσει ποσοστό 8% – 10% έως το 2030. 


Το γεγονός ότι ο τουρισμός στην χώρας μας, φέτος, δείχνει να κινείται με… σπασμένα φρένα, μέχρι ώρας, δεν αποτελεί κάτι που αναπαράγεται -απλά- από την καθημερινή ειδησεογραφία, αλλά δύναται να αποδειχτεί με μια βόλτα και στο παρα-τελευταίο (που λέει ο λόγος) προορισμό της Ελλάδος. Μάλιστα, οι επαγγελματίες του κλάδου δείχνουν να έχουν αντιληφθεί από καιρό πως η σταθεροποίηση σε όρους ευημερίας, σε συνάρτηση με τη σημαντική διεύρυνση του οικονομικού αποτυπώματός τους, υπό την μορφή της δραστικής ενίσχυσης των εσόδων, «περνά» από την χρονική επέκταση της τουριστικής σεζόν. Τόσο από την πλευρά της Άνοιξης (λ.χ. Μάρτιος), όσο και του φθινοπώρου (λ.χ. Οκτώβριος, Νοέμβριος). Εξυπακούεται, πως αποτελεί ένα συλλογικό εγχείρημα που προϋποθέτει την ενεργή συμμετοχή και αγαστή συνεργασία του συνόλου των εμπλεκόμενων φορέων, ωστόσο ήδη οι επαγγελματίες του τουρισμού έχουν προβεί σε εξαιρετικά σημαντικές επενδύσεις προκειμένου να κάνουν πράξη του ζητούμενο.

Το ακόμη πιο εντυπωσιακό στοιχείο έγκειται στο γεγονός ότι οι ίδιοι δεν διστάζουν όχι απλά να επενδύσουν ιδιαίτερα υψηλά κεφάλαια, αλλά αυτό γίνεται ακόμη και σε προορισμούς που δεν ξεχωρίζουν -μέχρι ώρας- δυναμικά στον χάρτη των τουριστικών σημείων αναφοράς της πατρίδας μας και που οι ίδιοι με πολύ κόπο, χρήματα, μεράκι και φροντίδα επιχειρούν να «κτίσουν», διαμορφώσουν, προβάλουν και προκρίνουν προς το κοινό που «διψά» για διακοπές.

Πρόσφατο παράδειγμα, οι εξόχως αξιόλογες επενδύσεις στις οποίες προέβη η Πρότυπος Ξενοδοχειακή Τουριστική ΑΕ στην παραλία Μαυροβουνίου του Γυθείου, όπου σεβόμενοι απολύτως την φυσική ομορφιά του τοπίου της Μάνης, δημιούργησε το Margo Beach Hotel, που απαρτίζεται από συνολικά 5 κτήρια, τα οποία και στεγάζουν 20 ευρύχωρα, απόλυτα λειτουργικά και φωτεινά διαμερίσματα.

Εξυπακούεται πως ξεχωριστή έμφαση έχει δοθεί στις υπηρεσίες γαστρονομίας, μα και ευεξίας, προκειμένου να διασφαλίζει μια απόλυτα αναζωογονητική εμπειρία ευεξίας και χαλάρωσης στους επισκέπτες.

Το γεγονός δε, πως η πολυβραβευμένη παραλία του Μαυροβουνίου, συνολικής έκτασης 5 χιλιομέτρων, βρίσκεται ακριβώς μπροστά στο Margo Beach Hotel, ολοκληρώνει μια μοναδική εμπειρία ξεκούρασης και αποφόρτισης από την καθημερινότητα.

Ωστόσο, τα στελέχη του Margo Beach Hotel δεν θεωρούν πως οι παροχές τους αφορούν αποκλειστικά στο λεγόμενο και ως Sea & Sun «προϊόν», καθώς από φέτος θα ξεκινήσουν να προωθούν με δυναμικό τρόπο το συνεδριακό κέντρο που βρίσκεται στις εγκαταστάσεις του και το οποίο φιλοδοξεί να λειτουργήσει ως μέρος ενός ολοκληρωμένου πακέτου συνεδριακού τουρισμού και εταιρικών εκδηλώσεων, όπου τα στελέχη-σύνεδροι θα είναι σε θέση να απολαύσουν το… τερπνόν μετά του ωφελίμου. Και δε σε εντελώς καινούργιες, stateofthe art εγκαταστάσεις που βρίσκονται γεωγραφικά σε μια εξαιρετικής ομορφιάς «παρθένα» γεωγραφική περιοχή.

Ήδη, μάλιστα, έχει καταγραφεί και σχετικό ενδιαφέρον από μια σειρά επιχειρήσεις οι οποίες δραστηριοποιούνται σε ποικίλους τομείς της αγοράς (λ.χ. φαρμακευτικός, χρηματοοικονομικός, παροχής υπηρεσιών κ.ά.) και οι οποίες με τη σειρά τους αναζητούσαν μια διαφορετική πρόταση μακριά από μονότονα επαναλαμβανόμενα concept και «πολυπαιγμένες» προτάσεις.


Με δυναμικό τρόπο συνεχίζεται η διείσδυση της InstaShop στην ελληνική αγορά, δίνοντας έμφαση στην Αττική και δη την ακόμη πιο δυναμική ενίσχυση τόσο των περιοχών κάλυψης, όσο και των διαθέσιμων προϊόντων δια μέσω της προσθήκης ολοένα και μεγαλύτερου αριθμού καταστημάτων, σε μια ευρεία γκάμα που εκτείνεται από τα νωπά προϊόντα πάσης φύσεως, τις αλυσίδες σούπερ μάρκετ, οπωροπωλεία, κρεοπωλεία, τυροκομικά / γαλακτοκομικά, ακόμη και είδη που αφορούν σε κατοικίδια -και όχι μόνο- ζώα.

Ήδη, το πλάνο της εταιρείας βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη ως προς την εφαρμογή του, καθώς τα στελέχη της δίνουν προτεραιότητα στην ποσότητα και την προσεκτική ανάπτυξη, έναντι της ποσότητας και του πρόσκαιρου εφησυχασμού, που συνήθως οδηγεί σε θνησιγενή αποτελέσματα. Για αυτό και ο τρόπος που πλασάρεται στην αγορά, έχει προσελκύσει το ενδιαφέρον περισσότερο ποιοτικών ή ακόμη και niche εμπορικών προτάσεων, στοχεύοντας στην αξιοποίηση ανάλογου τύπου και μορφής πελατειακού κοινού.

Σημειώνεται πως εδώ και ενάμιση χρόνο το app της InstaShop λανσαρίστηκε και στην ελληνική γλώσσα, ενώ ξεκίνησε την δραστηριοποίηση της στην αγορά της Θεσσαλονίκης. Κι αυτό, καθώς εκεί -μεταξύ άλλων- εδρεύει και το tech hub της InstaShop.

Προ ημερών η εταιρεία συμπλήρωσε έναν χρόνο από την έναρξη της (δοκιμαστικής σε αρχικό πλαίσιο) λειτουργίας της, αρχικά από τα Βόρεια Προάστια και δη το Μαρούσι, ενώ σταδιακά επεκτάθηκε στην Κηφισιά, το Γέρακα, την Αγία Παρασκευή, το Χαλάνδρι, τον Χολαργό, τον Παπάγο, το Νέο Ψυχικό, τους Αμπελοκήπους, του Ζωγράφου, την Κυψέλη, το Γαλάτσι κ.ο.κ.

Υπενθυμίζεται πως προ διετίας, περίπου, η InstaShop πρωταγωνίστησε στην υπογραφή του μεγαλύτερου deal startup εταιρείας ελληνικών συμφερόντων, καθώς εξαγοράστηκε από τον γερμανικό όμιλο Delivery Hero, έναντι του ποσού των 360 εκατομμυρίων δολαρίων!

Η εταιρεία ξεκίνησε τη δραστηριοποίησή της το 2015, στηριζόμενη σε μια ιδέα του Γιάννη Τσιώρη, ο οποίος εργαζόταν τότε στο τμήμα Marketing Intelligence της Philips για τη Μέση Ανατολή και την Τουρκία, με στόχο να καλύψει το κενό που εντόπισε στις διαδικτυακές αγορές τροφίμων στην περιοχή. Σύντομα, με την καταλυτικής σημασία βοήθεια της Ιωάννας Αγγελιδάκη, συν-ιδρύτριας της εταιρείας, συνήψαν πολλαπλές συμφωνίες, «απογειώνοντας» την επιτυχία της InstaShop.


Κάτι μου λέει πως σύντομα οι επιτελείς περί της πυρόσβεσης θα επισκεφτούν τις ΗΠΑ και δη την Καλιφόρνια, όπου έχει ολοκληρώσει με επιτυχία την φάση των δοκιμαστικών πτήσεων, αλλά και της ενεργής επιχειρησιακής συμμετοχής μιας μοίρας από τα γιγαντιαία ελικόπτερα CH-47 Chinook, που έχουν μετατραπεί σε ειδικά helitanker δασοπυρόσβεσης, συμμετέχοντας σε νυχτερινές επιχειρήσεις κατάσβεσης πυρκαγιών!

Πρόκειται για μια εξόχως σημαντική εξέλιξη, η οποία εφόσον εξελιχθεί σε ευρεία κλίμακα, τότε αναμένεται να μεταβάλει τα δεδομένα στο μείζον ζήτημα της αποτελεσματικής αντιμετώπισης των δασικών πυρκαγιών. Ουσιαστικά, τα ειδικά διασκευασμένα helitanker θα επιτρέψουν να γίνει πράξη το πολυπόθητο 24×7 στο ζήτημα της αντιμετώπισης των δασικών πυρκαγιών.

Και δη κατά τη διάρκεια της νύχτας, όταν συνήθως μεταβάλλονται οι καιρικές συνθήκες και ταυτόχρονα η αίσθηση του χάους και του φόβου επιτείνεται, εντούτοις όμως οι θερμοκρασίες εκ των πραγμάτων πέφτουν και η συνεισφορά 3.000 γαλονιών ή αλλιώς 11.370 λίτρων νερού ή επιβραδυντικού υγρού ανά ρίψη, θα αποδειχτεί κάτι παραπάνω από πολύτιμη.

Γιατί, τα εν λόγω γιγαντιαία helitanker έχουν την ικανότητα να μεταφέρουν 9 φορές την αντίστοιχη σε επίπεδο χωρητικότητας νερού σε σχέση με τα «κλασικά» πυροσβεστικά ελικόπτερα, μπορούν να ανεφοδιαστούν είτε από την θάλασσα, δεξαμενές, ποτάμια, λίμνες, πισίνες και κάθε εν γένει συγκεντρωμένη πηγή άντλησης νερού, είτε να ανεφοδιαστούν με επιβραδυντικό υγρό από αεροδρόμια. Παράλληλα, το δικινητήριο, διπλού έλικα CH-47 Chinook διαθέτει πιστοποίηση νυχτερινής όρασης και λειτουργίας, γεγονός που το κάνει ασυναγώνιστα θελκτικό για κάθε πυροσβεστική υπηρεσία σε διεθνές επίπεδο.

Σήμερα, τα συγκεκριμένα ελικόπτερα τα διαχειρίζεται στις ΗΠΑ η εταιρεία Coulson Aviation, με το κόστος της λειτουργίας του να ανέρχεται στα 8.000 δολάρια ανά ώρα πτήσης. Όσο για την αρχική τιμή πώλησης, αυτή τη στιγμή κινείται μεταξύ 13 με 15 εκατομμύρια δολάρια.

Μην έχετε την παραμικρή αμφιβολία πως μόλις εισέλθουν σε διαδικασία μιας περισσότερο επαγγελματικής όσο και μαζικής παραγωγής, η τιμή τους θα κατέλθει σε περισσότερο… γήϊνα επίπεδα. 


Με χαρά διαπιστώνουμε πως ολοένα και πιο συχνά -τελευταία- οι απόψεις μιας σειράς στελεχών και παραγόντων που δραστηριοποιούνται στην εγχώρια οικονομική, επιχειρηματική, μα και πολιτική σκηνή κρίνονται τόσο ενδιαφέρουσες που πρόσωπα κομβικής σημασίας θεωρούν χρήσιμο να τις γνωστοποιήσουν και σε διεθνές ακροατήριο.

Ένα από τα πλέον πρόσφατα παραδείγματα αυτού του είδους είναι και η σειρά Podcasts της Elaine Pringle Schwitter, με τον τίτλο «Heads Talk», τα οποία συμπληρώνουν αυτές τις ημέρες το 100o τους επεισόδιο! Η ίδια είναι πολυτάλαντη και έχει υπερεικοσαετή εμπειρία από τον corporate κόσμο κατέχοντας σειρά υψηλόβαθμων διοικητικών θέσεων σε κορυφαίες εταιρείες, όπως τις Deloitte, KPMG κ.ά.

Όσο για το «Heads Talk», πρόκειται για ένα podcast που έχει στον «πυρήνα» του τις επιχειρήσεις, την οικονομία και το Management, συνεντευξιάζοντας αποκλειστικά C-Level διοικητικά στελέχη, επικεφαλής πολυεθνικών επιχειρήσεων και οργανισμών, καθώς επίσης και ηγέτες ιδρυμάτων.

Εάν ανατρέξτε στο 96ο επεισόδιο του «Heads Talk», η Elaine Pringle Schwitter συνεντευξίασε επί 36 λεπτά και 11 δευτερόλεπτα, την Διευθύνουσα Σύμβουλο της Διατραπεζικά Συστήματα ΑΕ (ΔΙΑΣ ΑΕ), Σταυρούλα Καμπουρίδου.

Η κα Καμπουρίδου είχε την ευκαιρία να ξεδιπλώσει το -πραγματικά- εντυπωσιακό εύρος και βάθος των γνώσεων και της σκέψης της σε μια σειρά από ζητήματα που κατέχει όσο λίγοι στην αγορά και που εκτείνονται γύρω από τα Instant Payments, δίχως να παραλείψει να εκφράσει και την ξεχωριστή αγάπη της για το fintech και την ανάπτυξη τεχνολογικών λύσεων που απευθύνονται στην επίλυση ποικίλων οικονομικών ζητημάτων.

Παράλληλα, η Σταυρούλα Καμπουρίδου είχε την ευκαιρία να παρουσιάσει ενδελεχώς το παρόν, αλλά και το μέλλον της ΔΙΑΣ ΑΕ, τα offerings της προς την αγορά, την εντυπωσιακή πρόοδο, διείσδυση μα και αξιοποίηση ορισμένων υπηρεσιών της, όπως λ.χ. το IRIS P2P που εμφανίζει αύξηση χρήσης της τάξεως του 550% συγκρίνοντας τα στοιχεία του α’ τριμήνου του 2022 με το αντίστοιχο του 2020, ενώ το IRIS ecommerce σημείωσε αύξηση χρήσης κατά 235% το ίδιο χρονικό διάστημα.

Την ίδια στιγμή, η ΔΙΑΣ ΑΕ φέτος υπολογίζει πως θα επεξεργαστεί κάτι παραπάνω από 340 εκατομμύρια συναλλαγές, συνολικής αξίας 400 δισεκατομμυρίων ευρώ. Μέγεθος, το οποίο είναι υπερδιπλάσιο του εγχώριου Ακαθάριστου Εθνικού Προϊόντος (ΑΕΠ) μας…

Σε περίπτωση που ενδιαφέρεστε να ακούσετε τα όσα ενδιαφέροντα ανέπτυξε η Διευθύνουσα Σύμβουλος της ΔΙΑΣ ΑΕ, δεν έχετε παρά να κάνετε κλικ εδώ.


Κάτι παραπάνω από δυο δεκάδες χιλιάδες Ρώσων, Λευκορώσων και Ουκρανών έχουν κάνει την εμφάνισή τους κατά τη διάρκεια των τελευταίων μηνών στην Κυπριακή Δημοκρατία, έχοντας προβεί στην αγορά περισσότερων των 1.000 οικιών κατά το πρώτο τετράμηνο του τρέχοντος έτους σε ολόκληρο το νησί. Αποτέλεσμα; Τα μεγέθη να κινούνται με διαρκώς αυξανόμενους ρυθμούς έναντι των αμέσως προηγούμενων ετών.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ